Megéri részt venni, előadni a Startup Safarin. Karrierváltás, ügyfélkapcsolatok, pályaválasztás, szerelem

Dátum

Megosztás

Hallottál a Startup Safari eseményről? Budapesten is több éve már megrendezésre kerül, rengeteg helyszínen és előadóval. Nagy lehetőség ez mindenkinek, akár a helyszíneket nézem, akár az előadókat és természetesen a hallgatóság is profitál az eseményből. Ahogy látod a lenti sztorikból is, a személyes márkaépítésben katalizátor tud lenni az esemény, akár résztvevőként, akár előadóként veszel rész rajta.

Egy kis kulisszatitok a Minnertől a Safariról

Én is előadtam 2018-ban. Hogyan kerültem oda? A helyszínek hívják meg az előadókat. Én éppen az UP Center közösségi irodából dolgoztam már jó ideje, így az a helyszín jelezte, hogy előadhatok náluk, ha szeretnék. Naná! Gerillamarketing témában adtam elő. Körülbelül 80-an jöttek el az előadásra és az esemény után is sokan odajöttek és beszélgettünk. Sikerült új olvasókat is szereznem, és még pár héttel ezelőtt is volt (több hónappal a rendezvény után), aki említette, hogy ott hallott először.

+tipp a Minnertől: Ha szeretnél előadni az eseményen, akkor már most érdemes megközelítened mondjuk a tavalyi helyszíneket. Ha 2019-ben nem is sikerül, akkor utána évben. Ehhez kell egy kis kapcsolatépítés, illetve személyes márka. Érdemes ezeket fejlesztened. Illetve, ahogy már említettem a Safari jó lehetőség, hogy ezeket tovább erősítsd és még sikeresebb legyél.

Ne csak itt, hanem máshol is mutasd meg magad, növeld szakértői státuszod! Járj eseményekre, ha lehetőséged van rá, adj elő!

A Startup Safariról

  • A Startup Safari 2012-ben Berlinből indult el, azóta további 25 várost hódított meg világszerte, többek között Rómát, Amszterdamot, Bakut és Santiagót is.
  • Budapesten idén negyedik alkalommal rendezik meg, várhatóan több mint 300 programmal.
  • Reggelik, tréningek, szakmai előadások és workshopok adnak ízelítőt a startupok világába.
  • A program valódi szafari élményt nyújt, mivel az irodák saját székhelyükön mutatják be a cég működését és az ott zajló munkákat, így egyik helyről a másikra vándorolva ismerkedhet meg minden résztvevő a kulisszatitkokkal.
  • A tematikus útvonalak segítségével mindenki rátalálhat azokra az előadásokra és cégekre, amik a leginkább illenek érdeklődési köréhez
  • A főbb témák 2019-ben: az oktatás jövője, lifestyle, design, technológia és gasztronómia közötti kapcsolat, mesterséges intelligencia, ipar 4.0, digitális marketing, termékfejlesztés, UI/UX esetek, automatizáció
  • A tavalyi Szafarin olyan cégek képviseltették magukat, mint a Prezi, a Google, a Publishdrive vagy a LogMeln, de 2019-ben sem lesz hiány az izgalmas előadásokból.
  • 2019. április 17-19. között ismét lesz Startup Safari Budapesten. Az immár háromnapos rendezvényen a startupoké a főszerep: a cégek megnyitják kapuikat az érdeklődők előtt.

Miért több a Startup Safari mint egy átlagos állásbörze?

  • az elkötelezettség a cégek oldaláról és a résztvevők oldaláról is megmutatkozik: a látogatók nem csak önéletrajzuk előkészítésével, hanem a jegyek megvételével is bizonyítják, hogy komoly álláskeresői szándékkal érkeznek a jól megszervezett eseményre;
  • a hitelességet a valódi céges környezet megismerése biztosítja;
  • a hozzáadott érték: ismerkedés új technológiákkal, potenciális ügyfelekkel, befektetőkkel, versenytársakkal, kiszélesedett látókör, szakmai tanácsok hozzáértőktől, cégek mindennapjainak megismerése;
  • kölcsönösség: a Safari az előadók szempontjából is kiemelkedően hasznos, több startup indította el itt a karrierjét vagy szerzett értékes ügyfeleket vállalkozása számára. Több előadónak volt sorsfordító a részvétel, hiszen a Safary elindította őket abba az irányba, amivel igazán szeretnének foglalkozni vagy megerősítést kaptak azzal kapcsolatban, amit csinálnak.
  • A Startup Safari nem csak egy nagyon jó szakmai rendezvény, hanem egy remek szórakozás is: barátokat, akár szerelmet is szerezhet az ember, de már önmagában a szafaris hangulat is szórakoztató, és önkéntesként is érdemes részt venni a szervezők mellett.

A rendezvény alatt üzleti kapcsolatok, állásinterjúk, ügyfélkapcsolatok jönnek létre, vállalkozások kaphatják meg a kezdő lökést. Számos sikertörténet bizonyítja, mennyire jól néz ki a Safari-n való részvétel az önéletrajzon, mennyire beindíthat egy karriert egy sikeres előadás vagy milyen jól tud jönni egy névjegykártya néhány hónap elteltével.

Sztorik, beszámolók

Hollósi Rita – PR & Event Manager, Spark Institute

  • Önkéntesnek jelentkezett 2017-ben a Startup Safarira, startup témában írta a szakdolgozatát és ehhez kellettek még információk.
  • Egyetem vége felé nem tudta mit szeretne csinálni, de kisebb innovatív vállalkozásnál dolgozott volna szívesen.
  • A két nap során három interjúalanyt is talált a szakdolgozatához, közülük kettővel a mai napig tartja a kapcsolatot.
  • A Spark Institute behívta őt állásinterjúra, ahol közölték vele, hogy az fogta meg őket igazán az önéletrajzában, hogy részt vett a Startup Safari-n. Azóta is náluk dolgozik.
  • Rita úgy érzi, a Safary-nak köszönhetően valóban olyan irányba indulhatott el, ami valóban illik hozzá
  • Idén már a L’office kommunikációjában is részt vesz, amit különösen élvez.

Szántó Péter – SpringTab, B Creative és a TouchCo alapítója, igenyesferfi.hu vendégszerzője

 

  • Egy berlini konferencián ismerkedett meg a Startup Safari-val, ahol azonnal beleszeretett
  • Előadóként már többször vett részt a Safari-n, adatalapú felhasználó élményről és produktivitásról tartott sikeres előadásokat.
  • A szafarizóknak kutatást ajánl a programok előtt, nézzen utána ki tart előadást milyen területről, hogy előre felkészülhessen a kérdésekből.
  • Programadói részről az értékközvetítést tartja a legfontosabb dolognak
  • Két évvel ezelőtt Halmai Zsófi, az igenyesferfi.hu tulajdonosa eljött a Startup Safari-s előadására, ahol az előadás végén beszélgetésbe elegyedett vele, majd felajánlott egy vendégszerzői munkát Péter számára.

Gödrei Balázs – marketing szakember

  • Balázs az egyetem végefelé utazott fel Budapestre Pécsről a Startup Safari miatt.
  • A Startup Safari-n végre megtudta, milyen lehetőségekre számíthat a diploma megszerzése után. Ugyan marketinget tanult, fogalma sem volt róla, milyen lesz pályakezdőként.
  • A Safari után gyakornoki állást kapott egy reklámügynökségnél, ami bekerülhetett az önéletrajzába.
  • A záróbulin megismerkedett egy szimpatikus lánnyal, akivel a mai napig egy párt alkotnak, a kapcsolat miatt Pécsről véglegesen Budapestre költözött.

Személyes márkaépítés podcast

Hallgasd meg a Minner 5. podcastját, amiben személyes márkaépítésről beszélgetünk! https://minner.hu/podcast/  – az 5. hanganyagot indítsd el!

 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!