Mi kell most a sikeres online marketinghez Magyarországon? Ezt az alap marketinget kövesd! [podcast]

Azt már te is tudod, hogy persze Facebook és Google alap, jelen kell lenni, hirdetni. Talán már megízlelted azt is, hogy érdemes költeni marketingre. Most ebben a podcastban, hanganyagban arról lesz szó, hogy mi kell ahhoz, hogy sikeres is legyen a kampány, hogy könnyebben meggyőzd az érdeklődőket.

A podcast

(Spotify-on itt, Apple Podcast-ban itt, vagy beágyazva itt – fontos böngészőben nyisd meg, akkor folyamatosan lejátssza az alábbi gomb megnyomásával, FBról kattintva a képernyő lezárás megakasztja a hangot.)

A hanganyag rövid vázlata

Hogyha éppen nem tudod meghallgatni, tudj akár már most gondolkodni rajta:

A Minneren már többször találkozhattál azzal az információval, hogy legalább 10 inger, információ kell ahhoz, hogy le tegye a voksát a terméked mellett. Lényegében az online marketingedben el kell érnünk, hogy legalább 5-6-szor a weboldalunkra jöjjön, vagy olyan oldalunkra ahol mélyebb figyelmet kapunk tőle, és jut elég minőségi idő a nálunk található információkra.

A fenti hanganyagban bővebben beszélünk az alábbi 3 funkcióról, amelyek szükségesek egy sikeres kampányhoz:

  • Figyelemfelkeltés: Első körben nem telhet el úgy nap, hogy ne halljon rólad új ember. Vagyis a termékedről, márkádról, cégedről. Először meg kell ismernie, kell tőled, rólad, a cégedről valami információ, elég egy kis jelenlét. Vagy elkapni a figyelmét, hogy te tényleg foglalkozol a problémájával. Egyébként az a legjobb.
  • Információátadás: Az egyik legfontosabb. A termékedhez, cégedhez, márkádhoz tartozó fontosabb információkat, jellemzőket, a “miért vásároljanak tőled” el tudod juttatni az emberekhez. Ezek nélkül hogy fogod meggyőzni őt? Még ha Google-ból is talált meg először (elég jól lehet követni a felhasználókat), akkor is jó eszköz arra, hogy ne maradozzon el és minden információt biztosan megkapjon és melletted tegye le a voksát.
  • Emlékeztető: Ez a legjobb! Imádom! A lényege az, hogy ezzel fenn tudod tartani az érdeklődését és eléred, hogy bizony ott tartson téged is talonban, amikor végre eldönti, hogy vásárolni akar. Segítesz, hogy ne kelljen keresgélnie sem az emlékezetében, sem a weben. Gondolj bele, hogy lehet, hogy látta a reklámod, de éppen valamiért nem volt számára aktuális, de a folyamatos jelenléttel el tudod ültetni a céged a gondolataiba.

Hallgasd meg hanganyagot.

Még több ilyet! Marketing anyagot kérek!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!