Tudom – tudom, egy újabb közösségi oldal… Nem kell, hogy ott is legyél a Snapchaten, csak akkor érdemes oda is koncentrálnod, ha fiatalok a célközönséged. Akkor viszont egy kampányt mindenképpen indíts ott is. Én is kipróbáltam, megnéztem, hogy mit tud ez a közösségi oldal. Ez a tartalom azért készült, hogy megfelelő betekintést nyerj a Snapchat működésébe, várható eléréseibe. Nem érted a működését? Valószínűleg ezért sem használod a fiatalok nagy örömére. Ez a social oldal, ahol még a szülők nincsenek fent. Nézzük is miről van szó!
Először is nézd meg a Snapchat reklámfilmjét:
Június elején a MarketingTársaság szabadúszó közvetítő portál egyik marketinges szabadúszója a Snapchat marketingről tartott előadást az oldal szervezésében a Marketing Workshopon. Papp Kristóf már jó ideje használja, sőt ügyfeleinek is kezeli a közösségi oldalaikat. Az előadásra készített prezentációja jó vázlat lesz számodra, hogy átlásd a Snapchat előnyeit, működését, felhasználási területeit.
Snapchat statisztikák – Magyarország
Tudtad, hogy a Facebook újabb és újabb fejlesztései például az Instagramba a Snapchat másolásával történt? Nem véletlen, mert világszerte több száz millióan használják már ezt a közösségi oldalt. Magyarországon is már több százezren.



Snapchat felépítése

Snapchat előnyei

Snapchat marketing /reklám példák:
A cégek saját reklámokat is készítenek, de filtereket is adnak a felhasználók kezébe.


Snapchat marketing



Ha további kérdésed van Snapchat marketinget illetően, fordulj Papp Kristófhoz bizalommal, aki a Minner szabadúszó portáljának a MarketingTársaság.hu-nak az egyik szabadúszója. Kattints ide!