Milyen potenciál van az online barkács, szerszám piacban?

Dátum

Megosztás

A számok makacs tények, szoktuk mondani. Kevés olyan piac van, ahol ilyen impozáns számokkal találkozunk, mint az online barkácspiac, szerszámkereskedelem. Előző cikkben bemutattunk már egy izgalmas lehetőséget, hogy a Szerszámnagykereskedés megoldásával milyen könnyedén lehet teljesen digitalizált barkácswebshopot indítani. Most pedig olyan számokat láthatsz, amik egészen biztosan megmozgatják az agytekervényeidet! 

Mit mutat a Google? 

A kereső azért segíti nekünk a piac felmérését, mert a felhasználók a keresőben már nagyobb igénnyel vannak jelen, mint mondjuk egy közösségi oldalon. És ezt számszerűsítve is látjuk, csak tudni kell, hol keressük. Webáruházként egyébként is fogsz a Google-ban hirdetni. Ennek az igénynek, vásárlási szándéknak a magas fokát jól mutatja az Episerver kutatása:

  • 2,9% a Google hirdetésből a konverzió, vagyis 100 Google hirdetésből jövő látogatóból átlagosan 2,9 vásárol. 
  • Míg a Facebookról származó konverzió alig 1%

És akkor ennek fényében nézzük, mit mutat a Google kulcsszótervező!

Ezt használjuk arra, hogy megtudjuk, adott keresőszavakra mennyiszer keresnek rá a Google-ban. Először a nagy márkákat nézzük, amiből kiderül, hogy az alábbi márkákra havonta átlagosan 300 000 keresést indítanak az emberek.

Google Ads, kulcsszótervező szerszámkereskedő webáruház kulcsszavak

Még a Bosch nélkül is egyébként ez havonta 200 000 keresés/hó, tudod a Bosch-nak nem csak barkács termékei vannak. Ezt már nem fényképeztük ki, de kíváncsiak voltunk, így kivettük a szűrésből, szerencsére maradt a több százezres havi keresésszám.

És ha megnézzük a területi eloszlást, akkor van ám Budapesten kívül is élet

Google Ads, kulcsszótervező szerszámkereskedő webáruház kulcsszavak

Mindenki fúrni akar? Mindenki!

Csak a fúró keresőszóra havonta több százezren keresnek rá a Google-ban.
Átlagosan 180 000 keresés/hó.

Google Ads, kulcsszótervező szerszámkereskedő webáruház kulcsszavak

Na, de a sarokcsiszoló sem mutat alacsony keresési számot! Havonta 60 000 keresés! Apropó sarokcsiszoló, a Minneren már bemutattuk, hogy lehet termékleírást létrehozni sarokcsiszolóra úgy, hogy pusztán a véleményekre hagyatkozol (itt olvashatod).

Google Ads, kulcsszótervező szerszámkereskedő webáruház kulcsszavak

Ezzel lehet már mit kezdeni, van tér a Google Ads hirdetésnek is. Na, de miért ilyen sok a keresések száma? Egyik oka főleg a kopó alkatrészek. Hiszen a legtöbb fenti kulcsszó kapcsolódik alkatrész keresésekhez is. 

A profibarkacs.hu – tól (kiskereskedő) kaptunk még egy tippet, hogy nagy a kereslet a kompresszor iránt, és ez a kulcsszó is erős. És valóban! Havi 100 000 keresés! Nem rossz!

Google Ads, kulcsszótervező szerszámkereskedő webáruház kulcsszavak

Megjött a kedved neked is a hirdetéshez igaz? A barkácswebáruház üzemeltetéshez

Mindegy mit, de szerszámokat adjunk el! Persze nem ilyen egyszerű, azért ki kell választani jól a termékeket, és legyen stratégia a webáruházad elindítása mögött. A termékekre gondod nem lesz! Partnerünk a Szerszámnagykereskedés segít, hogy a teljes folyamatod digitalizálva legyen, megfelelően tudj a készlettel kalkulálni, legyen több képed, hosszabb termékleírásod a termékekhez… és még sorolhatnám, az első cikkben bemutattuk a tevékenységüket. Ezt itt találod: Szerszám nagykereskedés, webáruház tulajdonosok számára is.

Minden eszközt, feltételt megkapsz ahhoz, hogy sikeresen működtesd a barkács webáruházadat. Jelentkezz a Szerszámnagykereskedésnél! 

Honnan vannak a fenti adatok? 

A Google hirdetés kezelőjében, a Google Ads-ben a kulcsszótervező részen tudod ezeket megnézni. Látod a keresések számát, de még azt is, hogy mennyibe kerül egy hirdetés, vagyis a kattintási költség (CPC).

Fotó: Sven Brandsma / Unsplash

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 10 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is! Új témám lesz most a work-life balance, kiegyensúlyozott élet. Mert mindig kell valami új!