A Super Bowlon is sokan használtak #hashtag-et

Dátum

Megosztás

A Super Bowl alatt futó reklámoknak a felében láthattak a nézők #hashtag -et (direkt írjuk elé a kettős keresztet, így néz ki). A reklámozók tehát már nem a weboldal címekre akarták a hangsúlyt helyezni (igaz azt is megjelenítettek szép számmal), hanem a jól elhelyezett #hashteg-el akarják elérni, hogy a facebookon és Twitteren a felhasználók használják.

Ezzel egyrészt össze is tudják gyűjteni egy helyre, ki használta az adott #hashtag-et. A marketingeseknek is hasznos eszköz, mert mérni tudják, hányszor jelent meg, mikor… Tehát egy jó visszajelzés nekik.

De a felhasználók is ezzel jól járnak, bárki elkezdhet saját hashtag-et használni, így később könnyebb visszakeresni tartalmakat. pl. #minnernektetszik  Ha ezzel twittereznék, akkor később könnyebben visszakereshetem az olyan cikkeket, amit később be tudok emelni a saját tartalmakba.

A reklámozók ezeket használták. Próbáld ki, hogy rákeresel Facebookon, vagy Twitteren az alábbiakra, az elsőt be linkeljük Facebookra, a másodikat pedig Twitterre:

Toyota: #OneBoldChoice
BMW: #HelloFuture
Snickers: #EatASnickers
Skittles: #SettleIt
Lexus: #LexusNX
T-Mobile: #Uncarrier, #KimsDataStash
Budweiser: #BestBuds
Coca-Cola: #MakeItHappy
Avocados From Mexico: #FirstDraftEver
Dove Care + Men: #RealStrength
Doritos: #Doritos
Nissan: #WithDad
Esurance: #sorta
Fiat Chrysler: # 500X
GoDaddy: #GoDaddy
Always: #likeagirl
Microsoft: #empowering
Lexus: #LexusRC
Mophie: #staypowerful
Loctite: #winatglue
Bud Light: #upforanything
Mercedes: #TheBigRace
Wix.com: #ItsThatEasy

Mi is használunk ilyen hashtag-et, a #részvényesvagyok cikkekhez, témához kapcsolód anyagokat így is megosztjuk, könnyen átláthatóvá tesszük.
Nézd meg ezen az infografikán a hashtag történetét:
Milyen drága az élet

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!