vasárnap, január 17, 2021

Kerülj az index címlapra bloggerként, vagy céges blogbejegyzéseddel – egy komplett piac épült rá

Az elmúlt néhány évben az Index.hu-nak is köszönhetően megszaporodtak a bloggerek, illetve a vállalkozások is sok-sok céges blogot tettek át a blog.hu-ra.  Azt találták ki az egyik legnagyobb hírportálnál, hogy a blog.hu -n írt, kicsit jobban sikerült és “fogyasztható” blogbejegyzéseket megemlítik, kiemelik az Index.hu és az Index2 címlapján. Tudod mennyi látogatottságot jelent ez egy-egy bloggernek?

Képernyőfelvétel (218)A sok-sok ingyen látogatótól megbabonázott bloggerek

Amikor csak úgy nekikezdenél bloggerkedni, az elején egyébként a kutya se olvasna, vagyis nagyon kevesen. Ezzel szemben az Index megoldásával már akár az első blogbejegyzéseden is lehet 5-25 000 látogató/olvasó. Nem véletlen, hogy sok új bloggerpalánta rohamozta meg a blog.hu-t, és naponta több tucat új blog indul.

Mi alapján kerülhetsz ki az index vagy index2 címlapra? 

Először is szükséged van egy olyan blog.hu-s blogra, ami megosztott hirdetési módra van állítva (beállítások/hirdetések). Ezután nem kell más tenned, mind írnod a blogbejegyzéseket, és beküldeni mindet az indexnek. Két helyre kerülhetsz ki: az Index.hu -ra valahol középen az index2 blokkhoz, illetve magára az index2 oldalra. Az index2 oldal jobb felső sarkában kattints az “Írt? Olvasott? Küldjön ide tartalmat!” szövegre, és küldd be a blogbejegyzésedet!
Képernyőfelvétel (221)_LI

50-100 000 látogató/hónap

Amennyiben havi 7-15 blogbejegyzést megírsz, akkor lazán el tudsz érni ennyi látogatottságot a blogoddal. Természetesen nem minden tartalmadat fogják kiemelni a szerkesztők, tartalomfelelősök. Így igyekezned kell folyamatosan jó témákat írni, és természetesen jó képet tenni hozzá, illetve jó címet választani. Bár sokszor meg is változtatják a címet is, mikor kiemelnek.

Mire jó ez a megoldás? Milyen látogatókat szerzel?

  • Rövid idő alatt fel lehet húzni egy blogot, így nem kell több évet várnod, amíg eléred a havi 50-100 000-res látogatottságot.
  • Természetesen van hátulütője is. Nem teljesen minőségi olvasókat kapsz, és nagyon nagy a visszafordulási arány, vagyis sokszor csak átmenő forgalom megy a blogodra és a havi 100 000-res látogatottság valahol inkább csak 10-20 ezer lesz a valóságban (aranyában ennyien olvasnak majd 1 percnél tovább, ha ezt a fenti példát követed).
  • Facebook oldalad felfuttatása. Amikor kiemelten jelenik meg a blogbejegyzésed, akkor a cikk végén el tudod helyezni (a rendszer automatikusan hozzá teszi) a közösségi oldalad like dobozát. Így szinte ingyen tudsz követőket is gyűjteni, ami kicsit hatékonyabbá teszi a visszatérő látogatók szerzését is.
  • Üzleti célra: Több vállalkozás is indított már itt blogot azért, hogy így ingyen látogatókat szerezzenek, és a blogbejegyzések által növeljék brandértéküket, vagy felkeltsék leendő vásárlók figyelmét. Erről itt írtam egy cikket 5 dolog, amit a céges blogoddal mindenképpen el kell érned
    És hozzá kapcsolódó oktatásom:  (x) Miről blogolj cégként? Hasznos tippek, tanácsok, gyakorlati példák  a MinnerAkadémia marketing képzésében. >>> Így marketingeld a céged, terméked
  • Szponzorok szerzése. Mivel több hónap után már kellő számokat tudsz felmutatni, így a szponzorokat is könnyebb lesz megtalálnod. A “milyen bevételem lehet bloggerkedésből” kérdésre egy korábbi cikkben válaszoltam >>> Ez már egy új fajta “celebség”: Instagram, Videóblogger, blogger celebek, vagy inkább influencerek (véleményvezérek) – Legyél híres és keress pénzt!

Ötletek, hogy milyen blogban van potenciál

Ötletek: 
Indíts vállalkozást: 25. ötlet – DIY blog
Indíts vállalkozást: 32. ötlet – Infografika blogger
Indíts vállalkozást: 52. ötlet – Hírek gifben
Indíts vállalkozást: 71. ötlet – Szórakozz a mobilappokkal és közben keress pénzt
Indíts vállalkozást: 74. ötlet – Termék-, szolgáltatástesztelő blogger
Indíts vállalkozást: 96. ötlet – könyv (NEM) mindenkinek (Könyv bemutató blogger)
Ezen kívül még mi jöhet szóba?
– férfiblog
– divatblog
– lifestyleblog
– órablog – Így keress sok pénz fotósként, luxusórákkal
(x) Jelentkezz most! Bloggerképzés/szabadúszóképzés + 1 évig ingyen reklámhely

Fotó: index/index2

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Sokakkal megesik. Pedig lehetne ez másképpen is! A Minner legújabb cikkében olyan piacra lépési stratégiát is bemutat, ami neked is megmozgatja a fantáziádat. De ha nem is kattintasz tovább vigyél el információt. Szóval több Minner vállalkozó is indult már úgy el, hogy beharangozó kampányt, sőt eseményt csinált az indulásból, ők nem élték át a fenti képen szemléltetett ürességet! Ma is működik még a vállalkozásuk! Itt a cikk: Így indítunk be egy új termékkereső oldalt, vállalkozást

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek