Szépségszalonok, éttermek, edzőtermek, sőt rendezvények kaptak egy új funkciót a Google-tól, amivel még könnyebb lesz a fogyasztókat becsalogatni, azonnali döntésre sarkallni. Mint tudjuk, minél kevesebbet kell valakinek kattintania, annál nagyobb az esély a foglalásra. Megérkezett hozzánk is a Reserve with Google, vagyis a „Foglalj Google-lal” időpontfoglalás szolgáltatás. A fogyasztók a Google keresőből, Google térképről tudnak időpontot foglalni. Na de hová kerül a foglalás?
Összefogott a Minner és a Billingo, hogy a digitalizáció igazán kézzelfogható legyen egy magyar vállalkozás számára. Legyél Te is innovátor! Használd a digitális megoldásokat! Mutatjuk, hogyan kell.
Nehéz úgy bevezetni egy rendszert, ha közben a másik oldalon több erőforrás a nyomonkövetés, foglalások összefűzése, mint amennyi vendéget hoz, vagy éppen összekúsznak a foglalások. Nos ezt a Google áthidalta azzal, hogy több foglalási rendszerrel is együttműködik. Így a keresőből származó időpontfoglalások és például a weboldalon történő foglalások is egy helyre futnak be. A Minneren már bemutatott Yclient időpontfoglalóval ezt szintén meg tudjuk tenni, szinkronizálja a foglalásokat, sőt még a marketingben is nagy segítségünkre lesz (remarketing célközönségeket tudunk lementeni).
A Minnernél mi állandóan kíváncsiak vagyunk, folyton nyomoznunk kell, a fogyasztókkal beszélnünk. Ebben az esetben már korábban megszondáztattuk a fogyasztókat, hogy például mennyire befolyásolja egy fodrászszalon kiválasztását az időpontfoglalási rendszer könnyű használata. A fogyasztók 67%-a akkor azt mondta, hogy volt már olyan eset, hogy megszakította a foglalást, mert sok felesleges adatot kértek be, vagy valamilyen külső szolgáltatónál kellett foglalni, sőt regisztrálni.
A Google új szolgáltatása a „Reserve with Google”
(röviden RWG), magyarul körülbelül annyit jelent: „foglalj Google-lal”) egy szuper megoldás, ami gyakorlatilag azt teszi lehetővé, hogy miután a Google keresőjébe (vagy térképbe vagy segédbe) beütve rátaláltunk egy szolgáltatóra (például SPA vagy edzőterem), közvetlenül – a Google felületének elhagyása nélkül – foglalhatunk hozzá online időpontot.



Na, de mennyien keresnek rá ezekre a szolgáltatásokra?
A Google kulcsszótervezővel tudjuk ezt kideríteni. Hozok néhány példát, de erről korábbi cikkünkben volt szó.
A fodrász szóra ennyien keresnek rá az egyes városokban
- Magyarország: 72 000 keresés/hó –Wow! Ez nem is rossz szám!
- Budapest: 50 000 keresés/hó
- Debrecen: 1 700 keresés/hó
- Szeged: 1 400 keresés/hó
- Győr: 1 330 keresés/hó
- Székesfehérvár: 1 050 keresés/hó
Műkörmös Google statisztikák – keresések száma havonta:
- Magyarország: 150 000 keresés/hó – Azt hiszem pályát váltok!
- Budapest: 27 000 keresés/hó
- Debrecen: 4000 keresés/hó
- Szeged: 3230 keresés/hó
- Győr: 7900 keresés/hó
Oké, rossz pályán vagyok! Milyen nagy a kereslet a műkörmösökre! Uhh!
Mennyibe kerül?
A Google időpontfoglaló szolgáltatása ingyenes. Egyetlen feltétele van a beállításának: a szolgáltatónak (pl. fodrász) szerződésben kell állni egy időpontfoglaló szoftvert kínáló céggel jelen esetben Magyarországon a YCLIENTS előfizetőinek van ilyen lehetőség. Ha a szolgáltató már használja az említett cég online időpontfoglaló rendszerét, akkor automatikusan elérhetővé válik számára a Google térkép integráció.
Miért előnyös? Téged fog mutatni a Google!
A Google, sőt a Googe Cégem / Térkép rangsorolásban újabb tényező a „Reserve with Google” funkció. Ha a leendő vendéged rákeres ilyen szolgáltatásokra, mint fodrász, edzőterem, szépségszalon, masszázs akkor a Google a találati listában felkínálja, sőt előrébb sorolja az ilyen foglalási lehetőséget biztosító szolgáltatókat.
Irány az Yclient, teszteld le a rendszert! Próbáld ki az ingyenes verziójukat, nézd meg a weboldalukat, mert a rengeteg további hasznos funkciót találunk az időpontfoglaló rendszerükben.
A Billingo a Digitális Ninja rovat támogatásával is sokat segített, hogy kiaknázd a digitalizációban rejlő lehetőségeket. Ha már rákanyarodtál erre az útra, ne állj meg – nézz körül Billingo digitális megoldásai között, és kezdd el őket használni! Digitalizációra, innovációra fel! Kattints ide!
Forrás: Google