A számok makacs tények, szoktuk mondani. Kevés olyan piac van, ahol ilyen impozáns számokkal találkozunk, mint az online barkácspiac, szerszámkereskedelem. Előző cikkben bemutattunk már egy izgalmas lehetőséget, hogy a Szerszámnagykereskedés megoldásával milyen könnyedén lehet teljesen digitalizált barkácswebshopot indítani. Most pedig olyan számokat láthatsz, amik egészen biztosan megmozgatják az agytekervényeidet!
Mit mutat a Google?
A kereső azért segíti nekünk a piac felmérését, mert a felhasználók a keresőben már nagyobb igénnyel vannak jelen, mint mondjuk egy közösségi oldalon. És ezt számszerűsítve is látjuk, csak tudni kell, hol keressük. Webáruházként egyébként is fogsz a Google-ban hirdetni. Ennek az igénynek, vásárlási szándéknak a magas fokát jól mutatja az Episerver kutatása:
- 2,9% a Google hirdetésből a konverzió, vagyis 100 Google hirdetésből jövő látogatóból átlagosan 2,9 vásárol.
- Míg a Facebookról származó konverzió alig 1%
És akkor ennek fényében nézzük, mit mutat a Google kulcsszótervező!
Ezt használjuk arra, hogy megtudjuk, adott keresőszavakra mennyiszer keresnek rá a Google-ban. Először a nagy márkákat nézzük, amiből kiderül, hogy az alábbi márkákra havonta átlagosan 300 000 keresést indítanak az emberek.

Még a Bosch nélkül is egyébként ez havonta 200 000 keresés/hó, tudod a Bosch-nak nem csak barkács termékei vannak. Ezt már nem fényképeztük ki, de kíváncsiak voltunk, így kivettük a szűrésből, szerencsére maradt a több százezres havi keresésszám.
És ha megnézzük a területi eloszlást, akkor van ám Budapesten kívül is élet!

Mindenki fúrni akar? Mindenki!
Csak a fúró keresőszóra havonta több százezren keresnek rá a Google-ban.
Átlagosan 180 000 keresés/hó.

Na, de a sarokcsiszoló sem mutat alacsony keresési számot! Havonta 60 000 keresés! Apropó sarokcsiszoló, a Minneren már bemutattuk, hogy lehet termékleírást létrehozni sarokcsiszolóra úgy, hogy pusztán a véleményekre hagyatkozol (itt olvashatod).

Ezzel lehet már mit kezdeni, van tér a Google Ads hirdetésnek is. Na, de miért ilyen sok a keresések száma? Egyik oka főleg a kopó alkatrészek. Hiszen a legtöbb fenti kulcsszó kapcsolódik alkatrész keresésekhez is.
A profibarkacs.hu – tól (kiskereskedő) kaptunk még egy tippet, hogy nagy a kereslet a kompresszor iránt, és ez a kulcsszó is erős. És valóban! Havi 100 000 keresés! Nem rossz!

Megjött a kedved neked is a hirdetéshez igaz? A barkácswebáruház üzemeltetéshez
Mindegy mit, de szerszámokat adjunk el! Persze nem ilyen egyszerű, azért ki kell választani jól a termékeket, és legyen stratégia a webáruházad elindítása mögött. A termékekre gondod nem lesz! Partnerünk a Szerszámnagykereskedés segít, hogy a teljes folyamatod digitalizálva legyen, megfelelően tudj a készlettel kalkulálni, legyen több képed, hosszabb termékleírásod a termékekhez… és még sorolhatnám, az első cikkben bemutattuk a tevékenységüket. Ezt itt találod: Szerszám nagykereskedés, webáruház tulajdonosok számára is.
Minden eszközt, feltételt megkapsz ahhoz, hogy sikeresen működtesd a barkács webáruházadat. Jelentkezz a Szerszámnagykereskedésnél!
Honnan vannak a fenti adatok?
A Google hirdetés kezelőjében, a Google Ads-ben a kulcsszótervező részen tudod ezeket megnézni. Látod a keresések számát, de még azt is, hogy mennyibe kerül egy hirdetés, vagyis a kattintási költség (CPC).
Fotó: Sven Brandsma / Unsplash