Ez hülye! Norbi Update részvényt akar venni.

Még nyáron írtam egy elemzést arról, hogy 1000 forint felett érdemes Norbi Update részvényt venni. Azóta se volt az árfolyam 1000 forint felett, sőt most éppen 355 forinton áll. Még ősszel volt egy olyan eset, hogy Norbi egy elég furcsa közleménnyel hívta fel a figyelmet magára. A Budapesti Értéktőzsde holnapján egy közleményt tett ki arról, hogy a sajtó is lehúzza a részvényt, és nem veszi a fáradtságot senki, hogy interjút készítsen vele… (a cikk végén olvashatod a közleményt is.) Ki az a hülye, aki  Norbi Update Lowcarb Nyrt. részvényt vesz?

Hát én. A cím is azért az lett, amit látsz, mert gondolom az jár az eszedben, hogy ez hülye.
Miért veszek Norbi Update Lowcarb (Update1) részvényt?

  1. Szeretek kockáztatni, ez a részvény pont belefér abba, hogyha bejön, akkor többszörözöm a tőkémet, ha nem, akkor pedig csak keveset buktam 🙂 De valahogy ezt a bukás dolgot nem tudom elképzelni. Tudod miért? Mert látom azt, hogy tényleg nyílnak a boltok, hogy az emberek tényleg vásárolják a termékeiket. A többi alsóbb kategóriás magyar részvényhez képest ebben a cégben legalább van élet. És a legfontosabb: Norbi hajt azért, hogy a cége ne menjen tönkre, valamit elért már, szóval…, no meg saját magának is fizet osztalékot.
  2. Ebben az évben 30 forint osztalékot fizetett részvényenként a cég, ha ez összeg megmarad, akkor  a mostani árhoz képest 8-10% osztalékot kapok jövőre.
  3. A cég reális részvénykibocsátási ára valahol 400 és 500 forint között lett volna, tehát most még alatta is van, olcsó. (A részvénykibocsátás után 1000 forinton volt a részvény.)
  4. Norbiék röhögve fizetik ki a Facebook reklámokat. Norbi is felismerte azt, amit én is, hogy a Facebook olcsó is (reklámozásra értem) és jól célozhatók a reklámok. Nem véletlen, hogy annyi követőjük van már. Tudod 3,2 milliárd emberhez ér el az internet, és abból 1 milliárd napi szinten Facebookozik (erről itt írtam), ezt ki kell használni!
  5. Azt írtam 1000 forint felett érdemes venni? Akkor 355-nél egyenesen kötelező.
  6. A Buda-Cash ügy csúnyán kitolt az Update1 részvénnyel. Főleg kisbefektetők voltak a részvényesei, így egy ilyen ügy arra sarkalja az embereket, hogy eladják a részvényeiket. Ez viszont egy lehetőség arra, hogy érdemes beszállni.
  7. A részvényben én nem pár hónapban gondolkodok, lehet az is, hogy lesz benn még esés, de már közel kell lennie az aljának.
  8. UPDATE! 2015. 12. 02.  André Agassi otthagyta a Norbi Update céget, vagyis megszüntették a partneri szerződést. Már november 25-án ezt nyilvánosságra is hozták, csak Agassi cégneve szerepelt Budapesti Értéktőzsde közleményében (nem vette észre senki). Változtatja ez az elemzésem, várakozásom? Nem, az árfolyam se zuhant olyan mértékben a hír hallatán. Sőt lehet, hogy jobb is hogy Andrét nem pénzlik, felesleges pénzkidobás szerintem csak. Abból a pénzből inkább online reklámozzanak, pl. a 4. pontban említett Facebook reklámokon keresztül.

Schobert Norbert közleménye az Update1 részvényeseihez (bet.hu) 2015. szeptember 24:
“Kedves részvényeseink, kedves üzleti partnereink!
Az elmúlt napokban néhány cikk jelent meg arról, hogy bizony, estek az Update1 részvények, azonban
sajnos egy újságíró sem vette a fáradtságot, hogy telefonon felhívjon, és egy interjút készítsen velem a
valós helyzetről. Mindenfajta szakmai szövetség, aki egyébként minket nem kérdez meg, nyilatkozik
rólunk a tényleges tények feltárása nélkül. Ez a legjobb pillanat, hogy én, mondjam el valójában mi is a
helyzet. Azok az emberek, akiknek bent volt a pénzük a Budacash-nél, nagyon sokan elbukták. Akik
elbukták a pénzüket, de megtalálták az Update1 részvényeket azok igyekeznek pénzhez jutni, történnek
indokolatlan eladások. Mi, a következő időszakban egyrészt egy radikális költségcsökkentést csinálunk,
aminek köszönhetően egészen biztos, hogy az utolsó negyedévünk nagyon jó lesz. Mindent megfogok
annak érdekében tenni, hogy ahogy múltkor is, újra osztalékot tudjunk fizetni a kedves
részvényeseinknek.
Mi a helyzet a boltnyitásokkal?
Ha ezt sem kérdezi meg senki, akkor ezt is elmondom. Magyarországról beszéljünk először.
Dunaújvárosban megnyitottunk, és az első három nap alatt az országos top 3-ba került a bolt, a
forgalma alapján. Ezt követi most megújulva Hódmezővásárhely, megújulva Kiskunfélegyháza, vadonatúj
bolt Salgótarjánban, Szerencsen, Abonyban, Békásmegyeren, Szentendrén, Vácon és Gödön. Kettő
hónapon belül megtörténik, hogy gyakrabban, mint hetenként fogunk új boltot nyitni, maximális
marketing támogatással. Külföld egy izgalmas pont a cég életében: Angliában a boltunk működése és
fejlődése szinte töretlen, ezért most a belvárosban a második bolt készül nyitásra. Elindultunk
Horvátország felé. Most októberben, Zágráb legforgalmasabb plázájában nyitjuk a boltot, és a partner
mivel leszerződtünk, további 5 boltot nyit folyamatosan. Nagyon lényeges, hogy
Csehországban Mladá Boleslav kisvárosból elköltöztünk Prágába, a legforgalmasabb plázába. Szuperül
fejlődik a bolt. Itt is bővülés várható, és ami talán még izgalmasabb, hogy egy svájci partner is
megjelent a színen, aki három boltot szeretne nyitni, illetve végső tárgyalásban vagyunk Párizzsal és
Monte Carloval.
A termékeinkről csak egy szót szeretnék ejteni.
Bevezettük a 3R péksüteményt, melynek speciális összetevői segítik a testsúlycsökkenést, a koleszterin
és a vércukorszint normalizálását.(Tájékoztatás nem teljes körű részletes információ
az update1.eu honlapon található.) Ennek köszönhetően ez a süti nem csak nagyon egészséges és ez
kommunikálható jogilag, hanem nagyon finom is. Mit okoz?
Kettő hete a partnereink nem tudnak eleget sütni, állnak ezért a sütiért a sorok. Ezt a sütit is tovább
fejlesztetjük. Úgy hiszem, hogy nem nagyon van Magyarországon és a régióban olyan franchise hálózat
vagy élelmiszer cég, ami ilyen dinamikus fejlődésben lenne. Úgyhogy én azt mondom: Én megtartom a
részvényeimet! Hiszek benne és megteszek mindent, hogy nagyon jó legyen!
Köszönöm szépen!” – Bet.hu/Norbi Update közlemény – 2015.  09. 24. 

Fotó: Norbi Update/Facebook

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később