Hirdetési felület lesz a számla letöltő oldalad. Billingo Ads tippek, ötletek

Dátum

Megosztás

Azzal, hogy a logód szerepel a számlán, már közeledsz a bizonylataidhoz kapcsolódó marketinglehetőség kiaknázásához. Természetesen a vásárlás pillanatában tudja a vevő, hogy kitől is vásárol. Láttam már kuponkódot is a számlán, de most a Billingo egy olyan eszközt adott a cégek kezébe, ami kiszélesíti a bizonylatokhoz kapcsolódó marketing eszköztárunkat. Ez a Billingo Ads.

A statisztika, ami engem is meggyőzött, hogy bemutassuk itt a Digitális ninja útmutatók között az, hogy:

a kiküldött bizonylatok megnyitási aránya 90% feletti,

így jóval eredményesebben működik, mint egy hagyományos hírlevél.

Billingo Ads tudnivalók

Az ingyenesen kipróbálható eszköz a Billingoban a számla- és bizonylatletöltő oldaladat marketingfelületté alakítja. Amikor a felhasználási területeire gondolsz, akkor vedd majd bele, hogy a Billingo nemcsak számla, díjbekérő vagy nyugta kiállítására használható, hanem: számla, nyugta, díjbekérő, árajánlat, megrendelőlap, szállítólevél, teljesítési igazolás is kiállítható a rendszerben.

Tehát elég sokszor találkozhat egy ügyfél az ajánlatokkal, felhívásokkal, nemcsak a díjbekérő, számla kiállítása során. A Billingo az árajánlatkérés, ügykezelés funkcióval is bővítette a szolgáltatásai palettáját, így ott is használni tudjuk.

Csak a saját számláidon, bizonylataidon lesznek a hirdetéseid.

Ötletek, hogy mire használd a Billingo Ads-t

  • Használd arra, hogy megmutasd, mi minden van még a cégednél. Már többször is tapasztaltuk ügyfeleknél, hogy még a VIP ügyfelek se tudnak minden szolgáltatásról, termékről.
  • Tereld hírlevél feliratkozásra az embereket.
  • Mutass meg egy Youtube videót az embereknek.
  • Adj exkluzív kedvezményt, kupont, kuponkódot a meglévő vevőidnek.
  • Tudsz időszakos kedvezményt is adni, mivel be tudod állítani meddig is mutassa meg a hirdetéseket a felhasználóknak.
  • Tegyél ki véleményeket, értékeléseket, hogy még jobban érezzék az értékajánlatodat, megnyugodjon a vásárló, hogy jó döntést kapott. Ez további vásárlást eredményezhet. (Tipp: én képként kitennék egy véleményt, alatta pedig jön a felhívás, ajánlat.)

Útmutató a Billingo Ads-hez. Lépések, funkciók

A Billingo ingyenes regisztrációja után is elérhető lesz számodra a Billingo Ads. Kattints ide!

A rengeteg Billingo funkciók között megtalálod a Marketing menüpontot. Kattints rá, ezt az ingyenes csomagban is eléred. Majd kattints az “Új kampány” gombra alul, vagy a képen középen látható gombra.

Aztán már kezdhetjük is!

Tipp: érdemes kitölteni minél több részt, hogy egyből lásd az előnézetet, mert akkor látod igazán mi hová kerül.

Amit tudsz szerkeszteni, vagy ahová kerülhet reklámszöveg:

  • Hirdetés borítóképe (ide is el lehet juttatni szöveget, ha a képet megszerkeszted, te tölthetsz fel egyedi képet).
  • Hirdetés címe
  • Gomb
  • Hirdetés leírása, hirdetés részletei

Én most ahogy látod a Minner hírlevél feliratkozását reklámozom majd a bizonylat letöltő oldalon, mert eszméletlen jó a hétindító e-mail. 5 üzleti hírt foglalunk össze.

Képet is tudsz feltölteni, amit akár Canva.com-on megszerkeszthetsz (lásd digitális ninja cikkünket, útmutatónkat), hogy még izgalmasabb legyen a hirdetési oldalad.

És kész is van!

Valamennyire meg kell ismerned a felületet, de összességében 10 perc alatt kész tudsz lenni.

Kapsz egy kampány statisztika oldalt is, ami jó visszajelzés arról, hogy érdemes-e időt és energiát beletenned. Tudod! Marketing alapszabálya: Tesztelni, tesztelni, tesztelni!

Árak

Érdemes letesztelni, hogy lásd mi történik, ha valaki megnyitja, ezt az ingyenes verzióban is meg tudod csinálni. Aztán irány a legnagyobb csomag, amire külön fizetni kell. Én most megyek és beállítom a hirdetéseimet, mert havonta több mint 60 számlát állítunk ki, potenciális kiaknázható felület!

A Billingo a Digitális Ninja rovat támogatásával is sokat segített, hogy kiaknázd a digitalizációban rejlő lehetőségeket. Ha már rákanyarodtál erre az útra, ne állj meg – nézz körül Billingo digitális megoldásai között, és kezdd el őket használni! Digitalizációra, innovációra fel! Kattints ide!

Kapcsolódó cikkek:

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Mercedes lóerő előfizetés, Walmart a Facebook új kihívója – Hírszemle podcast

A BMW után a Mercedes is előállt az előfizetéses extrák ötlettel, de még jobban feldühítette az embereket, mint a másik autómárka. Benne van az...

A Shoprenternek kihívója akadt? Próbáljuk ki a Shoptetet!

Bevallom még soha életemben nem készítettem webáruházat, így azt hiszem jó alanya vagyok egy ilyen próbakörnek. Ugyan nem tudok a Shoprenterhez viszonyítani, de ez...

4 tipp, amivel félrevezetnek a TikTok guruk – és mit csinálj helyette

Ahogy az emberek egyre jobban megismerik a TikTokot és az organikus elérésben rejlő üzleti lehetőségeket, úgy terjednek a téves információk, “tuti trükkök” az algoritmus...

Bennfentes információk a Spar beszerzési osztályáról. Hogyan leszek beszállító? [podcast]

Bár már hallottam a Hungaricool by Spar lehetőségről, hogy magyar gyártók, márkák fel tudnak kerülni a Spar polcaira, ám kíváncsi voltam a sokkal mélyebb...

A fiatalok NEM csak rövid videókat néznek & Elon Musk jó példakép? – Minner hírszemle

Vajon jó ötlet szemben menni a Black Friday akciókkal? Egy cég így tett, érdekes megoldást választott. Kiderült, hogy a fiatalabb generáció mégis megnézi a...

5 hiba, amit ne kövess el a Facebook hirdetéseiddel

Hiába volt rengeteg botránya az utóbbi években, a Facebook továbbra is a hirdetők egyik kedvenc platformja világszerte és itthon is. A Digiméter kutatásai alapján...

Ki profitál a Black Fridayból? A magyar kereskedők magukat vágják át?

Hivatalosan Amerikában a Hálaadás napjához köthető a Black Friday: a Hálaadás minden évben november negyedik csütörtökére esik, aminek a másnapja a Fekete Péntek, ami...

Mit szóltak a befektetők Donát sörnaplójához? Pitchversenyen voltunk – Business GYM

Egy hete indult el Donát közösségi finanszírozó kampánya a Brancs közösség honlapján (Beerálom), ahol is elővásárlókat gyűjt a sörnapló termékére. Mivel ő is az...