Most a legjobb befektetés a Facebook reklám!!! Kár lenne kihagyni!

Dátum

Megosztás

Neeem, most nem a Facebook-részvényről írok, hanem arról, hogy milyen jó megtérülést hozhat neked a Facebookon való reklámozás. Ki kell használni azt, hogy ilyen olcsón és tervezhetően lehet vevőket szerezni, generálni a legnagyobb közösségi oldalon. Miért most? Miért olcsó? Miről beszélek? Miért tervezhető? Kiderül a cikkből!

Már tegnap neki kell állnod! – direkt fogalmaztam így! 

Jelenleg még sokan használják a Facebookot, és ahogy a Google elérte, hogy szinte csak az ő keresőjét használjuk, a FB is el tudta érni, hogy a felhasználók őt válasszák, sőt, ez 5 éven belül előreláthatólag nem is változik.

Miért olcsó? 

Sokat gondolkodtam, hogy miért olcsó a FB (egy kattintás költsége). Egyrészt így tudott sikert elérni a Google hirdetési felületével szemben, másrészt a közösségi oldal adta lehetőségek miatt 1 forintnyi költés egy-egy jó tartalommal további ingyenes megjelenést, kattintást is generálhat. Továbbá a hatékony (valós) követőszerzés további ingyen megjelenést biztosít nekünk, így tovább faragunk a költségeken.

Most akkor miről is van szó? 

Arról, hogy most igazán megéri vállalkozást alapítani, új bizniszt indítani, új webshopot, új szolgáltatást…. (ehhez kapcsolódó ötletek a Minner vállalkozási ötlet rovatában). Már napi 1000 forint Facebook költéssel csodát tudsz művelni. Vagyis 1-2000 Ft reklámköltésből könnyedén tudsz vevőket szerezni. Főleg akkor, ha jól megtervezel mindent. Ehhez elég egy A4-es lap, némi idő és kreativitás, na, és érdemes tisztában lenni, hogy milyen eszközöket használhatsz. (“Hogyan lesz vevőm” című cikksorozat ebben segít)

Tervezd meg a reklámjaid! FB marketingedet! Ehhez kapcsolódó információk:

  • 1-10Ft/kattintás költsége – Ennyibe kerül, hogy valaki a FB-ról átmenjen a weboldaladra. Érdemes céges blogot vagy speciális landing oldalakat üzemeltetni.
  • Remarketing – ezt ne felejtsd ki! Ezzel csökkentheted a költségeidet, vagyis inkább növeled a hatékonyságodat adott reklámbüdzsé elköltése esetében. (Hamarosan ez lesz a “Hogyan lesz vevőm felhasználóm” 10. részének a tartalma.)
  • Meglévő, már megszerzett követőket ügyes kommunikációval olcsón el tudjuk érni (néha ingyen). Készíts jó poszttervet. 2-5 000 követő felett már ügyes kampányokat tudsz készíteni, és nagyon hatékonyak lehetnek. Főleg akkor, ha összekötöd például hírlevél- és blogmarketinggel.
  • Hírlevél-feliratkozás – A Facebook reklámozásnak köszönhetően olcsón tudsz hírlevél-feliratkozókat szerezni (10-50 FT/ feliratkozó), ehhez már csak jó hírlevél-kampány kell, illetve a FB remarketingnek köszönhetően a hírlevél-olvasóidat figyelmeztetni tudod, hogy olvassák a küldött emaileket.
  • Tervezéshez segítség: jó az A4-es lap is, de még jobb a Trello. Itt írtam egy jó példát, hogyan használd marketingterv készítésre: Használd a Trello applikációt! Növelni tudod a hatékonyságod, bevételed, illetve időt fogsz spórolni.

Tanuld meg a Minnertől a Facebook marketing hatékony alkalmazását >>> Kattints ide! 

Érted már? Tervezd meg a FB marketingedet, és napi pár ezer forint elköltésével havi több millió forint stabil bevételre tudsz szert tenni. Most pont jó az időzítés! Addig kell ütni a vasat, amíg meleg.

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 7 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Ha újra elosztanánk a világ összes vagyonát, akkor…

Beárnyékolja a gazdasági kilátásokat a recesszió rémhíre, az átlagembert a magas infláció és emelkedő rezsiköltségek húzzák, miközben a World Inequality Report 2022 szerint a...

Alibaba vs. valós céginfó. Így ellenőrizd a gyártó céges hátterét! [videó]

Felmerült már benned, mennyire megbízhatóak az Alibabán látható cégadatok? Magyar cégeket talán már rutinosan ellenőrzöl az Optenen vagy az e-beszámolón, de Kína nem a...

Milyen egy vállalkozói szemléletváltó nap? Kipróbáltam!

Ismered Biros Leventét? Az Onlinemárkaboltok vállalkozás felskálázásával került fel a hazai sikeres cégvezetők táborába. Az 50 fős vállalkozása vérkeringésébe már csak havonta egyszer csatlakozik...

Bútort eladni webshopban? A DODO-nak prémium szegmensben is sikerült

Ismerőseik mondták, hogy szerintük az emberek meg akarják majd tapogatni a bútorokat, és online nehéz lesz eladni, főleg prémium bútorokat, lakberendezési tárgyakat. Néhány év...

Érdemes újra elolvasni egy könyvet, megnézni egy filmet? Legyen az üzleti, vagy más… [kutatás]

Volt már olyan, hogy újra elolvastál egy könyvet? Vagy megnéztél egy filmet? Vajon mi gátol minket, hogy ezt többször megtegyük? Bizony több okból is...

Instant: Megéri-e egy vállalkozásnak zöldnek lenni?

A mostani energiahelyzet és az elszálló költségek mellett pénzügyileg is egyre jobban megéri kevesebbet fogyasztani, na de mi most nem csak erre gondolunk. Megéri-e...

Az intrapreneurship segíthetné innovációban a KKV-kat, vállalkozásokat. Teret adunk az alkalmazottnak [kutatás]

Innováció, termékfejlesztés. Honnan is indulhatna ki, mint a cégből belülről! Egy érdekes ötletről, külföldön már működő megoldásról írok ebben a tartalomban. Amennyiben már elültetem...

Hírszemle: A közösségi gazdaság rossz? Érdekes oldalát mutatjuk be. Továbbá zöld témát is hozunk

Gondolnád, hogy a sharing economy nem is hasznos? Egy érdekes oldalát nézzük meg a közösségi gazdaságnak, amire eddig mi sem gondoltunk. Wolt, Foodpanda, vagy...