Azzal, hogy a logód szerepel a számlán, már közeledsz a bizonylataidhoz kapcsolódó marketinglehetőség kiaknázásához. Természetesen a vásárlás pillanatában tudja a vevő, hogy kitől is vásárol. Láttam már kuponkódot is a számlán, de most a Billingo egy olyan eszközt adott a cégek kezébe, ami kiszélesíti a bizonylatokhoz kapcsolódó marketing eszköztárunkat. Ez a Billingo Ads.
A statisztika, ami engem is meggyőzött, hogy bemutassuk itt a Digitális ninja útmutatók között az, hogy:
a kiküldött bizonylatok megnyitási aránya 90% feletti,
így jóval eredményesebben működik, mint egy hagyományos hírlevél.
Billingo Ads tudnivalók
Az ingyenesen kipróbálható eszköz a Billingoban a számla- és bizonylatletöltő oldaladat marketingfelületté alakítja. Amikor a felhasználási területeire gondolsz, akkor vedd majd bele, hogy a Billingo nemcsak számla, díjbekérő vagy nyugta kiállítására használható, hanem: számla, nyugta, díjbekérő, árajánlat, megrendelőlap, szállítólevél, teljesítési igazolás is kiállítható a rendszerben.
Tehát elég sokszor találkozhat egy ügyfél az ajánlatokkal, felhívásokkal, nemcsak a díjbekérő, számla kiállítása során. A Billingo az árajánlatkérés, ügykezelés funkcióval is bővítette a szolgáltatásai palettáját, így ott is használni tudjuk.
Csak a saját számláidon, bizonylataidon lesznek a hirdetéseid.
Ötletek, hogy mire használd a Billingo Ads-t
- Használd arra, hogy megmutasd, mi minden van még a cégednél. Már többször is tapasztaltuk ügyfeleknél, hogy még a VIP ügyfelek se tudnak minden szolgáltatásról, termékről.
- Tereld hírlevél feliratkozásra az embereket.
- Mutass meg egy Youtube videót az embereknek.
- Adj exkluzív kedvezményt, kupont, kuponkódot a meglévő vevőidnek.
- Tudsz időszakos kedvezményt is adni, mivel be tudod állítani meddig is mutassa meg a hirdetéseket a felhasználóknak.
- Tegyél ki véleményeket, értékeléseket, hogy még jobban érezzék az értékajánlatodat, megnyugodjon a vásárló, hogy jó döntést kapott. Ez további vásárlást eredményezhet. (Tipp: én képként kitennék egy véleményt, alatta pedig jön a felhívás, ajánlat.)
Útmutató a Billingo Ads-hez. Lépések, funkciók
A Billingo ingyenes regisztrációja után is elérhető lesz számodra a Billingo Ads. Kattints ide!
A rengeteg Billingo funkciók között megtalálod a Marketing menüpontot. Kattints rá, ezt az ingyenes csomagban is eléred. Majd kattints az „Új kampány” gombra alul, vagy a képen középen látható gombra.
Aztán már kezdhetjük is!
Tipp: érdemes kitölteni minél több részt, hogy egyből lásd az előnézetet, mert akkor látod igazán mi hová kerül.
Amit tudsz szerkeszteni, vagy ahová kerülhet reklámszöveg:
- Hirdetés borítóképe (ide is el lehet juttatni szöveget, ha a képet megszerkeszted, te tölthetsz fel egyedi képet).
- Hirdetés címe
- Gomb
- Hirdetés leírása, hirdetés részletei
Én most ahogy látod a Minner hírlevél feliratkozását reklámozom majd a bizonylat letöltő oldalon, mert eszméletlen jó a hétindító e-mail. 5 üzleti hírt foglalunk össze.
Képet is tudsz feltölteni, amit akár Canva.com-on megszerkeszthetsz (lásd digitális ninja cikkünket, útmutatónkat), hogy még izgalmasabb legyen a hirdetési oldalad.
És kész is van!
Valamennyire meg kell ismerned a felületet, de összességében 10 perc alatt kész tudsz lenni.
Kapsz egy kampány statisztika oldalt is, ami jó visszajelzés arról, hogy érdemes-e időt és energiát beletenned. Tudod! Marketing alapszabálya: Tesztelni, tesztelni, tesztelni!
Árak
Érdemes letesztelni, hogy lásd mi történik, ha valaki megnyitja, ezt az ingyenes verzióban is meg tudod csinálni. Aztán irány a legnagyobb csomag, amire külön fizetni kell. Én most megyek és beállítom a hirdetéseimet, mert havonta több mint 60 számlát állítunk ki, potenciális kiaknázható felület!
A Billingo a Digitális Ninja rovat támogatásával is sokat segített, hogy kiaknázd a digitalizációban rejlő lehetőségeket. Ha már rákanyarodtál erre az útra, ne állj meg – nézz körül Billingo digitális megoldásai között, és kezdd el őket használni! Digitalizációra, innovációra fel! Kattints ide!
Kapcsolódó cikkek: