Dm levelet a postaládába? Újra megéri kiküldeni?

Már a direkt marketing (dm) levelek küldése teljesen átalakult, és most már nem a postaládákban gyűlnek a reklám célú levelek, hanem az emailek között találjuk meg őket. Érdemes tehát eljátszani a gondolattal, hogy most már újra felértékelődhet a postai dm levélek küldése, mivel kevés cég használja marketingre. Mi az, amit postán kapunk? Közműszámla, bankszámla kivonat, telefonszámla. Ezeket egyből kivesszük a postaládából és mindet kibontjuk. Cégek esetében is így van. Igaz ott lehetséges, hogy nem a cégvezető bontja ki.  Amennyiben mi csak az értékesítő igazgatónak címezzük, biztosan készhez kapja. Az ügyvezető vagy tulajdonossal már nehezebb dolgunk van, hogy pontosan ő kapja meg a levelünket, mivel előtte a titkárnő, asszisztens kibonthatja.

Tipp: A meglévő partnereinknek küldjünk ki levelet, vagy olyan cégeknek is, akikkel régebben kapcsolatban álltunk. Ezt szépen megcímezve, üzleti levélként írjuk meg. Ajánlat is szerepeljen benne, mivel így hatékony a kommunikáció. Fontos, hogy írjuk bele a leiratkozás lehetőségét, egy emailcímet, vagy telefonszámot megadva.
Meglévő ügyfeleknek azért is érdemes kiküldeni, mert így meg tudjuk tartani őket.

Ehhez kapcsolódó tartalom:
Árazási és akciózási problémák a cégeknál

Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!