A Lidl-nek már TV műsora is van? TV2 – Milliomos szakács

Dátum

Megosztás

Nem volt számomra meglepő, hogy a Lidl konyha a webes és offline jelenlét után a TV-ben is megmutatja magát. Mondhatom azt is, hogy a Lidl megvalósítja azt, amiről sok marketinges, és persze cégvezető csak álmodhat. Olyan buzzt, olyan közönségbevonást ér el a Lidl konyha projektjével, hogy az több fokkal is megemeli a brand értékét és persze a forgalmat is.

Én ezt úgy írtam le, hogy semmilyen juttatást nem kapok érte :), így biztosan tudhatod, hogy valamit tényleg jól csinálnak, elvégre írok róluk. Na lássuk csak! Én is szoktam Lidl-be járni, és már régóta figyelem ezt a projektjüket. Bevallom én is szívesen elvettem a boltukban offline is elérhető recept ötleteket (egy kis lapon 2 recept a két szakácsuktól). Én már ezt is tartalommarketing kategóriájába sorolom. A Lidl konyha szókapcsolattal is tetszik, elvégre legtöbbször élelmiszer miatt mész be hozzájuk.

A receptötlet beküldés nagyon jó ötlet, mivel az emberek szeretnek recepteket olvasni, nézni, megosztani, lájkolni … nem is sorolom tovább. Tehát egyrészt elérik azt, hogy ismerőseinket is bevonjuk másrészt a közösségi oldalakon megjelenő ételekre nagyobb arányban is kattintanak az emberek. 1 millió forint heti nyeremény pedig valljuk be elég csábító.

A TV2-n sem csak félperces reklám erejéig látod a Lidlt.

Mit tanulhatunk a Lidltől?

  • A recepteket mindig szeretik az emberek
  • Minden marketing csatornánkat össze kell kapcsolni
  • A nyereményjátékoknál jobban be kell vonni a közönséget
Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!