A legtöbb értékesítő alul pozicionálja magát az online felületeken is. Ez abból is látszik, hogy mindenféle információval bombázza az mlm és hirdetési csoportokat, és általában itt meg is áll az online kommunikáció. Ezzel semmi baj nem lenne, ha például lenne külön erre az üzletére Facebook (FB) oldala, esetleg hozzá kapcsolódó blog. Ha belegondolsz a legnagyobb guruk blogot, FB oldalt is üzemeltetnek. Te miért pozicionálod magad alul? Neked miért ne lehetne? Ha előző ötleteinket követed már, akkor elgondolkodtál a saját blog készítésében. Akkor miért ne lehetne Facebook oldalad?
Apropó tudtad, hogy már akár havi 20-40 ezer forintból tudsz reklámozni Facebookon? Nem is kevés embert elérnél már ekkora büdzséből. Ahogy már írtuk, rád is ugyanúgy vonatkoznak az online reklámozás módszerei, marketing eszközei. Te is eladó (szolgáltató) vagy, tehát használhatod ezeket.
Hirdetés
Ha csak ezekre a fent említett csoportokra szűkíted az értékesítésedet, akkor nagy fejlődést nem fogsz látni a számaidban. Minél szélesebb körben tudod reklámozni a tevékenységedet akkor annál több sikerélméned lesz. Ezt bárki tudja alkalmazni, bármit is értékesítsen. A Facebook oldal nevénél legyél kreatív, de tűnj ki a tömegből, és ne légy egy a sok közül, akik mindenféle álom jövedelem és hasonló szavakkal hoznak létre ilyen oldalt. Pozicionáld úgy be magad, hogy te vagy a legjobb, te egy guru vagy. Csinálsz blogot, FB oldalt, reklámozol, ezeket felhasználod tárgyalásaidnál és máris nyert ügyed van.
Cikksorozat részei:
1. rész: Hogyan legyél profi értékesítő
2. rész: Kampány készítés
3. rész: Blog készítés
4. rész: Mennyi idő alatt, mennyit, hogyan
5. rész: Facebook használata