Instant: Amazon Prime Day – Nyáron terméket eladni? Naná, még rekord is született!

Dátum

Megosztás

Tudtad, hogy az Amazonnak saját szezonja van nyáron? Mintha egy kis karácsonya lenne a cégnek. 2022-ben július 12-13-ra esett az Amazon Prime Day. Az eseményen csak az Amazon fizetős hűségprogramjáért fizető felhasználók vehetnek részt. 300 millió terméket adott el így az Amazon 2 nap alatt, percenként 100 000 terméket vásároltak. Ez a szám sokkal magasabb, mint a tavalyi, akkor 250 millió terméket adtak el a Prime Day-en. Az Amazon nem árulta el, de elemzők becslése alapján 12 milliárd dolláros forgalmat realizálhatott a cég.

Az évente tartott shopping napokkal az Amazon megalkotta a saját szezonját. Ilyenkor csatlakoznak legtöbben a fizetős hűségprogramjukhoz, aminek a díja havonta 14,99 dollár, vagy évente 139 dollár. Lényegében azért fizetnek, hogy kedvezményeket, ingyenes szállítás kapjanak. Az Amazon Prime előfizetők több, mint négyszer többet költenek egy átlagos Amazon vásárlónál. A nagy márkák és a kis kézműves vállalkozások is profitálnak belőle. A Prime Day 3 milliárd dolláros forgalmat generált csak a kisvállalkozásoknak.

Ha érdekel bővebben is a téma, erről a hírről beszélgetünk a Hírszemle podcastben. Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt, vagy az alábbi lejátszón keresztül:

Tetszik az Amazon ötlete? Ideje neked is belevágnod egy hűségprogramba! Ebben segítenek ezek a cikkek:

Ha pedig az Amazonos értékesítés érdekel, irány a MinnerAkadémia: Amazon 101: FBA és FBM értékesítés online képzés

Forrás: techcrunch.com, cnbc.com
Fotó: Canva

Nyiri Donát
Nyiri Donát
Több, mint 6 éve foglalkozom tartalomgyártással. Máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.
01:07:28

200 millió forint felett. Így ugord át a forgalmi plafonod e-kereskedőként – podcast

Úgy érzed, hogy elértél egy forgalmi plafont? Vagy benne vagy egy olyan halálzónában, ahol nem nő olyan gyorsan a forgalom és a haszon, ahogy...

Saját raktárból fulfillmentbe. Esettanulmány

Te is éppen vacilálsz, hogy átköltöztesd a logisztikád egy fulfillment raktárba? Neked meg érné -e mindez? Valahol webshoposként erről álmodunk nem? Csak hátradőlsz és...

E-kereskedelmi körkép 2023 – Webshop statisztikák

1323 millárd forinton osztozkodtak tavaly a hazai e-kereskedelmi szereplők. Míg 2020-2021 igazi pénzeső volt az e-kereskedelemben, 2022-ben már egy számjegyű növekedés volt csak, és...

Új fizetőkapu megoldás online kereskedőknek. Így működik a Shoptet Pay

A Shoptet webshop motor újításával nem kell harmadik szereplőt hozzákapcsolnod a webáruházadhoz, hogy bankkártyával is tudjanak fizetni az online vásárlóid. Az eddig ismert Barion,...

Mit kell tudni a fulfillment logisztikáról? Így működik a kiszervezett logisztika

Az első, amin le fogsz döbbenni, hogy a fulfillment valójában költségcsökkentéssel jár a szolgáltatást igénybe vevő kereskedők számára. Ez azért furcsa, mert azonnal a...

Vidd 1000 fölé az értékelések számát és a nagyok ligájába kerülsz!

Néhány hete posztoltam egy hazai ékszereket értékesítő cégről, akik nemcsak 16 000 értékeléssel büszkélkednek, de piacvezetők is a kategóriájukban. Közben körülnézve a Minner vállalkozóknál...

Így áruld a terméked kézművesként, termelőként online és fűszerezd meg az eladásokat offline

Szakmai berkekben már külön kategóriaként kezelik az e-kereskedelemben a kézműves piacot. Ennek egyik oka, hogy a nagy piaci szereplők a nagy márkák felé fordulnak,...

Print on demand vállalkozás Magyarországról: adózás, szerzői jogok, haszon

Rizikómentes vállalkozás alacsony belépési küszöbbel, amit tőke nélkül elkezdhetsz, és csak marketingelned kell… Túl szép, hogy igaz legyen? Akár azt is gondolhatod hogy valami...