Hééé Minner! Oké, hogy butítsam le a vállalkozási ötletemet, mert könnyebb elindulni… De hogyan?

Olvasói és ügyfél-visszajelzések is megerősítettek abban, hogy megfogadjátok azt a tanácsomat, amit egy korábbi cikkben leírtam, hogy érdemes lebutítani a vállalkozási, üzleti ötletedet, és először egy bétával elindulni a piacon. Ez nem csak neked könnyíti meg a vállalkozásod felhúzását (sőt, még a kockázatod is csökkented), hanem még a vevőidnél is jól jön ki. Ezt leírtam abban a cikkben, most jöjjön a cikk új, bővített verziója, a HOGYAN.

Először is egy fontos információ: A “Hogyan indítanék be …xy…. startupot” című cikksorozatomban is ezt az elvet követem, ha úgy nézzük, elég közel áll a lean szemlélethez. Tehát az ott leírt ötleteken, példákon keresztül  végigkövetheted, miről is beszélek most, vagy mit írok a következő bekezdésekben.

 A legsikeresebb vállalkozók először egyszerű termék/szolgáltatás eladásával kezdték…

Tervezés

Online (weboldal, applikáció…) szolgáltatás esetén nézd meg, hogy milyen funkciók kellenek biztosan az induláshoz. Ha megvan, akkor még egyszer szűrd le! Hidd el, nem kell minden az embereknek azonnal. Sokkal jobb, ha később látják, hogy “Héé ez az oldal folyamatosan újdonságokat ad nekünk, folyamatosan fejlesztik…”

Gondold át! Van egy korszakalkotó ötleted?

Szuper! Tök jó! Van tőkéd hozzá? Van elég kapcsolatod? Oké, ha ezek nincsenek, akkor máshogy kell közelíteni a dolgokhoz.

  • Először gondold végig, hogy ki a célcsoportod, ki fogja megvenni a “motyód”. Mondjuk ezt alapból jó tudni, de most más miatt kell.
  • Szuper! Ha ez megvan, akkor tedd fel magadnak a kérdést:”Milyen olyan terméket/szolgáltatást tudok most eladni nekik, amikkel magamhoz tudom őket láncolni, megismernek, megismerik az új létrehozott márkát….?” Vagyis mit csinálsz? Igen! Már előre gyűjtesz ügyfélkört, érdeklődői bázist (lehet, hogy még nem vásárol, de már elkezdted a brandépítést is.).
  • Kis kitérő: pont ezt cseszik el azok, akik közösségi finanszírozó kampányt akarnak elindítani. Csak az adott közösségi finanszírozó oldalban (Kickstarter, Indiegogo) bíznak, hogy majd ingyen, organikusan jönni fognak az érdeklődök. Ez eléggé lutri is egyben, csak erre nem lehet alapozni. Helyette már előre kell érdeklődőket gyűjteni, feliratkozókat, vagy akár ahogy már említettem, előtte érdemes nekik eladni valamit, és máris meglesz, hogy kinek küldöd ki a felhívást, hogy “Hahó! Elindult a közösségi finanszírozó kampányunk! Gyere, és vegyél részt benne…!”
  • Felteheted magadban a kérdést azzal kapcsolatban is, hogy mi lenne, ha bloggal indítanék? Vagyis adott célcsoport érdeklődési köréhez kapcsolódó blogot indítanál. Azt gyorsan be tudod indítani, és már meg is alapozod a marketingedet egy jó bloggal, amit később akár egy jó webshop-, startup- vagy más terméket értékesítő, szolgáltatást nyújtó cég alapja is lehet. Ehhez kapcsolódó tartalom: 5 dolog, amit a céges blogoddal mindenképpen el kell érned

Ehhez kapcsolódó cikkek: 

 

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később