Mivel Kínában betiltották a Facebookot, és a Twittert is, így Tim Cook az Apple vezérigazgatója a Weibo nevű Twitterhez hasonló közösségi oldalon indította el profilját. Így a kínai Apple rajongók első kézből tudják kapni a híreket, információkat. Cook azért erre a hétre időzítette a profil létrehozását, mert éppen az Apple környezetvédelmi programjairól tárgyal Pekingben.
Az Applenek fontos célpiac Kína, hiszen a második negyedéves bevétele az ázsiai piacon 71%-os növekedést mutatott az előző évhez képest.
A Weibora is érdemes kitérni, hiszen kicsit a Twitter és a Facebook ötvözete, és nagyon népszerű Ázsiában. 200 millió aktív felhasználója van havonta, szóval nem elhanyagolható a közösségi háló piacon.
A részvény (New York-i tőzsdén kereskedhető) most kezdte meg az emelkedő trendet, és ezt még a szektortársa a Twitter zuhanása sem törte meg. Vételi oldalon ülve 15 dollár alatt már nem érdemes tartani a részvényt (13% kockázat), a részvény 22-24 dollár közé is emelkedhet 1-2 éven belül (30% profit).

A cég pénzügyei a Twitterrel ellentétben hamarosan stabilan pluszban fognak alakulni. Átlendült nyereségbe, ami figyelemre méltó.

Forrás: Techcrunch