Mi kell most a sikeres online marketinghez Magyarországon? Ezt az alap marketinget kövesd! [podcast]

Dátum

Megosztás

Azt már te is tudod, hogy persze Facebook és Google alap, jelen kell lenni, hirdetni. Talán már megízlelted azt is, hogy érdemes költeni marketingre. Most ebben a podcastban, hanganyagban arról lesz szó, hogy mi kell ahhoz, hogy sikeres is legyen a kampány, hogy könnyebben meggyőzd az érdeklődőket.

A podcast

(Spotify-on itt, Apple Podcast-ban itt, vagy beágyazva itt – fontos böngészőben nyisd meg, akkor folyamatosan lejátssza az alábbi gomb megnyomásával, FBról kattintva a képernyő lezárás megakasztja a hangot.)

A hanganyag rövid vázlata

Hogyha éppen nem tudod meghallgatni, tudj akár már most gondolkodni rajta:

A Minneren már többször találkozhattál azzal az információval, hogy legalább 10 inger, információ kell ahhoz, hogy le tegye a voksát a terméked mellett. Lényegében az online marketingedben el kell érnünk, hogy legalább 5-6-szor a weboldalunkra jöjjön, vagy olyan oldalunkra ahol mélyebb figyelmet kapunk tőle, és jut elég minőségi idő a nálunk található információkra.

A fenti hanganyagban bővebben beszélünk az alábbi 3 funkcióról, amelyek szükségesek egy sikeres kampányhoz:

  • Figyelemfelkeltés: Első körben nem telhet el úgy nap, hogy ne halljon rólad új ember. Vagyis a termékedről, márkádról, cégedről. Először meg kell ismernie, kell tőled, rólad, a cégedről valami információ, elég egy kis jelenlét. Vagy elkapni a figyelmét, hogy te tényleg foglalkozol a problémájával. Egyébként az a legjobb.
  • Információátadás: Az egyik legfontosabb. A termékedhez, cégedhez, márkádhoz tartozó fontosabb információkat, jellemzőket, a “miért vásároljanak tőled” el tudod juttatni az emberekhez. Ezek nélkül hogy fogod meggyőzni őt? Még ha Google-ból is talált meg először (elég jól lehet követni a felhasználókat), akkor is jó eszköz arra, hogy ne maradozzon el és minden információt biztosan megkapjon és melletted tegye le a voksát.
  • Emlékeztető: Ez a legjobb! Imádom! A lényege az, hogy ezzel fenn tudod tartani az érdeklődését és eléred, hogy bizony ott tartson téged is talonban, amikor végre eldönti, hogy vásárolni akar. Segítesz, hogy ne kelljen keresgélnie sem az emlékezetében, sem a weben. Gondolj bele, hogy lehet, hogy látta a reklámod, de éppen valamiért nem volt számára aktuális, de a folyamatos jelenléttel el tudod ültetni a céged a gondolataiba.

Hallgasd meg hanganyagot.

Még több ilyet! Marketing anyagot kérek!

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Cápák között 5. évad 11. rész: Nem eredeti az ötleted, már nem is vagy vállalkozó?

Ez az eszköz csak ennyit tud? Mondják a Cápák. Vagy komment szekcióban jönnek a képek az italos projektről, hogy néhány dollár Kínából. Üzletről beszélünk...

Áprilisban Canton Fair a Minneren! Utazunk Kínába

Három év bezárkózás után újra lehet utazni Kínába, úgyhogy a Kimport csapata áprilisban be is járja a legfontosabb kiállításokat, hogy bemutassuk nektek az újdonságokat...

Miért vásárolnak az emberek valójában?

Miért vásárolnak az emberek? Milyen érzelmek és motivációk miatt mondhatnak igent az ajánlataidra? Hogyan használd ezeket a motivációs tényezőket a marketingedben?

Gerillamarketing híres emberekkel, pimasz trükkel. Az 5. marketingest fogyasztom. Eladó a Cserpes – Hírszemle

Egy müzligyártó úgy reklámozott világsztárokkal, hogy ezért nem kellett mélyen a zsebébe nyúlnia. Pimasz trükkel érte el. A Starbucks vezére elment Olaszországba és mire...

Mégsem késő beszállni a YouTube -ba? A Tv még csak most költözik oda. Vagy ez más?

Hány éve is volt már? 5 éve, hogy leírtuk a Minneren, hogy várhatóan milyen tematikájú, formájú Youtube csatornák lesznek sikeresek a következő években. Bejött!...

Cápák között 5. évad 10. rész: Lángosautomatát a magyarnak! És strandtörölköző-erőtér gyilkos táska

Igazi balatoni üzleti ötletek voltak a Cápák között új részében. Először jött a lángosautomata majd a strandtáska, amivel meggyűlik a baja táskalopóknak. Volt ismét...

Így érdemes marketinget tervezni! 5 ökölszabály, amiket több milliárd forint marketingköltségen tanultunk meg

Ne áltassuk magunkat, a marketing büdzsé egy része ablakon kidobott pénz. Nem jut el a fogyasztóhoz az üzenet, vagy például rosszul mértük fel a...

Így jelenj meg ingyen a sajtóban | A ChatGPT elveszi a munkád? – Hírszemle

Milyen jó lenne, ha ingyen megjelenhetnél egy csomó magazinnál és a sajtóban! Hozunk pár példát, hogy milyen virálissá vált kampányok segítenek ebben. Nagyot újított...