Hogyan legyél profi értkesítő – 2. rész: Kampány készítés

Ebben a bejegyzésben a kampány felépítéséről lesz szó. Ahogy már hangsúlyoztuk, minden értékesítés marketing nélkül semmit se ér. Lehet, hogy alkalmazol is marketinget, hisz tanítják ezt az mlm képzéseken, értékesítői tréningeken, de ahogy sok más területen (pl kis vállalatnál) ezt sokan nem hatékonyan alkalmazzák.

A legtöbb hiba azzal kezdődik, hogy nincs terv, nincs jól felépített kampány. Általában a vak világba lövöldözöl, és reméled valakit eltalálsz. Ahogy egy csata megnyeréséhez is stratégia kell, úgy az eladáshoz és a marketinghez is. Ezt úgy kell elkészíteni, hogy leülsz egy papír elé, vagy számítógépen a szövegszerkesztő elé és leírod mi a célod és ki a célcsoportod! Majd leírod mi mindent teszel bele a kampányodba az elkövetkező 1-3 hónapban. Fontos, hogy írd le azt is, milyen hatékonyságot vársz el az egyes kampányelemektől (milyen számokat, pl kattintás, regisztráció, landing page, érkező oldal vagy űrlap kitöltés, tárgyalás egyeztetés…), hiszen ha nagyon alacsony lesz az eredmény valamit változtatnod kell.

[sam_ad id=”51″ codes=”true”]
Hirdetés
A marketing eszközeidet kapcsold össze, ezzel éred el, hogy kampány lesz belőle. Amennyiben még nincs sok ötleted a marketinghez, olvasd el a cikksorozathoz tartozó további cikkeket, mert hasznos tanácsokat fogsz kapni ezzel kapcsolatban. Nézz vissza később is, mert folyamatosan jönnek az új tippek.

Cikksorozat részei:
1. rész: Hogyan legyél profi értékesítő
2. rész: Kampány készítés
3. rész: Blog készítés
4. rész: Mennyi idő alatt, mennyit, hogyan
5. rész: Facebook használata

banner2

Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!