Hogyan legyel profi értékesítő – 3. rész: Blog készítés

A harmadik cikkben a kampányod legerősebb elemét fogjuk tárgyalni. Első legfontosabb eszköz egy blog létrehozása. Azért fontos ez, mert kell valahol a megjelenés. Bármilyen üzlet alapja a bizalom. A bizalmat többféle képpen érhetjük el. Az első és legfontosabb, ha látja rajtad a tárgyaló partnered, hogy otthon vagy az adott termékben, szolgáltatásban, iparban, sőt akár több mindenhez is értesz.  Itt nem kell megijedni, nem olyan nehéz blogolni. Egy adott termékhez szedd össze az internetről mi mindent lehet írni, adott szektorról, akár valami kis tippeket. Írj le egy papírra minimum 10-20 témát, mert akkor előre tudsz írni a blogba. Statisztikák például nagyon szemléletesek tudnak lenni, és tárgyaláson is igy a sajat blogodról tudod mutatni.

banner 1

Ezután jön ennek az értékesítése. Hidd el ismerősi körökben is sokat dob a tárgyalásokon az, ha elmondod te erről írsz, van egy blogod. Mert ugye MLM értékesítés általában először ismerősi körben történik. Csak magával a bloggal egy jó beszélgetést indíthatsz a tárgyalás elején. A blog még elő fog kerülni a késöbbi részekben is. Kezd el megtervezni, keresgélj az inertenet témákat.

A következő cikkünkben folytatjuk, ott még további érdekes tippeket kapsz.

Cikksorozat részei:
1. rész: Hogyan legyél profi értékesítő
2. rész: Kampány készítés
3. rész: Blog készítés
4. rész: Mennyi idő alatt, mennyit, hogyan
5. rész: Facebook használata

 

banner2