A PwC Magyarország egy nagyszerű tanulmányt adott ki (link a cikk végén), amiben a jelenlegi piaci körülményeket vizsgálja, írja le. Ezt szinte minden jelenlegi vállalkozónak, vagy új vállalkozónak el kell olvasnia, át kell nézni. Egy-egy mondat, ábra is inspirációt indíthat el benned. Ki is emelek néhány fontos elemet belőle, ami számodra is hasznos lehet, de a cikk végén található linkre kattints rá mindenképpen, és nézd át a tanulmányt az első betűtől az utolsóig!
Kezdjük is a legelső érdekes infografikával. Ez mutatja, hogy átlagban ma 4,57 emberre vagyunk egy másik embertől. A kapcsolatépítés még fontosabb lett tehát, mert jobban ki tudjuk használni a kapcsolati hálónkat, mint 10-20 évvel ezelőtt. Állj rá a kapcsolatépítésre!!! Ezt már többször is említettem!

A PWC tanulmányában ehhez az ábrához tartozó tipp:
„Tedd hatékonnyá a napi rutint! Az urbanizáció növekedésével teret nyer minden olyan termék vagy szolgáltatás, amely a fogyasztók számára több szabadidőt teremt.
Tedd lehetővé a multi-taskingot! Az okostelefonok terjedésével egyre több olyan megoldás szerez magának piacot, melyekkel két „kötelező rossz” (például az ingázás és a vásárlás) elvégezhető egyszerre.
Zökkentsd ki a fogyasztót a megszokásból! Számos olyan mindennapi tevékenység van (például takarítás, mosás), melyeket sok esetben azért nem szerveznek ki a fogyasztók, mert megszokták, hogy ők végzik el. Ezen szokások megváltoztatása számos új piacot hozhat létre, és a méretgazdaságosságnak köszönhetően idővel egyre szélesebb rétegek számára válhat elérhetővé.”
És a legfontosabbat ki se másolom, azt el kell olvasnod: Kiket célozzak? Új fogyasztói csoportok a láthatáron. Ezt a részt olvasd el mindenképpen! (36. oldal.)