Berki Krisztián #aberki és az erotikus tőke? Mi ez? Még a végén kiderül, neked is van ilyen.

Dátum

Megosztás

Április 12-én Berki Krisztián #aberki előadást tartott a személyes márka építésről a Sales&More rendezvényén. Ennek beharangozóját olvashattad is a Minneren. A 24.hu ott volt az eseményen, és kiragadták azonnal a lényeget, méghozzá az erotikus tőkét. Ez egy érdekes dolog, és még érdekesebb ennek a valódi jelentése. Először nézd meg a 24.hu rövid videóját, majd olvasd el mit is kell érteni az erotikus tőke alatt, és te hogy tudod ezt kihasználni.

Berki Krisztián: Ha sikeres akarsz lenni, vegyél példát az oro…Ellátogattunk Krisztian Berki #aberki life coach első órájára, ahol megosztotta a hallgatókkal sikerének titkát. Többek között a vasalt gallérral és az orosz utcalányokkal demonstrálta példáit.

Közzétette: 24.hu – 2016. április 13.

Ha nem töltődik be a videó, akkor kattints ide!

Mi ez az erotikus tőke?
Ne hidd azt, hogy ez valami szexuális dolog, vagy külsőség lenne. Nem erről van szó. Mondhatom azt is, hogy lefordítom most azt, amiről Berki Krisztián beszélt.
A személyes márkaépítésnél te magad vagy a termék, te magad vagy a reklám. Ezért a kommunikáció nagyon fontos. Ha ilyenre vetemednél, akkor az a helyzet, hogy bátrabban kell kommunikálnod, főleg személyes találkozások alkalmával. Amikor Berki azt mondta, hogy „bátran beszélgess a fodrásznál, a közértben… „, akkor is arra célzott, hogy ténylegesen beszélgess bárkivel, bárhol, bármikor.

Ez azt jelenti, hogy mindenhol kommunikálj, beszélgess, legyél aktív. Ezt egyébként nem olyan könnyű elérni. Ha jelenleg nagyon visszahúzódó vagy, akkor meg kell változnod. Nekem például sokat segített anno a brókeri munka. Már 1 hét után sokkal magabiztosabban álltam szóba az emberekkel. Ezen egyébként nekem is kell még javítanom, sokkal bátrabban kellene kommunikálnom szóban.

Összefoglalva: Alakíts ki egy saját stílust, de annyi azért legyen benne, hogy sokat kommunikálsz, ez az elem legyen benne 1000%-ban, a többi már rajtad áll. Gyakorold, teszteld mi tetszik az embereknek. Újra csak a Jeff Bezos idézetet tudom ide tenni, mert annyira ide illik:

„A Te márkád az, amit akkor mondanak rólad, amikor nem vagy ott a szobában.” – Jeff Bezos, az Amazon alapítója

Érdemes körülnézni a Sales&More Rapid Business oldalán, mert lesz még hasonló előadás, pl. hideg hívásokkal kapcsolatban.

Ehhez témához kapcsolódik ez a cikk is:
Hogyan lesz vevőm, ügyfelem, felhasználóm? – 2. rész: Kapcsolati tőke

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!