Már lehet a HubSpot részvényeit venni

Csütörtök óta lehet kereskedni a HubSpot marketing cég részvényével, és 50%-kal magasabban jött ki, mint vártuk, 32,95 dolláron.  Az árfolyam a magasabb nyitás után reálisabb szintekre mozgott, így esett az árfolyam.

Ahogy előző cikkünkben említettük, érdemes megnézni a kibocsátás utáni mozgást. Ebből az látszik, hogy nem csökkent drasztikusan az árfolyam, tehát a befektetők bizakodóak. Nem is olyan régen láttam egy statisztikát (ha megtalálom ideteszem) amiben az látszik a legtöbb kisebb vállalat odafigyel a HubSpot tanácsaira, sőt kb. olyan, mint nálunk a MarketingCommando, igaz a HubSpotot használják nagyobb cégek is, míg a Wolf Gábor vezette céget inkább kkv-k.

Aztán ki tudja, a Norbi után lehet tőzsdére megy majd a MarketingCommando az itthoni tőzsdén, bármi lehet.

De térjünk vissza a részvényhez. Mivel a csökkenés nem észrevehető annyira, véleményem szerint az elkövetkező időszakban még emelkedhet is az árfolyam, főleg egy-egy jó kijelentés után. Igaz, hogy veszteséges a cég, de jelen helyzetben a többi cégnél is a befektetők a fejlődést árazzák. Sőt régen is a várakozások mozgatták az árfolyamokat, így érdemes odafigyelni. A cég 125 millió dolláros részvénykibocsátást hajtott végre, és most 880 millió dollárt ér.

hubschart

Fotó: Matt Plays/HubSpot
Forrás: wsj, venturebeat

Új vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem kell kezdőnek lenned!

Olvasd el a Minner friss üzleti ötleteit Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner ötletekre!! (A menüben is megtalálod)