Instant: “A listád a vagyonod!” Mi kell 2022-ben a sikeres e-mail marketingezéshez?

Dátum

Megosztás

“A listád a vagyonod!”. Hallottad már te is vállalkozóként? Valaki mindig próbálja temetni az e-mail marketinget, de ő köszöni szépen, él és virul – persze, ha jól csinálják.

Nézzük meg, hogy mennyi mindent kell megcsinálnod ahhoz, hogy legyen egy stabil bevételnövekedést hozó e-mail marketing rendszered:

  1. Számodra megfelelő email marketing szoftver kiválasztása. Ez egy kiemelten fontos lépés, mert a jól kiválasztott marketing szoftver rengeteg bevételhez segíthet, ugyanakkor, ha nem megfelelőt választasz, megkeserítheti az életedet. Ráadásul rengeteg opció elérhető a piacon!
  2. Ki kell derítened, hogy miről olvasna szívesen a közönséged. Hírlevelet senki sem szeret kapni. Izgalmas tartalmakat, odafigyelést és törődést azonban igen.
  3. Szükséged lesz egy hatékony stratégiára a minőségi feliratkozók megszerzésére.
  4. Email automatizmusok, amik a feliratkozókból vásárlókat, a vásárlókból visszatérő vevőket, a visszatérő vevőkből pedig törzsvásárlókat kovácsolnak.
  5. Konzisztens, folyamatosan megújuló tartalmak, amikkel fenntartod a közönség figyelmét.
  6. Mérési rendszer, hiszen Minner vállalkozóként tudod, hogy nem csak tippelgetünk,hanem számok alapján hozunk döntéseket.
  7. Pop-up stratégia, ami nemcsak javítja a webshopod hatékonyságát, hanem feliratkozókat is gyűjt.
  8. Meg kell találnod a megfelelő egyensúlyt a hasznos tartalmak és a promóció között,hogy maximalizáld a bevételt.

Megértem, ha első olvasásra sok feladatnak tűnik és nem látod át, hogyan állj neki! Ebben segít az Email marketing mesterkurzus oktatóanyagunk, amit kimondottan webshop tulajdonosok számára készítettünk.

Vedd be a Minner pirulát és építsd fel az online képzés alapján a saját automatizált rendszeredet! A tananyagban egy lépésről-lépésre követhető tervet kapsz, amin át egy már kipróbált, számos webshopnál bevált módszert tudsz a gyakorlatba ültetni.

Tudod, nem kell mindig újat kitalálni. Használd, amit a profik már leteszteltek! Nézd meg a bevezető videót ide kattintva!

Fotó: Canva

Sólyom Eszter
A MinnerAkadémia színfalai mögött azon dolgozom, hogy a legfontosabb információk a lehető legjobb minőségben jussanak el hozzád. A Minneren előszeretettel írok cégkultúráról, társadalmi felelősségvállalásról, szervezetfejlesztésről.

A Shoprenternek kihívója akadt? Próbáljuk ki a Shoptetet!

Bevallom még soha életemben nem készítettem webáruházat, így azt hiszem jó alanya vagyok egy ilyen próbakörnek. Ugyan nem tudok a Shoprenterhez viszonyítani, de ez...

4 tipp, amivel félrevezetnek a TikTok guruk – és mit csinálj helyette

Ahogy az emberek egyre jobban megismerik a TikTokot és az organikus elérésben rejlő üzleti lehetőségeket, úgy terjednek a téves információk, “tuti trükkök” az algoritmus...

5 hiba, amit ne kövess el a Facebook hirdetéseiddel

Hiába volt rengeteg botránya az utóbbi években, a Facebook továbbra is a hirdetők egyik kedvenc platformja világszerte és itthon is. A Digiméter kutatásai alapján...

Webshop üzleti modellek, ötletek, megoldások

Egyedi webshopot szeretnél? Igazán különbözni a többi piaci szereplőtől, sőt mondhatni kitűnni a tömegből? A jelszó: üzleti modell. Bármilyen vállalkozásról is legyen szó, mindegyik...

A TikTok mentheti meg a kisvállalkozásokat? Lefaraghatnak a marketingkiadásukból

Ügyfeleinken nap mint nap tapasztaljuk, hogy tanácstalanok az új social media felületekkel kapcsolatban. A magyar szabadúszók illetve kis- és középvállalkozók tele vannak kétségekkel, kérdésekkel...

Már nem éri meg Facebookon hirdetni?

Hónapok, sőt évek óta kering vállalkozói körben az a gondolat, hogy a Facebook már közel sem olyan hatékony, mint a régi szép időkben volt...

Csekklista a szlovák, cseh, román, lengyel piac meghódítására. Export csekklista

Ilyen euró árak mellett még inkább elgondolkodhattál azon, hogy a környező országokban is értékesítsd termékeidet. A nemzetközi piacra lépés nem csak lehetőség, hanem elengedhetetlen...

Hogyan írj ellenállhatatlan Rólunk oldalt, ami a szkeptikusokat is a vásárlás felé tereli?

A honlapod Rólunk oldalának szövegírási tippjei. Miként fogalmazd újra, hogy visszapattanás helyett az értékesítés statisztikáit gyarapítsa?