Az Apple tarolt a karácsonyi mobil eladásoknál

A karácsony egyik slágerterméke még mindig a mobiltelefon volt. Az új készülékek aktiválási adatai alapján az Apple tarolt a karácsonyi szezonban. Az összes készülék aktiválasból 51,3 ℅ volt az övék. Megelőzve így a Samsungot és a Nokiát. (Ábra.)

Nem véletlen, hogy több cikkünkben is kiemeljük az Apple eredményeit, mivel bárki tud profitálni az ő sikereikből. Ebben az évben a részvény közel 50%-ot emelkedett. Kattints ide, és olvasd el a többi Appleről szóló cikkünket is.

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozok azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!