Miután az Instagram fiókodat átváltod üzleti profillá, onnantól fogva látni fogd az egyes posztok elérését, vagyis statisztikáját. Az igazat megvallva még sok cégnek a Facebook is új terep, hát akkor az Instagram… Mivel képeken keresztül kell kommunikálni, így elég speciális közösségi oldalnak is mondhatjuk. Pedig mintha igaz lenne, hogy „egy kép többet mond ezer szónál”. Valójában…
Ezt nehéz ténylegesen aktívan kihasználni, mivel képeket készíteni nem egyszerű, azokat megkoreografálni, és az Insgtagram fiókunkban szépen elrendezni, elérni, hogy átadjuk mondanivalónkat… nem olyan könnyű. Ezért is van esélyed! 🙂 Mivel a legtöbb cégnek ez nehéz, így te kitűnhetsz.
Instagram elérés, statisztika
Ha az Instagram fiókodat átváltottad üzletivé (három pöttyre rákattintasz), akkor látni fogod a jobb felső sarokban a statisztika ikont.
Az alábbi képen a Minner eléréseit látod. A követők száma jelenleg 922. Látható tehát, hogy a posztok átlagos elérése 80% körül van, vagyis a követők 80%-át eléri. Természetesen beleesik néhány külföldi is a megtekintésbe, mert néha használok angol hashtaget is, de odafigyelek, hogy magyarok legyenek a célcsoportomban. Ezt úgy is elérem, hogy nagyon sokszor becsekkolok helyekre, így nagyobb eséllyel tudom elérni, hogy a posztok többségét magyarok lássák (most jut eszembe, kellene Instagram tippek cikk).
Instagram Stories (a történeted) elérés, statisztika
A Facebook a Snapchat-től lopta a stories ötletet, és bevezette az Instagram-on is (Messenger-ben és FB-on is). Ez a funkció még inkább a követőinknek szól, mivel ezt csak azok látják, akik a követőink, vagy akik rámennek a fiókunkra és rákattintanak a profilképünkre. Tehát ezzel még jobban tudunk kommunikálni a saját követőtáborunkkal. Kreatív felhasználásával pedig át tudjuk navigálni a követőket az oldalunkra. Átlagosan 20-30%-át el tudod érni így a követőidnek.
Linkek az Instagramon
A legnehezebb átnavigálni a követőket a weboldalunkra, mert az Instagramon egy „élő” link van csak (jelenleg), ami a profiloldalunkon van. Sokan a friss posztjuknál azt a trükköt szokták alkalmazni, hogy a profiljukon átírják az éppen aktuális linkre a profiljuk alatti webcímet, és felhívják a követők figyelmét az adott posztban, hogy ott az aktuális link, csak kattintani kell.
Instagram ebook: Még mindig megállják a helyüket az ebben a 2 ebookban feltöltött tippek – 141. üzleti ötlet – Instagram fiókkezelő + tananyag (2 db ebook)
Kövesd a Minnert Instagramon! Kattints ide!