A Snapchat végre olyat lép, ami a befektetőknek is pénzt hozhat. A játékapplikáció-piacot is megcélozza

A Snapchat jelenleg a 7. legnagyobb közösségi oldal a világon, ha a kínai WeChatet nem vesszük számításba. Főleg fiatalok használják a chatalkalmazással kombinált közösségi oldalt. A Facebook tőlük másolja az olyan népszerű megoldásokat, mint aminek alapja az Instagram és FB történet, vagy a kiterjesztett valóságos funkciók, matricák. Tehát innovációban a Snapchat nincs lemaradva. Most egy olyan új területre is összpontosít, ami bizony felkeltette az én figyelmemet is, mint tőzsdei befektető.

Az alábbi ábrán látod a legnépszerűbb közösségi oldalakat

A Facebookhoz tartozó oldalak az első 4 helyen, és mind 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik. A Snapchat a végén kullog. (ábra alatt folytatom).

A Snapchat és az appon belüli játékok

Már biztosan találkoztál te is olyan játékkal, amit mondjuk el tudtál indítani a FB Messengeren belül. Most ehhez hasonló piacra akar belépni a Snapchat. Az applikáción belül játszható játékok piacát célozta meg. A brit VR startup csapat, a PlayCanvas segítségével olyan AR platformot tud adni a fejlesztőknek, amivel könnyebben tudnak kiterjesztett valóságos applikációkat fejleszteni.

  • A BusinessInsider elemzéséből kiderül, hogy a Snapchat célja egyrészt az, hogy növelje az applikáción belül eltöltött időt. A felhasználók úgy tudjanak játszani, hogy közben nem kell elhagyniuk az appot. A ranglisták és a gamification élmény pedig nagyobb elköteleződést eredményez.
  • Kínában a WeChat applikáció tudott nagy sikereket elérni az “app-within-app” megoldással (az applikációban applikáció). A felhasználóknak nem kell kilépniük, telepíteniük…, hanem egy appon belül megvan minden.
  • Minner megjegyzés:
    • Az utóbbi időben sokat foglalkoztam a mobilapplikáció piac tanulmányozásával. Ha a Snapchat megoldja az applikáción belüli vásárlásokat is, akkor nagy piacra tehet szert ezen a területen, mert részben megoldja az applikációk marketingjét is és a fejlesztőknek egy jó bevételi forrást jelenthet.
    • Az  iOS App Store és a Google Play játékapplikációk esetében egy-egy felhasználó rengeteg marketing költségbe kerül míg elkezd költeni, vásárolni.
    • A felhasználói főleg fiatalok, tehát szintén jó célpiac és jó területválasztás az AR.
    • További általános információ, gyorstalpaló a Snapchatről ebben a cikkben: Snapchat marketing áttekintő

A Snapchat részvény

Tavaly a részvény kibocsátásakor óvatosságra intettelek titeket.  Azóta eltelt több mint 1 év, és a részvény a felére csökkent. És most! Spekulációs céllal ez most egy jó részvény. Én a spekulációs keretemből vásárolok a Snapchat részvényből. A 10 dolláros ár jó támaszszintnek tekinthető. Ha 9,5 dollárig lecsökkenne, már nem tartanám a részvényt. A vásárlás mellett azért döntöttem, mert a felhasználók még kitartanak az app mellett. Jó alternatíva a fiataloknak, továbbá a játékapp megoldással újrapozicionálja magát. Korai fázisban lépek be, ha bejön a spekulációm. A célárat 40 dollárra tettem. Később 17 és 23 dolláron újra vásárolok.

 

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!