blank

Instant: “A listád a vagyonod!” Mi kell 2022-ben a sikeres e-mail marketingezéshez?

Dátum

Megosztás

„A listád a vagyonod!”. Hallottad már te is vállalkozóként? Valaki mindig próbálja temetni az e-mail marketinget, de ő köszöni szépen, él és virul – persze, ha jól csinálják.

Nézzük meg, hogy mennyi mindent kell megcsinálnod ahhoz, hogy legyen egy stabil bevételnövekedést hozó e-mail marketing rendszered:

  1. Számodra megfelelő email marketing szoftver kiválasztása. Ez egy kiemelten fontos lépés, mert a jól kiválasztott marketing szoftver rengeteg bevételhez segíthet, ugyanakkor, ha nem megfelelőt választasz, megkeserítheti az életedet. Ráadásul rengeteg opció elérhető a piacon!
  2. Ki kell derítened, hogy miről olvasna szívesen a közönséged. Hírlevelet senki sem szeret kapni. Izgalmas tartalmakat, odafigyelést és törődést azonban igen.
  3. Szükséged lesz egy hatékony stratégiára a minőségi feliratkozók megszerzésére.
  4. Email automatizmusok, amik a feliratkozókból vásárlókat, a vásárlókból visszatérő vevőket, a visszatérő vevőkből pedig törzsvásárlókat kovácsolnak.
  5. Konzisztens, folyamatosan megújuló tartalmak, amikkel fenntartod a közönség figyelmét.
  6. Mérési rendszer, hiszen Minner vállalkozóként tudod, hogy nem csak tippelgetünk,hanem számok alapján hozunk döntéseket.
  7. Pop-up stratégia, ami nemcsak javítja a webshopod hatékonyságát, hanem feliratkozókat is gyűjt.
  8. Meg kell találnod a megfelelő egyensúlyt a hasznos tartalmak és a promóció között,hogy maximalizáld a bevételt.

Megértem, ha első olvasásra sok feladatnak tűnik és nem látod át, hogyan állj neki! Ebben segít az Email marketing mesterkurzus oktatóanyagunk, amit kimondottan webshop tulajdonosok számára készítettünk.

Vedd be a Minner pirulát és építsd fel az online képzés alapján a saját automatizált rendszeredet! A tananyagban egy lépésről-lépésre követhető tervet kapsz, amin át egy már kipróbált, számos webshopnál bevált módszert tudsz a gyakorlatba ültetni.

Tudod, nem kell mindig újat kitalálni. Használd, amit a profik már leteszteltek! Nézd meg a bevezető videót ide kattintva!

Fotó: Canva

Sólyom Eszter
Sólyom Eszter
A MinnerAkadémia színfalai mögött azon dolgozom, hogy a legfontosabb információk a lehető legjobb minőségben jussanak el hozzád. A Minneren előszeretettel írok cégkultúráról, társadalmi felelősségvállalásról, szervezetfejlesztésről.

6 eszköz, amikkel jobb hirdetéseket készíthetsz. Készülj fel a Q4-re!

Nyakunkon a Q4 és ez azt jelenti, hogy hamarosan sokkal nehezebb lesz kitűnni a hirdetési zajból mint most nyáron. Szerencsére azonban a vásárlóerő is...

Kosárérték növelő megoldások webáruházaknak: Upsell, cross-sell és bump ajánlat

Most adnék 2,5 millió forintot elfogadnád? Nos én elfogadtam magamtól, mert pont ennyit kellett tennem ahhoz, hogy keressek csupán egy termék plusz ajánlásával az...
01:07:11

Hogyan hozd ki a maximumot a saját raktárból. Üzemeltetési tippek az iLogistic vezetőjétől

Felkértem Csereklyei Bálintot, hogy ássunk mélyére a raktár-üzemeltetés rejtelmeinek. Bálint az iLogistic fulfillment céget vezeti, és nap mint nap szembesül a raktárkezelés kihívásaival. A...
00:24:20

100 termékötlet Kínából 7. rész. Sajátmárkás edénykészlettől az óriási árrésű babahordozóig

Importosunk elutazott Kínába és több héten át forgattak kiállításokon, helyi piacokon (kereskedőknek szóló piacon). Keressük az igazán izgalmas termékeket, kategóriákat és közben betekintést kaphatsz,...

Védett: Berobbanó növekedési stratégiák cégeknek: e-mail ajánlói rendszer, hírlevél sorozat, rövid videók

Ez egy több részes sorozat lesz! Nézz vissza többször is a Minnerre! Növekedési stratégia = marketing? Nem minden esetben, van olyan megoldás, aminél nem...

A mozipremier a Vaterán is megdobta a Barbie-kínálatot

1959-es debütálása óta a Barbie baba töretlenül jelen van a gyerekszobákban, a legújabb mozifilm premierje pedig komoly lökést adott a márkának. A Margot Robbie...

Piactér stratégia e-kereskedőknek, webáruház tulajdonosoknak.

Hozd ki a maximumot a piacterekből, legyél piactér kereskedő, akár magyar (eMag, Pepita, Kifli) akár nemzetközi piacon például az Amazonon, Zalando-n, Allegro-n! Már itthon a...

Miért döntött a Xiaomishop.hu a fulfillment mellett? Esettanulmány

Nem célunk, hogy rávegyünk minden e-kereskedőt a fulfillmentre. A cikkben bemtutott esettanulmányunk célja, hogy legyen olyan minta előtted, aminek köszönhetően jó döntést tudsz hozni,...