vasárnap, január 17, 2021

Ismered a BuzzFeed-et? Havonta 200 millión kíváncsiak rá, nem egy lájkvadász oldal…

2008-ban indították el a BuzzFeed.com weboldalt, ahol főleg virális tartalmat tesznek közzé, azon belül is rengeteg lista alapú cikket (10 dolog, 20 kép amit érdemes megnézed…), kvízt, és persze celeb híreket… 7 évvel ezelőtt a semmiből egy új piaci szereplőként tűntek fel, és jelenleg havi 200 milliós egyedi látogatójával maga mögé utasítja a legnívósabb portálokat is. Persze a bulvárhoz hasonló tartalomra mindig is többen fognak kattintani, mint a komolyabb, szakmai tartalmakra. Érdekes, hogy itthon senki sem tudott hasonlót megvalósítani, a lájkvadász oldalak is főleg a minőségben maradnak el a BuzzFeedtől.

Pedig az oldal legtöbbször nem csinál mást, mint régebbi tartalmakat dolgoz fel újra. Azokból vagy listát, felsorolást készít, vagy videót, sőt többször kvízt is. Mennyire éri meg ilyen weboldalt üzemeltetni? 2014-ben több, mint 100 millió dollár bevételük volt, ebben az évben pedig 200 milliónál is több lehet. Az egyik legnagyobb média vállalat az NBC Universal most jelentette be, hogy 200 millió dollár értékben befektet a BuzzFeedbe. Az együttműködésükkel mindkét fél sokat nyer. Azt is láthatjuk, hogy a médiában is lehet újat létrehozni, erre jó példa a BuzzFeed.

A Minner.hu vállalkozás ötletei között is találsz hasonló ötleteket, vagyis médiához köthető ötleteket. Nézd át őket!

Forrás: Recode

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek