Szemezgetve a részvénykibocsátások között megláttam a HubSpot nevét. Egyből megörültem, mert egy marketing cég egyből jól jöhet bárkinek a portfóliójába. A HubSpotot pedig szeretik a kisebb és nagyobb cégek is. A cég marketing tanácsokat, csomagokat ad, illetve különböző marketing és sales szoftvereket árul. 70 országban több mint 11 ezer felhasználója, vevője van már.
A részvényt a New York Stock Exchangre vezetik be, pontos dátum még nincsen. Az biztosa, hogy 19 és 21 dollár között fog kijönni, ami 120 millió dolláros részvénykibocsátást jelent. A vállalat igaz veszteséges, de az első kereskedés után érdemes megnézni az árfolyam mozgást, mert a befektetők lehet felhúzhatják az elkövetkező hónapokban. A tickerje HUBS, ez már biztos, el is érhető már.
Ezt a cikket is frissíteni fogjuk, ha már biztos a kibocsátás. Addigra az is kiderül, hogy érdemes e csökkenésre játszani, vagy marad a vétel.
forrás: wallstreetjournal, editme