Mi történik a Pizza Hut franchise csatlakozás első 3 hónapjában?

Dátum

Megosztás

Igazán nehéz dolga van egy magyar vállalkozónak, ha a top étteremláncok valamelyikéhez szeretne csatlakozni. Az elmúlt hónapokban már megismerhetted a Pizza Hut franchise lehetőséget, egy világmárkához csatlakozva tudsz éttermet nyitni. Na, de mi történik az első 3 hónapban? Egyrészt már a 3 hónapra érdemes felkapnod a fejed, mert bizony, ha ezen mind egyedül kellene végigmenned, akkor az többszörös időt vinné el. Ki ér rá várni? 

A korábbi Pizza Hut franchise cikkeket a cikk végén találod.

Így segíti a Pizza Hut az éttermed nyitását az első 3 hónapban – Gyorsabb lesz, mintha saját magad intéznéd

Első lépés természetesen a jelentkezés a franchise.pizzahut.hu oldalán, majd részt veszel a kiválasztási folyamatban. 

A franchise csatlakozási megállapodás aláírását követően indul az alábbi 3 hónapos ütemterv. Természetesen ez egy tervezet, sok minden befolyásolhatja, lényegében  

a Pizza Hutra úgy tekinthetsz, mint egy üzlettársra. 

Megmutattam az alábbi ábrát vendéglátós ismerősömnek, aki azt mondta, hogy ha mindezt egyedül akarnám csinálni bőven 5-6 hónap lenne egy hely nyitása. Én a másik oldalon pedig azt látom, hogy ha a tréningek díját, marketing kiadásokat, belsőépítészeti tervezést, beszállítók felkutatását  nézzük már ott óriási összegeket és időt takaríthatunk meg, ami rámutat a befektetésünk pozitív megtérülésére. 

A további támogatás a franchise részéről 

Az alábbi ábra is szorosan kapcsolódik az előzőhöz. Kiemelném a központi elosztás részt, ahol is már neked a beszállítók felkutatásával nem kell foglalkoznod. Egy vendéglátóegység nyitásánál nehéz dolgunk van a jó beszállító megtalálásával, az ártágyalásnál szintén ütközhetünk problémákban. 

A Pizza Hut erős online értékesítési csatornával is rendelkezik, ahol szintén jól jön a több éves tapasztalat az ételrendelő aggregátor oldalak használatánál. 

Az Amrest sok éves tapasztalattal rendelkezik éttermek felkutatásában, tervezésében és sikeres működtetésében. A franchise partner teljes képzési csomagot, támogatást éttermek tervezésében és felszerelésében, személyzeti képzést, nyitó rendezvényt, folyamatos étteremvezetést, minősített beszállítókhoz való hozzáférést, biztonságos ellátási láncot és coachingot kap az értékesítés kiépítésében és a P&L éttermek menedzselésében.

A franchise előnye, hogy az anyacég tudja milyen kihívásokkal kerülsz szembe a nyitást követően. Ezekre megoldásokkal, kész folyamatokkal készül a cég, amelyet neked csak le kell venned a polcról. Beleértve az üzemeltetést, pénzügyeket, munkaerőpiaci kihívásokat. 

Érdekel a Pizza Hut franchise étterem nyitása. Hol jelentkezhetek? 

A Pizza Hut hazai oldalán megtalálod a franchise nyitás további részleteit, és megtalálod a csatlakozáshoz szükséges jelentkezési űrlapot: franchise.pizzahut.hu

Korábbi cikkeink a Pizza Hut franchise-ról

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ötlettől az értékesítésig, alig 4 óra alatt – Formdealer esettanulmány 1. rész

Készült már útmutató itt a Minneren a Formdealerhez, de miért állnánk meg itt? Úgy döntöttünk egy sokkal jobb módszerrel is megpróbálunk nektek segíteni, egy...

Jövőre megfizetsz a palackodért – LifeTilt dráma – Jobb az EUR bevétel, mint a HUF #hírszemle

Balogh Tamás személyes brandje, a LifeTilt a maga szókimondó tartalmával 2022-ben átkerült a Tutti Kft-hez. Mivel Balogh Tamás személye volt maga a marketing, hogyan...
00:37:17

100 Termékötlet Kínából 9. rész – Canton Fair Phase 2 termékei: élethű plüssök, falidekoráció…

Itt már a Canton Fair-en voltak a Gáborék a kínai útjuk során. Először is a videón egy konténer berakodást is láthatunk. Egy gyűjtőraktárban járunk,...

Gyakorlati útmutató kapcsolatépítéshez. Networking tippek, trükkök

Hallottad már, hogy a kapcsolati tőke aranyat ér, de hogyan lehet tudatosan kapcsolatot építeni? Hogyan találkozz, beszélgess üzleti kapcsolataiddal anélkül hogy úgy éreznék, csak...

Hogyan veszíts el 20 millió dollárt 1 hónap alatt? – Béna márkamegújítók

Még a legnagyobb márkáknak szüksége van a rebrandingre. Gondolj bele: Netpincérből Foodpanda, majd Foodora, vagy Pannon GSM-ből Telenor, majd Yettel. Sokszor jót tesz a...

5 hiba, amit egy webshop indításakor elkövethetsz

Egy webshop elindítása kihívásokkal teli folyamat, mivel számos összetett tényezővel kell számolni. Elsőként, piackutatás és a versenytársak elemzése nélkül nehéz megállapítani, hogy van-e valódi...

Jó kedvében kell lennie a vevőnek, hogy betaláljon a hirdetésed? Gondoltál már erre?

Egy izgalmas felvetésem van, amihez természetesen kutatást is hozok továbbá egy olyan megvilágosodásban lesz részed, ami garantáltan pénzt tesz a pénztárcádba. Te is abba...

Tiktok marketing esettanulmányok, példák. Lehet vevőt szerezni TikTokról!

Te is már gondolkoztál azon, hogy a Tiktokon elkezdd a tartalomgyártást, megszerezd innen az első vásárlód? Ezek az esettanulmányok végigvezetnek azon az úton, ami...

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...