Nem volt számomra meglepő, hogy a Lidl konyha a webes és offline jelenlét után a TV-ben is megmutatja magát. Mondhatom azt is, hogy a Lidl megvalósítja azt, amiről sok marketinges, és persze cégvezető csak álmodhat. Olyan buzzt, olyan közönségbevonást ér el a Lidl konyha projektjével, hogy az több fokkal is megemeli a brand értékét és persze a forgalmat is.
Én ezt úgy írtam le, hogy semmilyen juttatást nem kapok érte :), így biztosan tudhatod, hogy valamit tényleg jól csinálnak, elvégre írok róluk. Na lássuk csak! Én is szoktam Lidl-be járni, és már régóta figyelem ezt a projektjüket. Bevallom én is szívesen elvettem a boltukban offline is elérhető recept ötleteket (egy kis lapon 2 recept a két szakácsuktól). Én már ezt is tartalommarketing kategóriájába sorolom. A Lidl konyha szókapcsolattal is tetszik, elvégre legtöbbször élelmiszer miatt mész be hozzájuk.
A receptötlet beküldés nagyon jó ötlet, mivel az emberek szeretnek recepteket olvasni, nézni, megosztani, lájkolni … nem is sorolom tovább. Tehát egyrészt elérik azt, hogy ismerőseinket is bevonjuk másrészt a közösségi oldalakon megjelenő ételekre nagyobb arányban is kattintanak az emberek. 1 millió forint heti nyeremény pedig valljuk be elég csábító.
A TV2-n sem csak félperces reklám erejéig látod a Lidlt.
Mit tanulhatunk a Lidltől?
- A recepteket mindig szeretik az emberek
- Minden marketing csatornánkat össze kell kapcsolni
- A nyereményjátékoknál jobban be kell vonni a közönséget