A legnagyobb kihívás a kollab marketingben az, hogy találjunk legalább egy partnert. A K&H üzletet ide! az év kollaborációs ötletet pályázatában már tavaly is több száz cég vett részt, de most idén még nagyobb támogatást kapnak a vállalkozások. A címben feltüntetett márkákhoz lehet pályázni, jelentkezni kollaborációs partnerként.
Van egy KOLLAB ötleted, például
- A Caffè Pertèvel lehetne egy izgalmas keresztmarketing, közös termékkel?
- A Bamba Marha Burger Bárral közös menü?
- Vagy esetleg a Szafi Free-vel egy diétás challenge, amiben a te márkád is szerepel?
Most a K&H kollabpályázatán a nagy márkákkal is könnyebb lesz a kapcsolódás. Örülök, hogy ezek a nagy brandek példát mutatnak más vállalkozásoknak, nyitottak a partnerségek felé. Ők is látják, hogy a kollab marketing új utakat nyit, új vevőket vonz be, a bővülés, márkakommunikáció egy új szintje.
Most akkor mire is lehet pályázni? Elvesztem a sok jóban!
Teljesen megértelek! Annyit akar segíteni a K&H, hogy külön cikk kell ahhoz, hogy bemutassuk az összes lehetséges pályázati lehetőséget a K&H 2025-ös kollab pályázatánál.
A kollab pályázat kategóriák, lehetőségek:
A K&H: üzletet ide! az év kollaborációs ötlete pályázata. Két vagy több cég közös pályázata, ahol a fődíj bruttó 4 000 000 forint értékű marketingkommunikációs támogatás.
K&H üzletet ide! az év legjobb Ecommerce Expo kollaborációs ötlete különdíja, melyeknek győztesei bruttó 3 000 000 forint összértékű marketingkommunikációs támogatást & a Shoprenter Kft. felajánlásából egy 120 000 forint értékű webshop auditot zsebelhetnek be. Itt tehát e-kereskedelemben működő cégek kollaborációs ötleteit várják a pályázatban.
A K&H üzletet ide! az év legjobb nagy cég- kis cég kollaborációs ötlete különdíj. A pályázatban a győztesek megvalósíthatják a kollab ötletüket, azzal a nagy céggel, akihez beadta a pályázatát, ezáltal ismertségre nagyobb elérésre tehet szert! (Caffè Pertè, Bamba Marha Burger Bár, Szafi Free)
Tehát akár a fődíjra is tudsz nevezni, vagy a különdíjra, e-kereskedőként és amennyiben a fenti cégekkel kollaborálni tudsz, úgy hozzájuk is be tudsz adni pályázatot az kh.uzletetide.hu/kollab oldalon keresztül.
Határidő: 2025.október 31. 23:59.
Caffè Pertè Bamba Marha Burger Bár és Szafi Free
Ez egy különleges pályázati lehetőség. Kell egy jó ötlet. Tedd fel a kérdést, vajon én mivel tudnék pályázni ezekhez a cégekhez? Fontos, hogy olvasd el a cégek mit keresnek, milyen kollabban gondolkodnak.
Caffè Pertè
Nem kell bemutatnom őket, hiszen a Minneren van már róluk videó, cikk a sikeres cégek rovatban. Igazi olasz gyökerekkel rendelkezik a márka, az alapító Modenában indította útjára a márkát, és először csak kávét importáltak Olaszországból. Majd itthon, Magyarországon is lett kávépörkölő üzem, óriási disztribúciós hálózattal. Szerte az országban ihatsz egy csésze Itáliát, Caffè Pertèt. Kávézókban, éttermekben, benzinkutakon is találkozhatsz a márkával, továbbá otthonra is vásárolni tudsz már a Caffè Pertè kínálatából.
A Caffè Pertè előre kidolgozta azokat a kapcsolódási pontokat, ahol lehetőséged nyílik kollaborálni velük. Kiemelten fontos számukra a fenntarthatóság, így az alábbi lehetőségek közül válogathatsz kollaboráció tekintetében.
- Kávézaccból készült telefontok,
- Kávézacc szemüvegkeret,
- Juta anyagból készült táska,
- Kávés kozmetikum (pl. bőrradír, ajakbalzsam),
- Kiskereskedelemben értékesíthető prémium kávés ital (preferáltan tejmentesen),
- Kávékészítést segítő app lakossági ügyfeleknek,
- Rendelési felületet biztosító app B2B partnereknek,
- Kávés kollagén (új kávés termék),
- Teljesen lebomló kávékapszula.
Bamba Marha Burger Bár
10 évvel ezelőtt is volt egy nagy fővárosi burgerrobbanás, ekkor indult útjára a Bamba Marha Burger Bár. Az első éttermük az Oktogonon nyílt, ami azóta is látogatható, majd sorra jöttek az újabb éttermek, ma már 10 Bamba Marha Burger Bárba térhetünk be szerte a fővárosban.
Kulináris vezetőjük Jancsa Jani, aki újabb és újabb burgerekkel rukkol elő ezzel is mindig új ízeket behozva a visszatérő vendégeiknek. Éves szinten több, mint 800.000 burgert adnak ki a konyhájukból, helyben fogyasztásra, elvitelre vagy kiszállításra. Hamarosan pedig nyílik a 11. étterem az eddigi 10 mellett, Budapest legforgalmasabb pontjain és bevásárlóközpontjaiban.
A Bamba Marha esetében a cél elsősorban a közös termékfejlesztés, és valami új, egyedi termék létrehozása.
Szafi Free
Mentes, kiegyensúlyozott étkezés. Magyarországon egészen biztosan a Szafi Free márka is eszébe jut azoknak, akik az előbb említett kifejezésekre gondolnak. Ez nem egy trendmárka, hanem valódi szükségletek indukálták a termékek megalkotását. Az évek során a Szafi a reform élelmiszerek egyik legismertebb hazai márkájává vált. A Szafi lisztkeverékek, pékáruk, készételek és nassolnivalók fejlesztése mögött nem csupán technológia és szakértelem, hanem valódi együttérzés és odafigyelés áll. A termékek glutén-, tej-, tojás-, szója- és cukormentesek lehetnek, ugyanakkor ízben és élményben kompromisszummentesek.
A Szafi Free
Olyan partnert, aki:
- valódi társadalmi felelősségvállalást képvisel (gyerekétkeztetés támogatása, érzékenyítő kampányok, örökbefogadott családok),
- egyedülálló, mentes kínálatot tud adni, legyen szó rendezvényről, vendéglátásról, otthoni étkezésről vagy termékfejlesztésről,
- erős közösségi elérésével (400.000+ követő) képes valódi figyelmet és bizalmat generálni
Legyen szó:
- mentes ételkínálatról rendezvényekre,
- diétás street food újragondolásáról (pl. gluténmentes pizza, gofri, lángos),
- vagy akár edukatív közös tartalomgyártásról – mi nemcsak megvalósítjuk, de együtt gondolkodunk és értéket teremtünk.
Elmerülnél a KOLLAB pályázatban, kollaborációs ötletekben?
- K&H: üzletet ide! Az év kollaborációs ötlete pályázat felhívása
- Így keress kollaborációs partnert. Az együttműködés közelebb van hozzád, mint gondolnád
- A KOLLAB fődíjasok: Madártejes ostya. Tejmadár X Ziegler