Egy újszülöttnek minden új… – ez a cikk pénzt hozhat neked

Ezt a cikket azért is írtam, mert mind a címben, mind a tartalomban lévő információt időnként elfelejtik a vállalkozók, marketingesek, bloggerek vagy éppen vállalkozást indítók. Vágjunk is bele. Figyelj, mert a cikk nyomokban vállalkozási ötleteket is tartalmaz.

Senki nem születik úgy, hogy mindent tud adott dologról, amibe belevág. Például, ha én ki akarom magam gyúrni, akkor értelemszerűen hiába megyek le egy edzőterembe, nem fogom azonnal tudni, mit,hogyan csináljak (ami eredményt is hoz), mit egyek… Mit csinálok? Igen, rákeresek azinternetten (direkt írtam egybe), vagyis újszülött lennék ezen a területen. Mindig azt szoktam mondani, nézz fel a gyakorikérdések.hu -ra, vagy ehhez hasonló oldalakra és nézd meg az emberek kérdéseit egyes kategóriákban! Mindig van, aki először festi a haját, aki először fog repülőn utazni…. Ezzel mit akarok mondani?

Ami számunkra evidens, az mások számára nem az. Nagyon sok esetben igaz az, hogy egy-egy információt több helyen is szeretünk olvasni. Sőt, több szerzőtől, vagy akár cégtől is.

Hogy tudod kihasználni ezt?

Lehet, kicsit furán kezdtem neki ennek a cikknek. A lényege az, hogy leendő vevőid, vagy olvasóid várják tőled az edukáló tartalmakat (videó, cikk, közösségi oldal poszt, vagy hanganyag formában), Másik fontos dolog, hogy neked is lehetőséged van adott piacon még friss, illetve „belépő információkat” eljuttatni az emberekhez és ebből profitálni (akár cégként, akár bloggerként, médiatulajdonosként).  Néhány inspiráció:

  • Új blogot bátran indíts adott területhez, főleg arra, ami a hobbid.
  • Cégként folyamatosan érdemes edukálni a vásárlóinkat. Vagyis tartalommarketinget alkalmazni, és így új vásárlókat bevonzani.
  • Írj bátran könyvet, még akkor is, ha más már írt róla. >>> El tudsz adni napi 5 könyvet egyedül vagy 15-öt könyvesboltokon keresztül? (online/offline)
  • Szervezz eseményeket, amiken olyan előadókat hívsz, akik szakértői adott területnek. Mindig lesz hallgatóságod, mer tudod „egy újszülöttnek minden új”.
  • Igenis van piaca még egy gyakorikérdések oldalnak/applikációnak. Például szakmai válaszokra specializált változatának. >>> Erre jó példák az ‘”orvos válaszol oldalak”. Tudnál hasonlót? Naná! Ehhez inspiráció >>> Indíts vállalkozást: 26. ötlet – Gyakorikérdések mobilapp

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!