Kismama piac, digitalizáció, problémamegoldás. Hol írjam alá? Üzleti lehetőség kisbefektetőknek is

Dátum

Megosztás

Magyarországon is már elérhető speciális közösségi finanszírozó megoldásnak köszönhetően a vállalkozások úgy gyűjthetnek pénzt, tőkét befektetőktől, hogy közben tulajdonrészt is adnak nekik. A Tőkeportál adja nekünk ezt a platformot, ő köti össze a befektetőt a tőkét gyűjtő vállalkozással. És most itt egy forró lehetőség: a Potzak nevű vállalkozásba fektethetünk be, akik igazán jó megoldást nyújtanak a célcsoportjuk, a kismamák sokaságát érintő hasi problémára. Akár már néhány tízezer forinttal is részese lehetünk a vállalkozás későbbi sikerének, mi is résztulajdonosok közé kerülhetünk. Egészség, női önkép, digitalizáció, kismama piac, segítünk is…., ezek mind olyan hívó szavak a projektnél, hogy azonnal akár az alapítók között szeretnénk lenni.

A jó befektető meglátja az üzleti lehetőségeket, trendeket

Te is olyan vagy, hogy meglátod a napelemes támogatásról szóló híreket, egyből azon gondolkozol, hogyan lehet ebből profitálni? Vagy ott vannak a családtámogatási programok és azt mondod: ejj, hogy nincs erre semmi megoldásom! Egy kisgyermekes, vagy egy építőipari projekt sem, vagy legalább valami applikáció ötlet… Nos itt a lehetőség, amikor is résztulajdonosa is lehetsz egy cégnek, és így kiaknázod az ebben a piacban lévő lehetőségeket is. És persze neked a tőkén kívül semmi mást nem kell hozzátenned.

Lássuk, hogy néz ez ki röviden, aztán menjünk mélyebbre:

  • A probléma / megoldás: A Potzak vállalkozás egy online kezeléscsomagot ad a szétnyílt hasizom legyőzésére (kismamáknak). A szétnyílt hasizom az anyák 50-70%-át érintő egyészségügyi állapot, amire jelenleg nem létezik megfelelő, orvosi eljárásrend.
  • A Tőkeportálon keresztül, nyilvánosan keresnek befektetőket (mind intézményi, angyal-, mind kisbefektetőket).
  • A legkisebb befektetési összeg: minimum 29 euró (10 013 forintot)
  • Tőkecél (amennyi pénzt összeakarnak gyűjteni): minimum 43 380 euró (15 009 487 forint)
  • A POTZAK.ORG Zrt. -be kapunk részesedést, ha beleinvesztálunk.
  • Itt a weboldala, hogy a befektetési döntést még alaposabban meg tudd hozni: https://potzak.org/
  • A kampány oldal: Ide kattintva egyből a Tőkeportálon található Potzak kampányon találjuk magunkat, tovább részleteket találsz, és itt tudod elindítani a befektetési folyamatot (mindezt teljesen online).
  • Már csak néhány nap és vége a befektetési időszaknak! November 16-ig van lehetőségünk részesedni a cégből.
  • Ezzel el is kezdheted a befektetői portfóliód kialakítását!

A Potzak megoldása, a piac, és miért is emelem éppen ki

Szinte a csapból is az folyik most, hogy digitális vállalkozások, az online-ban van a pénz, mindenki próbál a weben valamit csinálni. Tehát az, hogy a Potzak az anyáknak digitális megoldást nyújt, már egy jó pont. A Potzak vázát egy 8 gyakorlatsorból álló, otthon végezhető edzésprogram alkotja, amit kifejezetten anyukák számára fejlesztettek ki. Digitalizáció tehát kipipálva, teljesítve.

Kisgyermekes piac, családtámogatás. Olyan gazdasági, támogatási környezetben vagyunk most, ami serkenti a gyermekvállalást. Ha a friss 2020 szeptemberi adatokat nézzük, akkor 8442 gyermek jött világra, 5,9%-kal, 470 újszülöttel több, mint 2019 szeptemberében. A házasságkötések száma emelkedett, 8948 pár lépett frigyre, 2,9%-kal, 256-tal több a 2019. szeptemberinél – (Forrás: Ksh).

Izgalmas adatok, igaz?

A teljes piac, hogy legyen viszonyítási alapod: kutatások alapján a szétnyílt hasizom az anyukák 50-70%-át érinti világszerte. Ez pusztán Magyarországon, évi 93 000 szüléssel számolva 63 000 érintettet jelent. Nem csak a szülés utáni években lehet valki célcsoport, akár a szülés után 10-20 évvel is elkezdheti, így még nagyobb a célcsoport. Egy startup életében természetesen a cél a nemzetközi piac, ez a megoldást könnyen skálázható.

Marketing: Tulajdonosként gondolkodjunk! Hol adjuk ezt el (nekem lesz benne részesedésem)? Látva azt, hogy a kismamák előszeretettel osztják meg tapasztalataikat a közösségi oldalakon, csoportokban, a virális terjedésben is bíznak a Potzak marketingesei. Továbbá én, mint marketinges mondom, hogy ami ennyire jól körül írható probléma, arra nagyon könnyű marketing kampányokat, marketing anyagokat készíteni, továbbá növeli a konverziós rátát. Arról nem is beszélve, hogy ez jó, javítja a hölgyek pozitív önképét, segítünk, mi lehetne ennél jobb egy termékben / szolgáltatásban (termékelőny)?

Versenytársak: Amikor ezt a gyűjtést megláttam, egyből arra gondoltam, hogy igen, van piac, hiszen vannak versenytársak (ez mindig jó).

A pénz honnan jön, miből lesz bevétel? A Potzak egy online felületen, bármilyen eszközről könnyedén elérhető 8 gyakorlatsorból álló digitális edzésprogram. A videós tartalmak egyszeri regisztráció és egyszeri előfizetési díj megfizetése után az oldalra történt bejelentkezés után elérhetők a felhasználói fiókban. Jelenlegi állapot szerint 10 000 forint lesz ez a fix díj, de még nincs végleges ár, tesztelni szeretnék. A konkurens nemzetközi megoldások 125 dollárba kerülnek, ami átszámítva 38 000 forintnak felel meg. Lesz hová nőni!

A Potzak bemutatkozó videója a befektetők részére:

És most merülj el a projektben, már csak néhány napunk van, hogy beszálljunk. Leszel a tulajdonostársam a cégben? Kattints ide, regisztrálj a Tőkeportálra, nézd meg alaposan a Potzak kampányoldalát, aludj rá egyet, álmodd meg azt, hogy részese lennél-e ennek a vállalkozásnak!

Kockázati figyelmeztetés: A kezdő vállalkozásokba fektetni különösen kockázatos, akár a teljes befektetett tőkédet elveszítheted. A Tőkeportál a megjelenített információkat ellenőrizte, de a vállalkozások működéséért, az üzleti modell kockázataiért nem vállal felelősséget. Kérjük, mielőtt befektetnél, tájékozódj a kockázatokról.


Forrás: KSH
Fotó: Envato License

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ötlettől az értékesítésig, alig 4 óra alatt – Formdealer esettanulmány 1. rész

Készült már útmutató itt a Minneren a Formdealerhez, de miért állnánk meg itt? Úgy döntöttünk egy sokkal jobb módszerrel is megpróbálunk nektek segíteni, egy...

Jövőre megfizetsz a palackodért – LifeTilt dráma – Jobb az EUR bevétel, mint a HUF #hírszemle

Balogh Tamás személyes brandje, a LifeTilt a maga szókimondó tartalmával 2022-ben átkerült a Tutti Kft-hez. Mivel Balogh Tamás személye volt maga a marketing, hogyan...
00:37:17

100 Termékötlet Kínából 9. rész – Canton Fair Phase 2 termékei: élethű plüssök, falidekoráció…

Itt már a Canton Fair-en voltak a Gáborék a kínai útjuk során. Először is a videón egy konténer berakodást is láthatunk. Egy gyűjtőraktárban járunk,...

Gyakorlati útmutató kapcsolatépítéshez. Networking tippek, trükkök

Hallottad már, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér, de hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Hogyan találkozz, beszélgess üzleti kapcsolataiddal anélkül hogy úgy éreznék, csak...

Hogyan veszíts el 20 millió dollárt 1 hónap alatt? – Béna márkamegújítók

Még a legnagyobb márkáknak szüksége van a rebrandingre. Gondolj bele: Netpincérből Foodpanda, majd Foodora, vagy Pannon GSM-ből Telenor, majd Yettel. Sokszor jót tesz a...

5 hiba, amit egy webshop indításakor elkövethetsz

Egy webshop elindítása kihívásokkal teli folyamat, mivel számos összetett tényezővel kell számolni. Elsőként, piackutatás és a versenytársak elemzése nélkül nehéz megállapítani, hogy van-e valódi...

Jó kedvében kell lennie a vevőnek, hogy betaláljon a hirdetésed? Gondoltál már erre?

Egy izgalmas felvetésem van, amihez természetesen kutatást is hozok továbbá egy olyan megvilágosodásban lesz részed, ami garantáltan pénzt tesz a pénztárcádba. Te is abba...

Tiktok marketing esettanulmányok, példák. Lehet vevőt szerezni TikTokról!

Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami...

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...