kedd, január 19, 2021

Most már kijelenthetjük, Kasza Tibi tarol a legnagyobb közösségi hálón

Kasza Tibornak már több mint 500 000 követője van a legnagyobb közösségi hálón. Bármit megoszt, arra azonnal több ezren nyomják a lájkot és a megosztást. Bevallom én is követem, mert kíváncsi vagyok a reklám megoldásaira. A kiposztolt tartalmakba sokszor tesz reklámot (vagyis valószínűleg egy vagy két marketinges menedzseli a Facebookját).

Például többször tesz fel olyan humoros posztot, aminek az alján Riska tejhez kapcsolódó promóció szerepel. De láttam már Microsoftos promóciót is (Xbox, Microsoft). Szóval mondhatjuk azt is, hogy a celebségét kihasználja ilyen módon is. A Riskanak vagy a Microsoftnak megéri inkább nekiadni a reklám összeget, mint a Facebooknak (Vagyis azt is mondhatjuk, hogy a marketing tervükbe Kasza is belekerül). Tudod miért?

Mert még mindig igaz az, hogy szeretnénk hasonlítani a celebre, sztárra, akit követünk, szeretünk, vagy rajongója vagyunk. Vagyis többet ér az, ha Kaszánál meglátunk egy Riska reklámot, mintha egy sima reklámban találkozunk vele vagy a Google hirdetésben látjuk. Legutóbb, amikor a boltban voltam, és ránéztem a Riska tejre, arra gondoltam, ideje felnéznem miket posztolt mostanában a Kasza. Bár az alábbi posztnál már felturbózott reklámot látunk, mert még Barney Stinson is erős marketing hatással bír. (Az is igaz, hogy ebben az esetben már valószínűleg szerzői jogot is sértenek, mivel úgy használják fel az Így jártam anyátokkal filmből kivágott részt, hogy ahhoz közvetlenül – adott képen belül – reklám is kapcsolódik. Erre jobban odafigyelhetnének, vagy remélem kértek engedélyt, bár nem hiszem…). Kép alatt folytatódik a cikk.

kaszariska

Kasza Tibi a Facebookon való aktív jelenléttel lekörözi a többi celebet, műsorvezetőt, énekest…, mondhatni az összes konkurensét (elég sok területen aktív). A sok követő miatt már használhatja a Facebook élő közvetítését is. Posztolásaira csak annyit mondok, hogy a célcsoportjának megfelelően posztol, de még egy kis tematikát belevihetne, hogy a követőket meg is tudja tartani.

Nem kell Kaszának lenni, hogy a cégek felfigyeljenek rád, és fizessenek azért, hogy adott cég termékét használod. Rengeteg blogger kap ingyen próba termékeket, termékmintákat. De már napi pár ezer látogatót számláló blogra is tudsz szerezni reklámozót.  Erről szól az egyik Minneres vállalkozás ötlet: Indíts vállalkozást: 74. ötlet – Termék, szolgáltatás tesztelő blogger

Fotók: Kasza Tibor/Facebook

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már január 16 óta Stellantis néven működik tovább az évente 8,1 millió autót gyártó vállalatbirodalom. Befejeződött a Fiat Chrysler és a PSA hosszú egyesülési folyamata. Már az új részvényeivel is lehet kereskedni a tőzsdén. Az egyesülés lezárása sok megtakarítást hoz magával. Évente 6,1 milliárd dollár költséget lesz képes megtakarítani, mégpedig anélkül, hogy egyetlen gyárat is bezárna. A szinergiák 40 százaléka a platformok és hajtásláncok egységesítéséből, a kutatás és fejlesztés optimalizálásából származhat, 35 százaléka a beszerzések racionalizálásából, 7 százalék az értékesítési műveleteken való spórolásból, a többi általános költségcsökkentésekből ered.

Forrás: HVG

MinnerInstant

A nagy márkák is beszálltak már az elmúlt évekbe na CBD piacba, ahogy a Minneren is írtunk már róla. Nos a Facebook és a Google is tiltja a CBD reklámokat, de láthatóan a nagyobb márkák már kenderolaj, vagy hemp néven hirdetik azt engedi mindkét közösségi oldal.

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek