Most a világ legjobb posztját kell kitennem, megírnom! [podcast]

A figyelmet egyre nehezebb megszerezni. Ennek több oka is van. Nem csak a nagy zaj, amit a rengeteg poszt, közösségi média tartalom okoz, hanem még küzdünk a különböző social oldalak algoritmusaival is. A podcastban Kovács Péter szövegíróval beszélgetünk a hatékonyabb, figyelemfelkeltőbb Facebook posztokról. Péter a Minner marketing szövegírás szakértője, oktatója. Példákon keresztül szemléltetjük a szavak erejét. Továbbá azt is, hogy miért nem érdemes rágörcsölni a tartalmak készítésére, és nem kell mindig 150%-on teljesíteni. Időnként át kell kapcsolni az agyunkat arra, hogy ne rólunk, a cégünkről szóljon minden, ne azzal indítsunk, hanem a fogyasztó oldaláról közelítsük meg az adott dolgot. Képzeld el, hogy egy ilyen váltással már rövid időn belül látszik, hogy fele akkora reklámbüdzséből is több eredményt érsz el, mint korábban! Ha pedig organikus elérésre hajtasz, akkor szintén érzékeled majd, hogy sikerül megmozgatnod az embereket. 

A podcast hanganyag

Spotify-on itt éred el, Apple Podcast-ben itt éred el, vagy itt beágyazva:

A podcast rövid vázlata, leirata

Észrevetted már, hogy lassabban terjednek a posztjaid Facebookon? Hogy nem nyomkodják annyira lájk gombot a felhasználók, nem kommentelnek annyit? Ahogy fent említettem, ennek egyik oka a nagy reklámzaj, a nagy posztzaj, rengeteg poszt kerül fel a Facebookra. És most éppen itt vagyunk a pandémia időszakában is. Na, de a másik!

Kiabáljuk túl a Facebookot!

Izgalmas változást lehet elérni azzal, hogy a posztokat elkezdjük megváltoztatni úgy, hogy igazán a fogyasztóra legyen szabva. Az emberek napi rutinjával, szokásaival, mindennapjaival kapcsolatos szövegeket érdemes használni. Ezek váltják ki belőle az érzelmeket. Nem, nem sírást váltunk ki belőle, vagy éppen megnevettetni akarjuk (persze azt is lehet). Az érzelem itt azt is jelenti, hogy a posztban magára ismer, vagy lát egy olyan problémát, szituációt, amivel ő is találkozik. Na ilyenkor hatunk rá a posztunkkal, ilyenkor sikerül elkapni a figyelmét!

Fontos dolog, hogy a fogyasztók szórakozni mennek fel a Facebookra, első körben. Erre jó példa az, hogy nagyon sokszor hétvégén visszavesszük mi is a szakmai anyagok publikálását a Minnernél, mert te sem szeretnél ezzel foglalkozni hétvégén. Jobb egy sorozatajánló, vagy éppen ebből van mázlink a Cápák között elemzésekkel, azt hévégén nézed, kikapcsolódás is picit.

Erőlködés nélküli posztolás

Ne görcsölj rá a posztolásra, időnként érdemes nekiülni és összeírni előre több ötletet. Erre egyik legjobb tippünk, hogy olyanról érdemes posztolni, ami körülveszi a termékedet / szolgáltatásodat, azzal kapcsolatos tevékenységet.

Kivel, hol, mikor, hogyan, meddig, mielőtt, miután, miközben, mi kapcsolódik hozzá, mi történik előtte, utána….

Jegyzetelj folyamatosan, mert ha később újra előveszed, akkor új ötleted támadhat. Akár az is lehet, hogy egy vevőd elejtett mondata az, vagy egy Facebook csoportban láttál egy kérdést.

És most akkor irány a podcast! Hallgasd meg, mert izgalmas példákat hozunk! Görgess vissza!

Tovább ajánlom figyelmedbe a marketing szövegírás kurzust a MinnerAkadémián, amit Kovács Péter tart, akivel beszélgettem a podcastban. Kattints ide!

Fotó: Envato License

Üzleti esettanulmány


Így indít be a Minner egy piactér vállalkozást. Egy ajándék, hobbi, lakberendezés termékekkel kapcsolatos termékajánló oldal indul a videósorozattal párhuzamosan (illetve podcast-ra is feltöltjük az anyagot). Ez egy több mint 8 részes sorozat lesz, és napra lebontva mutatjuk be a piacterünk indulását, kezdeti lépéseit, számait, statisztikáit. Az oldal már éles, te is követni tudod a videón kívül is majd.

Nézd meg az első videót, kukkantsd meg a piacterünket! Kattints ide!

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

A Minner üzleti küldetések száma elérte a nyolcvanat, ennek alkalmából nyereményjátékot hirdetünk! 
A részvételhez csak arra kérünk: fejleszd magad és a vállalkozásod! Teljesíts legalább 10 küldetést, dokumentáld ezek eredményét valamilyen formában (lehet az képernyőfotó, vagy írott beszámoló), és küldd el nekünk az info@minner.hu e-mail címre. Egy e-mailben várjuk azt a Word vagy PDF dokumentumot, amely az összes általad teljesített küldetést tartalmazza.

Díjazás:
• Főnyeremény: szponzorált megjelenés a Minner.hu oldalon (értéke: 195.000 Ft) VAGY ugyanezen értékben Minner marketingcsomag (MinnerAkadémia képzések, üzleti konzultáció)
• A második és harmadik helyezett részt vehet egy-egy üzleti konzultáción Mándó Milánnal, a Minner.hu és a MinnerAkadémia alapítójával (értéke: 39.500 Ft)
• Minden induló garantált nyereményben részesül! Ha a kiírásnak megfelelően benevezel és teljesíted a feladatot, biztosan tiéd egy, az alábbi listáról szabadon választható MinnerAkadémia minikurzus (értéke 8.900-12.900 Ft)!

További részletek a minner.hu/kuldetes oldalon!

MinnerInstant

Első rendelési hozamlehetőség a kínai import információkból

  • Befektetési összeg: 69 900 Ft-ba kerül az a tudás, aminek köszönhetően lesz terved, információd, tudásod a megfelelő kínai partner kiválasztásához, a rendelések kezeléséhez, vagy például a vámoláshoz.
  • Várható hozam: 1 000 000 Ft, ennyi az átlagos hozam a kezdő kínai import rendeléseknél, amikor valaki maga végzi az importálást. Általában 1-1,5 millió forint értékben történik meg az első rendelés, és beleszámítva a szállítási és egyéb költségeket is, és utána az eladási árat számolva kb. 1 millió forint körül lesz a hozamod. Ennél lehet több is. Ahogy szakértőnk mondja, a matek akkor jön ki, ha a beszerzési ár duplájáért lehet eladni a terméket. Ennek oka, hogy fel tudj készülni minden változó tényezőre. 
  • A befektetésed: Kínai Import, Alibaba online képzés

Az információk hiánya miatt halogatunk projekteket, mint például azt, hogy végre elinduljon a kínai import szállítmányunk. Szerezd be a tudást, aminek köszönhetően végre bele tudsz vágni! És a kezdeti hozam később még tovább növekszik! 

MinnerInstant

Látod a háttérben a két Costa Coffee feliratot? Egyik itt előrébb egy kávézó / önkiszolgáló étterem kifüggesztett logója, hogy náluk Costa Coffee-t szolgálnak fel, a másik egy Costa Coffee kávézó, amit a hazai Costa Coffee lánc üzemeltetett. Ez zárt most be, lényegében azért, mert a Coca-Cola (Costa márka tulajdonosa) több száz kisebb vendéglátóegységnek adta oda a jogot, hogy kitehessék, náluk Costa Coffee is van. Apróság, de mégis így borítja az egész üzletmenetet.

A Telex-en most olvasható egy frissebb nyilatkozat az L-Coffee Kft vezetőjétől. Kattints ide!


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

Hol tart a vállalkozásod?

További friss cikkek

Zseniális reklám a Mindentment fogászattól
A Revolutnál is lesz részletfizetés. Vásárolj most fizess később