A Mastercard logója már csak két kör. Eljutottunk odáig, amit egy korábbi cikkben említettem

Dátum

Megosztás

És igen! Eljött az idő, hogy a Mastercard is annyira minimál dizájnt használ, hogy csak két kör a logója. Ahogy fent is látod, ezzel fog megjelenni mindenhol a cég. Nem lesz Mastercard felirat a logón. Ha például egy bolt pénztáránál keresed a logójukat, akkor ezt látod. Mi volt a célja?

A Mastercard szeretné elérni, hogy már ne csak kártyatársaságnak tartsák, hanem technológiai vállalatnak. Mondjuk akkor nevet is kellene változtatniuk. Nem? A cég célja, hogy a logójával azonosítsák úgy, ahogy a Nike-t, vagy az Apple-t.

Mastercard Logó Történelem

Mastercard logó történelem – Saját szerkesztés – Minner.hu

Érdekes ugye? Egyre minimálisabb, alig van rajta „valami”. Egy korábbi cikkben, már írtam arról, hogyha így folytatjuk, akkor végén már grafikust sem kell fizetni a logótervezéshez. Néhány kreatív megoldás még 2015-ből. Két készítőtől vannak az ábrák, így van azonos is. Hát nagyjából eltalálták, a Mastercard-nál már megvalósult, igaz azt nem tervezték meg itt, de lássuk be, a trend ugyanez volt.

Megéri a Mastercard-ra „fogadni”. Még 2017-ben írtam a cégről, azóta közel duplájára nőtt az árfolyama. 10 év, 2000%-os hozam – Minden másra ott a Mastercard.

Forrás: BusinessInsider
Fotó: http://zc.com.sa/wp2/wp-content/uploads/2014/04/l1.png
http://cdn.tecnologia21.com/2011/09/logos-famosos3.jpg

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ötlettől az értékesítésig, alig 4 óra alatt – Formdealer esettanulmány 1. rész

Készült már útmutató itt a Minneren a Formdealerhez, de miért állnánk meg itt? Úgy döntöttünk egy sokkal jobb módszerrel is megpróbálunk nektek segíteni, egy...

Jövőre megfizetsz a palackodért – LifeTilt dráma – Jobb az EUR bevétel, mint a HUF #hírszemle

Balogh Tamás személyes brandje, a LifeTilt a maga szókimondó tartalmával 2022-ben átkerült a Tutti Kft-hez. Mivel Balogh Tamás személye volt maga a marketing, hogyan...
00:37:17

100 Termékötlet Kínából 9. rész – Canton Fair Phase 2 termékei: élethű plüssök, falidekoráció…

Itt már a Canton Fair-en voltak a Gáborék a kínai útjuk során. Először is a videón egy konténer berakodást is láthatunk. Egy gyűjtőraktárban járunk,...

Gyakorlati útmutató kapcsolatépítéshez. Networking tippek, trükkök

Hallottad már, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér, de hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Hogyan találkozz, beszélgess üzleti kapcsolataiddal anélkül hogy úgy éreznék, csak...

Hogyan veszíts el 20 millió dollárt 1 hónap alatt? – Béna márkamegújítók

Még a legnagyobb márkáknak szüksége van a rebrandingre. Gondolj bele: Netpincérből Foodpanda, majd Foodora, vagy Pannon GSM-ből Telenor, majd Yettel. Sokszor jót tesz a...

5 hiba, amit egy webshop indításakor elkövethetsz

Egy webshop elindítása kihívásokkal teli folyamat, mivel számos összetett tényezővel kell számolni. Elsőként, piackutatás és a versenytársak elemzése nélkül nehéz megállapítani, hogy van-e valódi...

Jó kedvében kell lennie a vevőnek, hogy betaláljon a hirdetésed? Gondoltál már erre?

Egy izgalmas felvetésem van, amihez természetesen kutatást is hozok továbbá egy olyan megvilágosodásban lesz részed, ami garantáltan pénzt tesz a pénztárcádba. Te is abba...

Tiktok marketing esettanulmányok, példák. Lehet vevőt szerezni TikTokról!

Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami...

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...