Pár napja Kulcsár Tibor, a Kulcs-Soft alapítója kommentelt egy Minner által megosztott sztori alá. Biztosan te is olvastál már az Amazon-on webshopot üzemeltető FBA Titans csapatról, vagyis Tari Péterről és Szalavics Ádámrról. Mi az, amibe belekötött Tibor? Bár túlzás ezt mondani, inkább úgy fogalmaznék, hogy leírta véleményét, építő jellegű kritikát írt.

+ információ: A cikk végén egy podcastot is találsz (hanganyag). Ott bővebben beszélünk erről az esetről.

Minneres sikersztori, vagy kudarcsztori?

Ezzel a címmel jelent meg a cikk pár hónapja a Minneren:

Két magyar fiatal, akik az Amazonon már az első évben 28 millió forintért adtak el termékeket

A cikk lényege, hogy két huszonéves srác találkozott, megtanulták az Amazon FBA értékesítést és idén elindították az Amazon Wholesale üzletüket. Ezt azt jelenti, hogy Amazon-on keresztül értékesítik nagy márkák, gyártók termékeit (viszonteladók).

Én leírtam a sztorijukat azért is, mert ebből tudunk igazán tanulni és inspirálódni. Például az Amazon FBA értékesítésről így több mint 30 000-en hallottak már a cikk miatt. Ahogy én szoktam mondani, szeretek írni a hétköznapi sikersztorikról, amelyek kézzel foghatóak. Most írthatnék a Kulcs-Softról is, de azonosulni tudsz vele? Na ugye!

A Kulcsár komment

Tibor az utóbbi időben több fronton is segíti a kezdő vagy már működő vállalkozókat. Így természetesen nem kell felfogni ezt támadásnak. Teljesen jó dologra világított rá, hogy bizony az árbevétel még nem jelent semmit. A számok kicsit mások, ha átszámolod az ő példáját, akkor átlagosan 20-25%-os árréssel számolhatsz, jah és nincs marketing költség  hiszen a platformot az Amazon adja.

Első évben sikerek

Először értetlenül álltam Tibor kommentje előtt. Mintha nem látott volna még kezdő vállalkozót, vagy minden induló azonnal óriási nyereséggel kezd? Hát nem! Vajon mit szól ahhoz, hogy maga az Amazon is az indulás után alig tudod felmutatni profitot? Ma pedig a világ egyik legnagyobb cége.

A siker mindenkinek mást jelent

Szerencsére sokan a srácok mellé álltak, de értem Kulcsár meglátását is, majd 300-500 milliós forgalomnál mondhatjuk, hogy  igazán sikeresek. Az is eljön, de már most motiváló a kezdeti sikerük.

#7 – Kulcsár Tibor vs Minner – A siker mindenkinek mást jelent

Kapcsolódó cikk: Megéri most beszállni az ekereskedelembe? Beszéljenek a számok!

Fotó: Envato License

Gyere és nézd meg a Befektetőkereső show döntőjét! Nézőként is tudsz jönni! Ezt látnod kell élőben! Június 21. 14:30-19:30 között. 15 csapat, 10+ befektető, több 100 millió forint Kattints ide!