Az Apple vezére már a kínai „twitteren” is elérhető

Dátum

Megosztás

Mivel Kínában betiltották a Facebookot, és a Twittert is, így Tim Cook az Apple vezérigazgatója a Weibo nevű Twitterhez hasonló közösségi oldalon indította el profilját. Így a kínai Apple rajongók első kézből tudják kapni a híreket, információkat. Cook azért erre a hétre időzítette a profil létrehozását, mert éppen az Apple környezetvédelmi programjairól tárgyal Pekingben.

Az Applenek fontos célpiac Kína, hiszen a második negyedéves bevétele az ázsiai piacon 71%-os növekedést mutatott az előző évhez képest.

A Weibora is érdemes kitérni, hiszen kicsit a Twitter és a Facebook ötvözete, és nagyon népszerű Ázsiában. 200 millió aktív felhasználója van havonta, szóval nem elhanyagolható a közösségi háló piacon.

A részvény (New York-i tőzsdén kereskedhető) most kezdte meg az emelkedő trendet, és ezt még a szektortársa a Twitter zuhanása sem törte meg.  Vételi oldalon ülve 15 dollár alatt már nem érdemes tartani a részvényt (13% kockázat), a részvény 22-24 dollár közé is emelkedhet 1-2 éven belül (30% profit).

Weibo részvény elemzés - finviz.com
Weibo részvény elemzés – finviz.com

A cég pénzügyei a Twitterrel ellentétben hamarosan stabilan pluszban fognak alakulni. Átlendült nyereségbe, ami figyelemre méltó.

Weibo pénzügyi adat - google finance
Weibo pénzügyi adat – google finance

Forrás: Techcrunch

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!