Az érzés, amikor egy képpel keresel 15 000 forintot, pedig csak lefotóztad, mit csinálsz, felbecsülhetetlen

Dátum

Megosztás

Két sztorival is készültem nektek, amik szorosan kapcsolódnak a személyes márka építéshez. Gyakorlati tippeket kapsz. Látod a fenti képet? Ezt töltöttem fel a Minner Facebookjára, hogy ezzel emlékeztesselek titeket a napi videóblogomra, amit a MinnerAkadémia oldalon találtok. Ez valójában a videóblogom promóciójának a része volt, és nem azért tettem ki, hogy azt mondjam „hééé, én értek ám a videóvágáshoz is”. Pár napra rá kaptam egy chat üzenetet egyik olvasómtól, akivel egyébként már pókereztem együtt egy Minner Póker-versenyen is. Ezt írta:

Sztori 1. – A chatüzenet – Minner-példa

chatuezenetvideovagas20171103_081957

Ugye! Az a személyes márkaépítés, meg az, hogy amiről nem tudnak az emberek, nincs is. Ha úgy nézzük, most még csak nem is azt adtam el, hogy nézze a videóblogot, pedig arra irányult a poszt. Tényleg egy kép többet mond ezer szónál? Nem is olyan régen írtam egy cikket, aminek ezt a címet adtam: Még néha a legelvetemültebb, legaktívabb vásárlóid, ügyfeleid sem tudják, mi mindent “árulsz”, mit csinálsz. A cikk ehhez a témához is szorosan kapcsolódik.
Jah egyébént nyugi, csak a vágásra tanítom,, illetve alap videósablonok elkészítésére, semmi olyanra, amit én nem tudok (profin). Ezt utána el is mondtam neki telefonon, mivel a fényekhez például még nem értek (még!). Hozzá kell tennem, hogy ő már ismert ugye egyrészt pókerről, másrészt volt még ősszel egy gerillamarketing előadásom, amire nem tudott eljönni, de tudta, hogy van/volt.

Sztori 2. A konferenciakép és becsekkolás

Még október elején a KKV Finanszírozó konferencián voltam, és elhívtam magammal a Névjegy Király projektmenedzserét, Kristófot. Már a szünet után vártuk, hogy folytatódjanak az előadások és én megkérdeztem Kristófot, ugye becsekkoltál már? Hát persze, hogy nem. Mondtam neki, készíts egy szelfit, vagy egy képet, amin szerepel pl. a rendezvény nyakpántja…! El is készítette, becsekkolt a Gellért Hotelbe (ott volt a rendezvény). Mondtam neki, ez azért, kell mert honnan tudnák máskülönben az ismerőseid, hogy itt voltál? Na ugye! És én lepődtem meg a legjobban, hogy bár KKV finanszírozás volt a téma, mégis sokan weboldalkészítés és grafikák miatt írtak neki chaten, vagy hívták fel. Elég volt tudniuk, hogy ilyen helyekre jár 🙂 Utána fel is pörgött, azóta mindenhol becsekkol 🙂 Pár nappal később az eTrends Expón már rutinból csinálta.

Mit kezdj ezzel az információval?

  • Tudtad, hogy az ember az ismerősök ajánlására sokat ad, hallgat rá? Érd el, hogy az ismerőseid tudják, mivel foglalkozok, hogy amikor valaki adott problémára keres megoldást, egyből te juss eszükbe.
  • Na most nem fogja kitalálni az ismerősöd, éppen mivel foglalkozol, vagy azt tényleg aktívan. Így időnként érdemes posztolni róla. Látod a fenti példákat, egy-két poszt is elég ahhoz, hogy elérd, mikor adott témában keresnek valakit, akkor rád gondoljanak.
  • Érdemes személyes profilodon is becsekkolni rendezvényeken, előadásokon, vagy éppen arról, hogy tanulsz valamit. Pl. Minner előadáson vagy.

(x) Tetszettek ezek a tippek? Kezdj bele a személyes márkaépítésbe! További tippek itt >>> Kattints ide! 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!