szombat, január 16, 2021

Egy érdekes Minneres social projekt, amit látnod kell – Minner Social Kísérleti Labor

Biztosan már láttad, hogy a Minner bejegyzéseit időnként bereklámozom. Így gyűjtök új olvasókat, lájkolókat. Általában egy-egy teszt után kiderül, megéri-e tovább futtatni az adott hirdetést, vagyis akkor jó, ha 5-9 Ft/átkattintást tudok elérni egy adott hirdetésnél.

Már régebben is használtam azt, hogy a közösségi háló előnyeit a hirdetéseimbe beleszőttem. Pl. adott városokra, csak meghatározott korosztályra hirdettem, akiknek valószínűleg több ismerősük van és így tovább… Ezzel is értem el már sikereket. De még mindig nem voltam megelégedve ezzel, valami még hiányzott.

A hirdetésekben én mindig törekszem, hogy minél olcsóbban jussak el adott célcsoporthoz. A Minner esetében most a vállalkozás ötletekhez kapcsolódó cikkekre akarom rávezetni az ilyen érdeklődésű embereket. Most futott is egy hirdetés, ami 5 forintos átkattintási költséggel ment, örültem is, de gondoltam előveszem újra a közösségi háló előnyét.

Abban egyetérthetünk, hogy

  • az ismerőseink (vagyis azok akikkel többet is kommunikálunk), hasonló érdeklődési körrel rendelkeznek, mint mi.
  • És azt is mondhatom, hogy kb. 2-3 év eltérés lehet korban közöttünk (később mondjuk ez nőhet).

Tehát a receptem a következő:

  1. beállítom a célcsoporthoz tartozó érdeklődési köröket (startup, vállalkozás indítás és hasonlók…)
  2. több hirdetési csoportot is készítek, városra és korra szűrök, targetálok
    pl. Budapest 18-22 év (és természetesen vállalkozó szelleműek előtt jelenjen meg a hirdetés)
  3. Egyszerre is hirdethetnék a korosztályokra, de sokkal jobbnak látom elosztani 3-4 nap alatt adott városra és korra, mert: Így azt akarom elérni, hogy nagyobb hype legyen adott korosztályon belül, és akár említsék is egymásnak, és azonnal meglesz a közös pont a MINNER. Az akarom elérni, hogy XY lássa, hogy a barátja éppen lájkolta a Minnert, és valószínű, hogy mindkettő már volt is a Minneren! Ezt még további remarketinggel el fogom érni, és extra beállításokkal 🙂
    (Bár belegondolva, a következő ilyen tesztnél, azt csinálom, hogy próbálok valamilyen átfedéseket készíteni a korosztályokra).
  4. Mennyibe kerül? Csak Budapestre adott korosztályra most kb 1-3000 ft-ot költök el 3 nap alatt, és a keménymagot meg tudom szerezni. Pl. Budapest 18-22 év (és érdeklődnek az ilyen vállalkozósdi iránt.)

Ezen még később finomítani is tudok, sőt mindig jönnek egyéb ötletek. Természetesen mivel annyira bonyolult egy ilyen közösségi háló, így további ötletek közben jönnek, sőt várom is ezeket! Ha neked van ötleted, próbáljuk ki itt a Minner Social Kísérleti Laborjában (MSKL) 🙂

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek