Rázd fel a céged gerillamarketinggel! Tippek, ötletek

Dátum

Megosztás

Egy kreatív gerillamarketing-akcióval nemcsak a marketingedet tudod felrázni, hanem az egész cégednek új löketet ad. Gerillamarketing-ötleteket keresel? Jó helyen jársz! A Minner.hu úgy ír és ad ötleteket, hogy már több ilyen gerillamegmozdulás van mögötte. Mi jellemző a gerillamarketingre? Vicces vagy kreatív, ötletes vagy meghökkentő, vagy mindegyik, és kis költségvetésből is meg tudjuk csinálni. Egy biztos, hogy egy jó megvalósítással el tudjuk érni, hogy jobban emlékezzenek a cégünkre, márkánkra, és fel tudjuk hívni magunkra a figyelmet. Összegyűjtöttem azokat a cikkeket, és anyagokat, amik segítenek neked, hogy belevágj a gerillamarketingbe. Először tisztázzuk a fogalmát.

Mi a gerillamarketing?

Olyan, legtöbb esetben alacsony költségvetésből megvalósított nem szokványos marketingeszköz, mely meghökkentő, vicces vagy ötletes. Célja mindenképp az, hogy felfigyeljenek rá az emberek, és beszéljenek róla. Továbbá ide sorolhatjuk azokat az eseteket is, amikor gerillaakcióval sikerül valakinek olcsóbban reklámozni adott helyen, mert valamilyen kreatív megoldása támadt.

Néhány ötletes megoldás: 

Következnek a tartalmak, amik segítenek neked: 

Gerillamarketing tippek, trükkök, ötletek – így csináld –  

Ahogy a címben is benne van, ebben a cikkben több olyan tippet és trükköt olvashatsz, ami már jó kiindulási alap lesz egy gerillamarketing-kampány elindítására. (Ide kattintva eléred a cikket)

Gerillamarketing tippek videós oktató anyag

A Minner videóanyagot töltött fel a MinnerAkadémia videós oktató oldalára. A kibővített változata az előbb belinkelt cikknek. Megtanítalak arra, hogyan használd fel a gerillamarketingedet, hogyan terjeszd és mire figyelj a kampányod során. Továbbá ötleteket kapsz, hogy milyen gerillamarketinget tudsz te is csinálni, továbbá tippeket a kivitelezéshez. (Ide kattintva eléred a videóanyagot)

Gerillamarketing a gyakorlatban

Ide felsoroltam azokat a cikkeket, amikben érdemes még elmélyülnöd. A Minner gerillamarketing akcióit is olvashatod, illetve még további példákat. Nekem a hitelkártyás például nagyon megmozgatta a fantáziámat:

Néhány ötlet még, ha már úgy is felkeltettem az érdeklődésed

“A DHL gyorsabb” című ötletes akciója

Sprite zuhanyzásos ötlete

És a végére több mint 2 perc ilyen ötlet

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Miért nem tud a marketingesed eredményeket szállítani?

Ismerős a következő szituáció? Megbízol egy marketingest vagy marketinges csapatot, ügynökséget az online marketinged kezelésével. A szerződést követően aztán egy olyan szituációval találkozol, mint...

Mivel tűnhet ki egy vállalkozás a tömegből? [+kutatás] [+Podcast]

Hogyan érik el a sikeres vállalkozások, hogy ostromolják őket a vevők? Mennyire jó lenne tudni egy általános, bármikor érvényes receptet igaz? Nehéz a teljes...

Az intrapreneurship segíthetné innovációban a KKV-kat, vállalkozásokat. Teret adunk az alkalmazottnak [kutatás]

Innováció, termékfejlesztés. Honnan is indulhatna ki, mint a cégből belülről! Egy érdekes ötletről, külföldön már működő megoldásról írok ebben a tartalomban. Amennyiben már elültetem...

Az 5 legnagyobb szervezetfejlesztési és HR hiba, amit a kisvállalkozóknak el kell kerülniük

Amikor belevágtam a munkaerő-felvételbe, felhívtam egy HR-es ismerősömet, és azt mondtam neki: "A marketing után a szervezetfejlesztés, HR olyan, mintha eddig csak egy kávét...

Pénzjutalom helyett így motiváld a munkavállalóidat. Motiváció, ösztönzés tippek

Mindenki szeretne lelkes, motivált, jól dolgozó munkavállalót alkalmazni, de vajon hogyan érhetjük ezt el? Ebben a cikkben leszámolunk azzal a feltételezéssel, hogy elég vaskos...

10-ből 7 cég nem éli túl a generációváltást. Te készülsz rá?

Bár az egy család által birtokolt vállalatok és vállalkozások adják globálisan az összes cég 80%-át, nagyon kevés éli túl az alapító kiöregedését. Mindössze 30%...

Többfelé is tudsz figyelni egyszerre? Multitaskolsz? A produktivitásod kockáztatod

A multitasking legendája Talán már hallottál róla, de most a Minner is kijelenti, hogy a multitasking egy mítosz. Amikor egyszerre próbálsz több feladatot végezni, többfelé...

A webshopok új bevételi forrása: Affiliate marketing, sikerdíjas vevőszerzés

Már tavaly év elején is írtam, hogy az újgenerációs termékkeresők miatt lendületet kaphatnak a partner program együttműködések. Sikerdíjas vevőszerzés? És működik! Sőt akár kiugrási...