Te végig szoktad olvasni a felhasználói feltételeket egy applikáció használata előtt? Kinek lenne rá ideje és türelme? Nem kevés oldalnyi szöveget kellene így végigolvasnia az embereknek. Természetesen a cégek azért is írnak ilyen hosszú szerződéseket, mert jól körül kell járniuk mindent, ezzel védik a felhasználót is, illetve az esetleges ellenük irányuló perektől saját magukat is. Dima Yarovinsky dizájner kinyomtatta egyesével több cég applikációjának a felhasználói feltételeit.
A4-es lapokra nyomtatta ki a WhatsApp (zöld), Google (szürke), Tinder (pink), Twitter (világoskék), Facebook (kék), Snapchat (sárga), Instagram (rózsaszín) szerződéseit. (Kép alatt folytatom)
Great works at #vk18 student showcase! Read more about the projects: https://t.co/ySgLoRSJzR pic.twitter.com/qlfPEGDcmf
— IIID (@IIIDtweet) 2018. május 4.
A dizájner gerillamarketing akciója
Milyen egyszerű! Bárki, akár te is, én is meg tudtuk volna csinálni. Csak kinyomtatta és bekerült a médiába. Tudod ez olyan, mint a Minner wifis gerillamarketing akciója. Bárki meg tudta volna csinálni…., mégis nekem jutott eszembe és írt róla a HVG.hu. Gerillamarketing isnpirációra vágysz? Itt rengeteg ötletet megosztottam: Gerillamarketing tippek, trükkök, ötletek – így csináld
Fotó: Mirror