Így vettem rá 5 céget, hogy 2 hét alatt kifizessenek több százezer forintot

Valószínűleg, amikor ez történt, még nem voltál a Minner olvasója. 2014. október közepén támadt egy ötletem. Mivel több 3D nyomtatós cikket írtam már, gondoltam valahogy erre kellene szponzort szereznem. Éppen Richard Branson Virgin sztori című könyvét olvastam. Ebben találtam egy jó kis trükköt. Ő az egyetemi újságjába úgy szerzett reklámozót, hogy két konkurenciát felhívott, és mindegyiknek azt mondta, hogy a másik már vett reklámot.
Gondoltam ez jó irány lenne, bár picit etikátlan, így inkább tovább gondoltam. Mivel bróker voltam, így tudtam, hogy rövid határidőt kell szabnom a döntésükhöz, mert így érzik a fontosságát, foglalkoznak a dologgal. Kitaláltam, hogy egyszerre fogom őket saleselni, ahogy Richard Branson is tette, de csak akkor fogom azt mondani, hogy valaki vett már reklámot, ha az igaz. Azt hangsúlyozom, hogy a többieket is megkerestem ezzel az ajánlattal. Így alakítottam át Branson stratégiáját.
 
Egy jó projekt ötletem támadt, egy héten át napi 5-10 cikket írok 3D nyomtatás témában, és 3D nyomtatás hetének hívom. Erre akartam szponzorokat szerezni. Kitűztem a dátumot, hogy 2014. november 17-től indul a 3D nyomtatás hete. Mivel egyedül voltam, így picit mögé kellett tennem pár trükkel, hogy nagynak tűnjek. Párom akkor éppen munkát váltott, így tudott segíteni. 4 hét volt még a projekt indulásáig. 1 hét alatt feltérképeztem a 3D-s cégeket + elkészítettük a kb 1,5-2 oldalas tájékoztatót. Az volt az ütemterv, hogy először felhívom a cégeket, hogy van ez a lehetőség, majd küldök egy emailt, és személyes találkozót szervezek, hogy ott prezentálhassam a projektet. Fontos volt, hogy TUDJANAK RÓLA, HOGY A MÁSIKAT IS MEGKERESTEM (vagyis a konkurenciájukat).
Az alábbi ajánlatot kapták:
– a 3D nyomtatás hete alatt kapnak 3 cikket, amiben ők szerepelnek, az ő promójuk, úgy írom meg a tartalmat
– szerepel a szponzorok között a logójuk
– nyereményjátékba felajánlhatnak tárgyat, kupont… bármit.
– egy cég 80 000 forint + áfa összeget fizetett
 
Tudnod kell, hogy akkor a Minner látogatottsága kb. 1000 fő volt naponta, és kb 800 lájk volt a Facebook oldalon. Így ilyen karcsú számokkal is bele mertem vágni. Mivel csak őket saleseltem ebben az időszakban, így tudtam, hogy minden bejövő hívásom tőlük van, így a párom vette fel, mint asszisztens, és úgy adta át a telefont nekem. Így máris könnyebb volt pozícióba kerülni. Apró trükk, de hatásos. Nagy ereje volt annak is, hogy 2 hét állt rendelkezésükre, hogy döntsenek. Még volt olyan hívás is, hogy a párom hívta fel őket, időpont egyeztetés céljából… Ezek, és a határozott fellépés meghozta gyümölcsét. 
Kilőtt a rakéta, amikor az első cég igent mondott, máris hívtam a cégeket, hogy az XY-nal már készítjük a tartalmakat, ő már szponzor. Felgyorsultak az események, és egymás után jeleztek vissza a cégek, hogy “OK, benne vagyunk. “
Innen már történelem. A Minner látogatottsága az egekbe szökött. Napi 8-10 000 látogató volt azon a héten. Több százan részt vettek a nyereményjátékban, és a lájkszám is felment 1300-ra. Volt olyan tartalom, amit több mint 20 ezren láttak azon a héten (volt miből reklámozni Fb-on). De nem is ez a lényeg, hanem az, hogy mit használtam ki.

Ebből az alábbi dolgokat tanulhattad meg, később még hasznát veszed: 

  • Rövid határidőt szabtam, ezért sürgősebbnek érezték a döntést
  • Hatottam rájuk csak azzal, hogy azt mondtam, a többi 3D nyomtatós céget is megkeresem.
  • A párom segítségével elértem, hogy komolyan vegyenek, nagy cégnek tartsanak.
Ez kicsit bővebben benne is van a blogger oktatásomban, van még néhány trükk a tarsolyomban. Ide kattintva megnézheted mit kell tudni a blogger oktatásomról.

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később