Instant: Amazon Prime Day – Nyáron terméket eladni? Naná, még rekord is született!

Dátum

Megosztás

Tudtad, hogy az Amazonnak saját szezonja van nyáron? Mintha egy kis karácsonya lenne a cégnek. 2022-ben július 12-13-ra esett az Amazon Prime Day. Az eseményen csak az Amazon fizetős hűségprogramjáért fizető felhasználók vehetnek részt. 300 millió terméket adott el így az Amazon 2 nap alatt, percenként 100 000 terméket vásároltak. Ez a szám sokkal magasabb, mint a tavalyi, akkor 250 millió terméket adtak el a Prime Day-en. Az Amazon nem árulta el, de elemzők becslése alapján 12 milliárd dolláros forgalmat realizálhatott a cég.

Az évente tartott shopping napokkal az Amazon megalkotta a saját szezonját. Ilyenkor csatlakoznak legtöbben a fizetős hűségprogramjukhoz, aminek a díja havonta 14,99 dollár, vagy évente 139 dollár. Lényegében azért fizetnek, hogy kedvezményeket, ingyenes szállítás kapjanak. Az Amazon Prime előfizetők több, mint négyszer többet költenek egy átlagos Amazon vásárlónál. A nagy márkák és a kis kézműves vállalkozások is profitálnak belőle. A Prime Day 3 milliárd dolláros forgalmat generált csak a kisvállalkozásoknak.

Ha érdekel bővebben is a téma, erről a hírről beszélgetünk a Hírszemle podcastben. Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt, vagy az alábbi lejátszón keresztül:

Tetszik az Amazon ötlete? Ideje neked is belevágnod egy hűségprogramba! Ebben segítenek ezek a cikkek:

Ha pedig az Amazonos értékesítés érdekel, irány a MinnerAkadémia: Amazon 101: FBA és FBM értékesítés online képzés

Forrás: techcrunch.com, cnbc.com
Fotó: Canva

Nyiri Donát
Lassan 5 éve foglalkozom tartalomgyártással és máig imádok kutatni, információt átadni. A célom, hogy úgy tanulj valami újat, hogy közben minden egyes mondat szórakoztat is. A Minnernél a hasznos üzleti tartalmakkal, a Tízes Lista nevű Youtube csatornán pedig a világ érdekességeiről szóló videókkal próbálom elérni ugyanezt.

A Shoprenternek kihívója akadt? Próbáljuk ki a Shoptetet!

Bevallom még soha életemben nem készítettem webáruházat, így azt hiszem jó alanya vagyok egy ilyen próbakörnek. Ugyan nem tudok a Shoprenterhez viszonyítani, de ez...

Webshop üzleti modellek, ötletek, megoldások

Egyedi webshopot szeretnél? Igazán különbözni a többi piaci szereplőtől, sőt mondhatni kitűnni a tömegből? A jelszó: üzleti modell. Bármilyen vállalkozásról is legyen szó, mindegyik...

Csekklista a szlovák, cseh, román, lengyel piac meghódítására. Export csekklista

Ilyen euró árak mellett még inkább elgondolkodhattál azon, hogy a környező országokban is értékesítsd termékeidet. A nemzetközi piacra lépés nem csak lehetőség, hanem elengedhetetlen...

Csökkenő szállítási díjak Kínából. Jó hír, vagy a recesszió előszele?

Olyan alacsony díjszinteken lehet konténereket Európába szállítani Kínából, amelyek a koronavírus okozta árrobbanást követően sokáig elképzelhetetlennek tűntek. Kétéves mélyponton vannak mind a tengeri-, vasúti és...

Insant: Növekvő marketing trend a nosztalgia. Építs te is a retrora

Felívelőben lévő trend jelenleg a retro. Egyrészt nagyon divatosak a retro termékek. Az Amazonon tavaly 290%-al nőtt a keresés például a retro home decor...

Alibaba vs. valós céginfó. Így ellenőrizd a gyártó céges hátterét! [videó]

Felmerült már benned, mennyire megbízhatóak az Alibabán látható cégadatok? Magyar cégeket talán már rutinosan ellenőrzöl az Optenen vagy az e-beszámolón, de Kína nem a...

Instant: Bónuszt adni már kezdéskor? Jobban megéri, mint hinnéd

Nemrég találtam egy cikket, amiben olyan jutalmazási módszerekről írtak, amik kifejezetten jól működnek kisvállalkozások esetében is. Ezek között külön tetszett a signing bonus vagy...

Bútort eladni webshopban? A DODO-nak prémium szegmensben is sikerült

Ismerőseik mondták, hogy szerintük az emberek meg akarják majd tapogatni a bútorokat, és online nehéz lesz eladni, főleg prémium bútorokat, lakberendezési tárgyakat. Néhány év...