Az egyik legkedveltebb marketing cég tőzsdére megy

Szemezgetve a részvénykibocsátások között megláttam a HubSpot nevét. Egyből megörültem, mert egy marketing cég egyből jól jöhet bárkinek a portfóliójába. A HubSpotot pedig szeretik  a kisebb és nagyobb cégek is. A cég marketing tanácsokat, csomagokat ad, illetve különböző marketing és sales szoftvereket árul. 70 országban több mint 11 ezer felhasználója, vevője van már.

A részvényt a New York Stock Exchangre vezetik be, pontos dátum még nincsen. Az biztosa, hogy 19 és 21 dollár között fog kijönni, ami 120 millió dolláros részvénykibocsátást jelent. A vállalat igaz veszteséges, de az első kereskedés után érdemes megnézni az árfolyam mozgást, mert a befektetők lehet felhúzhatják az elkövetkező hónapokban. A tickerje HUBS, ez már biztos, el is érhető már.

Ezt a cikket is frissíteni fogjuk, ha már biztos a kibocsátás. Addigra az is kiderül, hogy érdemes e csökkenésre játszani, vagy marad a vétel.

forrás: wallstreetjournal, editme

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozok azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!