46. üzleti ötlet: Antik nepper online, ha nem tudod eladni akkor is nő az értéke

Budapesten többször nyomtak a kezembe olyan szórólapot, amin az állt, hogy antik tárgyakat vásárolnak. A héten, amikor megint a kezembe nyomták, akkor mondtam azt, hogy oké, megnézem mit tudnak, megéri számukra ez a sok szórólap. Felhívtam többet is, volt ahová be is mentem személyesen. Két dolgot figyeltem meg, vagy az van, hogy külföldön értékesítik, vagy itthon, mert elég nagy rá a kereslet. és magas a haszon. Egy-egy tárgyat a négyszereséért is el tudnak adni. De ez még semmi! A legjobb az egészben, ha még rajtad is marad mondjuk az áru az értéke valójában csak magasabb lesz.

Figyelem ez az ötlet is aktualizálva lett 2018-ban, mert egyébként már 2015-ben le lett írva. Figyeld a Minner ötleteit! Többször is frissítem őket! 

46. vállalkozás ötlet: Antik tárgyak vásárlása apróhirdető portálokon, Vaterán, majd külföldi értékesítése (online)

Az ötletem tehát az, keress olyan termékeket, amiket olcsón meg tudsz vásárolni a Vaterán. És itt jön a lényeg! Mivel antik, így ne az árral versenyezz. Minél többet kérsz később a megvásárolt antik tárgyért, annál nagyobb értéket tulajdonítanak neki. Így nyugodtan használhatsz 100%-os, sőt 2-400%-os árrést is (ez már nem is árrés). Szóval nyugodtan kérj érte minimum kétszeres árat. 5-10 ezer forint-os tárgyakat keress.
Erre jó példa ez az antik vasaló. Az aukciót már 9000 felett is megnyernéd kb 10 ezer forintot érhet meg a tulajdonosának. Ezt külföldön 20-30 ezer forintért el tudod adni. Igaz mivel nehéz, a szállítási díj is magas lehet, ezt bele kell kalkulálni.
antikvasalo

Az ötlet szorosan kapcsolódik az antik érméshez is: 69. ötlet – Érme bróker, érme vaterázás

Célpiac: Külföldiek (Ebay-t jól tudod majd erre a célra használni)
Konkurencia: Sokan értékesítenek antik tárgyakat, de te koncentrálj a Európára
Megvalósítás, üzlet:
1. Költs el 50 ezer forintot ilyen antik tárgyakra
2. Készíts Ebay accountot, mindegyik termékre tegyél rá dupla árat, vagy még többet is.
3. Miután bejöttek az első pénzek forgasd vissza.
4. Szépen lassan gyűlni fog a tőke, ezután már érdemes lesz honlapot készítened, nagyobb marketinget kreálni köré. Instagram erre a célra jó lehet, sőt a Pinterest is.

Profit várakozás:
Merj sokat kérni a tárgyakért! Legtöbbször egyedi termékeket keress, így nem lesz mivel összehasonlítani az árát. Ha jól csinálod, 2-3 hónap alatt több százezer forintot kereshetsz ezzel. Később pedig szépen kiépítve az online jelenléted, egy jó antik tárgyakkal foglalkozó céget is üzemeltethetsz.

Például itt van ez az újságtartó (6500 Ft), külföldön ezért 25 ezer forintot is elkérhetsz. (több, mint kétszeres haszon!)
ujsagtarto

Kapcsolódó cikkajánló: A Pénzcentrum (kattints ide a cikk eléréséhez) cikkében arról olvashatsz, hogy mennyi pénz van az antik bútorok, tárgyak értékesítésében, felújításában. Nézd meg a cikket, mert egy listát is találsz arról, hogy kb. mivel kalkulálhatsz., sőt még egy interjút is olvashatsz.

[adrotate banner=”5″]

Fotó: rawpixel/Unsplash

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A digitális világban folyamatosan újabb trendek ütik fel a fejüket, amiket nehéz lekövetni és persze nem is mindig szükséges, de nem árt néha kísérletezgetni. Ezzel a küldetéssel nem azt mondjuk, hogy cseréld le teljesen a weboldalad dizájnját, apróbb módosításokkal is konverziónövekedést tudsz elérni. Például a Minner is 2018 óta apróbb módosításokat alkalmaz. Adunk pár támpontot, hogy milyen változtatásokat érdemes eszközölni:

  • Konverzióra optimalizált oldalak, a főoldal kivételével minden aloldalon csak egy CTA (call-to-action) lehetőség van, pl. vásárlás gomb, kosár, email-cím űrlap, kapcsolatfelvétel, stb.
  • Nagy, lapozható borítóképek (sliderek) a főoldalon.
  • Piktogramok, jelölések, tanúsítványok: segítik az információ feldolgozását, a látogató több ideig böngészik az oldalon.
  • A folyószöveg legalább 15-ös, de inkább 16-os betűméretű. A cím vagy kiemelt szöveg ennél nagyobb.
  • Színátmenetes háttér két színnel, lehetőleg a márkád színeinek kombinációjával.
  • Ha pedig a promóciós oldalad kinézetét frissítenéd, a Themeforest oldalon rengeteg sablon közül választhatsz.

Még több ehhez hasonló tippet, ötletet olvashatsz az alábbi cikkekben:

Milliárdos forgalmuk van. Mit csinálnak online?

Ideje redizájnolni a weboldalad. Akár WordPress oldalad van, akár más

MinnerInstant

Áprilisban, a Digitális Ninja hetek alatt számtalan nagyszerű szoftvert mutattunk be, amelyek segítenek új szintre emelni a digitalizációt a cégeden belül. Egyik leghasznosabb közülük a LastPass, egy online jelszószéf szoftver, amit nem csak a vállalkozásodban használhatsz, hanem magánszemélyként is. Az elfelejtett jelszó dühítő, és még hátráltat is, éves szinten akár órákat vehet el tőled az új jelszó igénylésének folyamata. Ne engedd, hogy ilyen apróságok visszafogják a hatékonyságod! Ha bizalmatlan lennél, ne adj meg érzékeny információt (pl. bankkártyaadat), de általános belépésekhez nyugodtan használhatod.

Ebben a cikkben segítünk, hogyan tudod beállítani: Az összes jelszavad egy helyen, biztonságos jelszószéfben – LastPass használata

MinnerInstant

Azt a célt tűztük ki, hogy minden egyes nap adunk egy olyan rövid üzleti tippet, melynek alkalmazásával hozzájárulhatsz céged fejlődéséhez, miközben kiadásaidat csökkentheted, a bevételeidet pedig növelheted. És hogy miért érdemes naponta 1 százalékot fejlődnöd? Sok kicsi sokra megy – tartja a mondás, de az alábbi ábra is remekül szemlélteti, mekkora különbséget jelenthet, ha minden nap csak 1 százalékkal jobban, és nem pedig gyengébben teljesítesz:

Napi 1% – Forrás: jamesclear.com

0. küldetés: Teljesíts annyi küldetést, amennyit csak tudsz!

Folyamatosan készülünk új anyagokkal, garantáltan minden munkanapra jutni fog egy challange, ami csak arra vár, hogy a saját bizniszedben élesítsd! Nem probléma, ha egy adott küldetést valamilyen oknál fogva nem tudsz teljesíteni, vagy éppen kimarad. A lényeg: találj vissza erre az oldalra, vagy görgess lejjebb, keress olyan célt, amelyet teljesíteni tudsz. Ez nem csak a vállalkozásodnak lesz jövedelmező, de téged is motiválni fog. A megvalósított ötleteket, valamint ezek eredményeit dokumentáld, és küldd el nekünk az info@minner.hu email-címre. A legjobb, legötletesebb megvalósításokról ugyanis beszámolunk majd az olvasóknak, így lehet, hogy a következő esettanulmány már a Te cégedről fog szólni!

Hol fogod megtalálni?

A küldetések a Minner Instant-ban jelennek meg, az összes feladatot a minner.hu/kuldetes oldalon éred el. Hajrá!

MinnerInstant

Tavaly csődöt jelentett, több milliárdos tartozás, dühös partnerek, vevők, sőt emiatt még egy Minneres üzleti ötlet is született (lásd itt).

Hogy áll most?

  • Túl élte a csődöt
  • Csak a fele tartozást kell kifizetnie a hitelezők, partnerek felé.
  • A látogatottsága a tizedére csökkent, korábban havi 750-900 000 -szer nyitották meg a felhasználók a Bónuszbrigád oldalát, ma már csak alig havi 75 000-szer. Egy kisebb kuponos oldallá zsugorodott.
  • Szerződés kötött olyan platformokkal, mint a jegy.hu, hogy feltöltsék ajánlatokkal az oldalt.
  • A Facebookon már tiltják a kommentelési lehetőséget. Láthatóan sokan dühösek még (joggal).

A BónuszBrigád üzleti modellje alapjaiban hibás, ami egy következő hasonló esetet hozhat. Lényegében nem kezelik külön partnerek pénzét. Pedig egyébként még adózás szempontból is jobban tennék, ha letétként kezelnék.

Ugye! Érdemes elolvasni a cikket, ötletet! Piaci rés lett a hazai kuponos oldalak piacán. Te indítod a következőt? Üzleti ötlet…

MinnerInstant

Már 7 éves a Minner, és most is még egy újabb szintre került az oldal. Ebben a szegmensben a leglátogatottabb hazai oldal, így kell is villantani, diktálni a trendet. Ezt egyébként nem nagyon mondja el itthon senki a vállalkozóknak, de valóban nincs olyan, hogy a vállalkozásod kész van (Minneren írunk erről természetesen).

Folyamatosan újítani kell, akár az üzleti modellt, akár új terméket létrehozni, akár más területen. Én egy olyan média oldalt üzemeltetek, amihez hasonló még nem volt itthon, sőt ennyire nem foglalkoztak azzal, hogy például mi is legyen a menüben, hogyan is olvasnak a felhasználók, mi a rutinjuk. Nincs előttem minta, de talán ez jó is, mert nincs mi bekorlátozzon.

Sokan szokták kérdezni, hogy: “Milán, mi a lelkesedésed titka, hogy tudod már több éve ugyanazzal a lendülettel csinálni a vállalkozásodat?” – A válasz több is lehet, és nem lennék én, ha nem csak annyival intézem el a választ, hogy szeretem, amit csinálok. Főleg, mert azért vannak pillanatok, amikor… …. …
A válasz: pont az ilyen kis újítások, akkora lendületet adnak nekem, az oldalnak, és most már a munkatársaknak is, ami azonnal átvált lelkesedéssé.

Most éppen egy új menüpontot helyeztünk el az oldalra, aminek röviden ezt a nevet adtuk: Hol tartok Igen, ezzel az olvasó a vállalkozása életciklusa alapján tud a cikkeink közül szemezgetni. Új aloldalakat hoztunk létre. Majdhogynem egy újragondolt tartalomjegyzék. És, hogy a legjobb élmény legyen a Minneren lenni, mindezt megfelelő dizájnnal tálaljuk.

Az új aloldalakat elneveztük:


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek