A McDonald’s már nem az Olimpia főtámogatója

Már több mint 40 éve volt főszponzora az Olimpiának a McDonald’s. A múlt idő nem véletlen az előző mondatban, mivel úgy döntött a “hamburgergyár”, hogy a főtámogatói szerződést nem hosszabbítja meg. A meki mellett az elmúlt időszakban a Budweiser, a Citi, a Holton és az AT&T is kiszállt az Olimpia támogatásából.

A gyorsétterem látta el az olimpiai falukban hamburgerekkel a versenyzőket. Usain Bolt például több mint 1000 McNuggets-et fogyasztott el a pekingi olimpián, ez egy jó példája, hogy top sportolókon keresztül tudta a márkáját erősíteni a McDonald’s. Természetesen a brand már akkora, hogy jelenleg inkább a termékfejlesztésbe ölik a pénzt, mivel a márkát már jól ismerik az emberek.

Megéri McDonald’s részvényeket venni?

A hír kedvezőleg hat a részvényárra, mivel a befektetők pozitívan értékelik, hogy visszafogja a költekezést a McDonald’s, hiszen vannak ennél sokkal hatékonyabb marketing lehetőségek, és jelenleg az olimpiai szponzorálásból kihozta a maximumot már a gyorsétterem. A részvénye éppen csúcsokat dönt, így lehet, nem a legmegfelelőbb vásárolni a részvényt, vagyis nem a rá szánt összeg 100%-ával. Vásárolni azért érdemes, mert láthatóan csökkenő forgalom mellett nő a részvény árfolyama, ami azt jelenti, hogy egészséges az árfolyam emelkedés és nincs még eufória a részvényen. A cég csökkenő árbevétele  egy kicsit aggasztó, de ez még javítható lesz, ezért is jó döntés a reklámbüdzsé megnyirbálása.

mcdonalds2017_nyar

Regisztrálj be a HotForexhez, mert náluk tudsz kereskedni az amerikai részvényekkel például a McDonald’s részvénnyel is, illetve a tőzsde indexekkel. A tőzsde rovatot a HotForex támogatja.

Forrás: washingtonpost.com
Fotó: Flickr

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!