Magyar példák fizetős hűségprogramokra. A vevőid pénzért csatlakoznak és még többet is költenek

Már bemutattam a Minneren, hogy milyen óriási lehetőség van a fizetős hűségprogramokban. Mindenki jól jár vele, sokkal jobban mint egy ingyenes törzsvásárlói rendszerben, amikor pontokat gyűjthetnek és válthatnak be a vásárlók, vagy vásárlási összeghez kötöd a kedvezmény mértékét. Az mindenkinek csak nyűg és soha nem hozzák az elvárt profitot, főleg a befektetett energiát nézve. Na, de itt van nekünk egy jó minta, amit már az Amazon le is tesztelt nekünk, sőt több magyar cég is! A vevő éves díjat fizet a hűségprogramért, amiért cserébe kedvezményeket kap. 2-4-szer többet vásárolnak így a vevőink. Na lássuk a magyar példákat!

Fizetős hűségprogram rendszerek, gyorstalpaló információk

A közös jellemzője egy jól működő fizetős törzsvásárlói rendszernek:

  • A vásárló 3-15 000 Ft közötti összeget fizet azért, hogy csatlakozzon a hűségprogramhoz.
  • Nem kell pontokat gyűjteni (bár ezt is bele lehet venni), nincs vásárlási limithez kötve a tagság.
  • Ezért cserébe kap állandó kedvezményt 5-20%ot, vagy mellé még ingyenes szállítást,
  • továbbá csak a törzsvásárlók vehetnek részt az évente egyszer (max 2-szer) megrendezésre kerülő óriási leárazásban. A tagok toborzása, nagy számú csatlakozása ezeken a napokon történik. Pl. Amazon Prime day – Erről itt olvashatsz a Minneren
  • Exkluzív, csak törzsvásárlóknak elérhető termékek, szolgáltatások.
  • (Ritkán még eseményekre is kapnak belépőt, a cég csinálja a törzsvásárlóinak).
  • A vásárlók úgy érzik, jól döntenek, úgy vannak kialakítva a csatlakozási díjak, hogy már az első vásárláskor érezhető legyen, hogy megtérül a tagsági díj. Sőt, azonnal lehet számítani az újravásárlásra.
  • A fizetős hűségprogramban résztvevők átlagosan 2-4-szer, sőt akár még ennek is többszörösét költhetik egy átlagos vásárlóhoz képest.
  • Ezzel máris változik az üzleti modelled!
  • Ez a két cikk készült el eddig a témában, érdemes elolvasnod őket miután ezen a cikken végigértél:

Felcsigáztalak igaz? Mi veszíteni valód van a bevezetésével? Menjünk tovább, hogy legyen mintád!

Fizetős hűségprogramra magyar példák, ötletek

#1. – Playersroom

Ezt a cipőboltot egészen biztosan ismered, azért is hoztam példaként. Egy éves 13 milliárd forint forgalmú cégről beszélünk. Azért is jó minta, mert már több éve használják.

Lássuk mit kap a vásárló, aki fizet a klubtagságért, és mik a feltételek:

  • A klubtagság díja: 5000 Ft/év – PlayersClub
  • 5-50% kedvezményt kapnak a vásárlók. Vannak időszakos kedvezmények a klubtagoknak. De több cégnél is láttunk olyanra példát, hogy kuponokat kapnak a csatlakozók.
  • Az üzleteikben és a webshopjukban is megkapják a kedvezményeket.
  • A boltjaikban feltűnően két árat is kiírnak, külön odaírják, hogy kedvezményes hűségprogram.
  • Hiányolom az ún. Playersroom napokat, vagy valami hasonló eseményt. Amikor is óriási kedvezményekkel rengeteg klubtagot tudnának szerezni.
  • Tapasztalatom szerint már több mint 3-5 éve létezik ez a kedvezmény náluk.
  • Itt találod a hűségprogramot: https://playersroom.hu/playersroom/playersclub
  • A cég forgalma 2018-ban 13 milliárd forint volt, 2019-ben 14 miliiárd forint (hazai).
  • Amit még nem ismerünk, hogy még hol ajánlják fel a megvásárlását, főleg az online érdekel. De már rajta vagyok, hogy kiderítsem (Veszek ezt – azt).

Izgalmas téma, igaz? Sok hasonló hasznos cikket olvashatsz még a Minneren! A cél, minél használhatóbb anyagokat olvass, minél több lehetőséget ismerj meg!

#2. – Topshop.hu

Szerintem a név is beszédes, tehát a TV-s topshop termékeknek a webáruháza.

Lássuk, mit kap a vásárló, aki fizet a klubtagságért, és mik a feltételek:

  • A hűségprogramhoz a csatlakozási díj: 7999 Ft/év, vagy 15 999 Ft/2 év
  • A fenti ábrán már látszik is, hogy 2 különböző tagságuk is van.
  • Alapból adnak 5% kedvezményt már a tagságnál minden termékre,
  • adnak ingyenes szállítást egy alkalommal,
  • ők kuponokat is adnak, van születésnapi kedvezmény is…
  • Hát na, tudod marketingben és ajánlatban azért valljuk be TV-ben is eléggé speciálisan nyomják / nyomták!
  • Láthatóan a webshopban is két árral dolgoznak:
  • A hűségprogramjuk itt érhető el: https://www.topshop.hu/club5#top/
  • A cég forgalma 2018-ban 6,5 milliárd forint volt.

#3. – Dr.Krém

Ezt éppen írom 🙂 Ez az élő cikk írás. Frissítsd a cikket!

  • A csatlakozás díja 5990 Ft
  • Kedvezményes árak, 10-50%-osak. Továbbá vannak havi kedvezményes ajánlatok klubtagoknak.
  • Ingyenes szállítás 1 éven át. (Ez elég kedvező ajánlat!)
  • Itt a hűségprogram linkje: https://www.drkrem.hu/hirek/drkrem-torzsvasarloi-kartya
  • A cég forgalma 582 millió forint volt 2018-ban, 531 millió forint 2019-ben.

#4. – Nomadsport

Ahogy a képen is látod: túrázók webáruháza.

  • A törzsvásárlói kártya díja: 3000 Ft/év
  • Van egy ügyes adományozós social proof megoldás: a törzsvásárlói kártya 2020 megvásárlásával, melynek ára 3000 Ft, támogatja az UNESCO Világörökség részévé nyilvánított Aggteleki-karsztot. A befolyt összeget 100 %-ban az aggteleki barlangbejárat közvetlen közelében található létesítmények megóvására, karbantartására és felújítására fordítják.
  • A teljes árú termékekre 10% kedvezményt adnak, míg az akciós termékek esetén is még 5% kedvezményt kap a hűségprogram tagja.
  • Az aggteleki Baradla kemping szállás és éttermi szolgáltatásaiból -10 % kedvezmény
  • Az ANP által vezetett barlangi túrák árából -20 % kedvezmény
  • A törzsvásárlói kártya linkje: https://www.nomadsport.eu/termek-131938/nomadsport-torzsvasarloi-kartya/
  • A cég 2018-ban 335 millió forint forgalmat ért el, 2019-ben 357 millió forintot.

#5. Méz hűségprogram Beobee (Minner vállalkozó)

Fix 3000 Ft-ba kerül az, hogy 1 éven át 10% kedvezményt kap a vásárló. Óriásit nőtt a kosárértéke ennek hatására. Attila úgy érzi megérte bevezetni.

https://www.beobee.hu/termek/torzsvasarloi-program-regisztracio

#6. Szafi free VIP hűségprogram

A Szafi free VIP tagság egy évre 1990 Ft, a VIP-nek jelölt termékeket a vásárlók 10-20% kedvezménnyel vásárolhatod meg a Diétás Termékek Webshopban. (Forrás: Szafi Free vip tag)

#7. – A te vállalkozásod

Nincs mese! Dolgozd ki a saját hűségprogramodat! Most, hogy írom, kellene a MinnerAkadémiára is egy, a Minnerhez.

Merre tovább?

Fotó: Oliur / Unsplash

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később