A Snapchat végre olyat lép, ami a befektetőknek is pénzt hozhat. A játékapplikáció-piacot is megcélozza

A Snapchat jelenleg a 7. legnagyobb közösségi oldal a világon, ha a kínai WeChatet nem vesszük számításba. Főleg fiatalok használják a chatalkalmazással kombinált közösségi oldalt. A Facebook tőlük másolja az olyan népszerű megoldásokat, mint aminek alapja az Instagram és FB történet, vagy a kiterjesztett valóságos funkciók, matricák. Tehát innovációban a Snapchat nincs lemaradva. Most egy olyan új területre is összpontosít, ami bizony felkeltette az én figyelmemet is, mint tőzsdei befektető.

Az alábbi ábrán látod a legnépszerűbb közösségi oldalakat

A Facebookhoz tartozó oldalak az első 4 helyen, és mind 1 milliárd aktív felhasználóval rendelkezik. A Snapchat a végén kullog. (ábra alatt folytatom).

A Snapchat és az appon belüli játékok

Már biztosan találkoztál te is olyan játékkal, amit mondjuk el tudtál indítani a FB Messengeren belül. Most ehhez hasonló piacra akar belépni a Snapchat. Az applikáción belül játszható játékok piacát célozta meg. A brit VR startup csapat, a PlayCanvas segítségével olyan AR platformot tud adni a fejlesztőknek, amivel könnyebben tudnak kiterjesztett valóságos applikációkat fejleszteni.

  • A BusinessInsider elemzéséből kiderül, hogy a Snapchat célja egyrészt az, hogy növelje az applikáción belül eltöltött időt. A felhasználók úgy tudjanak játszani, hogy közben nem kell elhagyniuk az appot. A ranglisták és a gamification élmény pedig nagyobb elköteleződést eredményez.
  • Kínában a WeChat applikáció tudott nagy sikereket elérni az “app-within-app” megoldással (az applikációban applikáció). A felhasználóknak nem kell kilépniük, telepíteniük…, hanem egy appon belül megvan minden.
  • Minner megjegyzés:
    • Az utóbbi időben sokat foglalkoztam a mobilapplikáció piac tanulmányozásával. Ha a Snapchat megoldja az applikáción belüli vásárlásokat is, akkor nagy piacra tehet szert ezen a területen, mert részben megoldja az applikációk marketingjét is és a fejlesztőknek egy jó bevételi forrást jelenthet.
    • Az  iOS App Store és a Google Play játékapplikációk esetében egy-egy felhasználó rengeteg marketing költségbe kerül míg elkezd költeni, vásárolni.
    • A felhasználói főleg fiatalok, tehát szintén jó célpiac és jó területválasztás az AR.
    • További általános információ, gyorstalpaló a Snapchatről ebben a cikkben: Snapchat marketing áttekintő

A Snapchat részvény

Tavaly a részvény kibocsátásakor óvatosságra intettelek titeket.  Azóta eltelt több mint 1 év, és a részvény a felére csökkent. És most! Spekulációs céllal ez most egy jó részvény. Én a spekulációs keretemből vásárolok a Snapchat részvényből. A 10 dolláros ár jó támaszszintnek tekinthető. Ha 9,5 dollárig lecsökkenne, már nem tartanám a részvényt. A vásárlás mellett azért döntöttem, mert a felhasználók még kitartanak az app mellett. Jó alternatíva a fiataloknak, továbbá a játékapp megoldással újrapozicionálja magát. Korai fázisban lépek be, ha bejön a spekulációm. A célárat 40 dollárra tettem. Később 17 és 23 dolláron újra vásárolok.

 

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később