Árazási és akciózási problémák a cégeknél

Folyamatos akciózási probléma.
A vevőknek folyamatosan adunk hónapról hónapra kedvezmény, már már hozzá szoknak, és el is várják azt tőlünk. Ez egy rossz stratégia. Például minden hónapba előre kiszámítható, hogy 5-10%- kedvezményt adunk adott napon, ezt egy idő után el is várják a vevők, és csak aznap vásárolnak majd tőlünk.  A mennyiségi kedvezmény az más kérdés, azt használni lehet mindenképpen, mert az egy win-win szituáció.

Egy követendő példát mutatunk be neked:
Akció stratégia császára a MrSale öltöny üzlet, ők mindig érdekesen (és sikeresen) akcióznak.  És a legjobb, amikor ott vásárolsz és kapsz mellé valami ajándékot, vagy kedvezményt, de csak a következő vásárlásodnál. Pl. 5000 ft-os vásárlási utalványra rábeszéltek, mert kaptam mellé egy nyakkendőt, bele se gondoltam, hogy emiatt már vissza is megyek, mert az utalványt levásárolom.  Egy másik jó ötlet náluk, hogy a blokkon van egy kupon, így a következő vásárlás annyival olcsóbb lesz. Így újra vissza megy a vásárló, mert érzi, hogy ki kell használni az adott kedvezményt. Tehát a MrSale marketingeseitől tanulni lehet. Menj be az üzletbe! Nézd meg, hogy szolgálnak ki, és vegyél róla példát, figyeld az akció stratégiájukat is!

Túl olcsón adjuk a termékünket szolgáltatásunkat.
Nagyon nehéz beállítani azt az árat, amit szeretnénk a termékért. Sokszor az árverseny miatt is. Amennyiben valami pluszt tudunk adni, akkor lehet magasabban árazni. Sőt, ha olyan terméket állítasz össze, ami összehasonlíthatatlanná teszi a konkurens termékkel, akkor te szabod meg az árat, és nem a piac.
Nagyon fontos, hogy próbálkozzunk más árakat használni, és tesztelni a vevőket.
Ezt a tesztet figyeld: amerikai tudósok azt vizsgálták, hogy az alanyokból milyen reakciót vált ki egy olcsóbb és egy drágább bor elfogyasztása, de belevittek egy kis trükköt. Kitöltötték a bort, de azt mondták az 5 dolláros borra, hogy az 50, és az 50 dolláros borra, hogy 5 dolláros. Máris a többség úgy érezte, hogy az 5 dolláros a finomabb, mert tudat alatt ő úgy gondolta ez drágább, jobb is. Az tesztalanyok agya is olyan visszajelzéseket küldött, hogy az olcsóbb bor hatására jobban érezték magukat. Egy másik példában a pincérek vizet szolgáltak fel, azt mondták, hogy valami nagyon márkás víz, az emberek úgy is itták, mintha valami “csoda” víz lenne, közben pedig döbbenten néztek mikor kiderült egyszerű csapvíz volt.
Tehát egy magasabb ár mellé a vevő társít egy minőséget, és még egy érzést is, hogy ő azt megvette, és így örömet érez.

Nyomj egy lájkot, ha tetszik a cikk! 

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később