Nem vásárolják elegen a termékeidet/szolgáltatásaidat? Lehet, hogy a helyesírással van gond.

Ezen a héten a Minner Facebookján feltett kérdés most a helyesírásra irányult. Arra voltam kíváncsi, hogy mennyire befolyásolják az emberek vásárlási hajlandóságát a helyesírási vagy az elgépelési hibák. Vegyesek voltak a válaszok, de egy biztos.

A legjobban az zavarja az embereket, ha keverik, rosszul használják a -ba, -be, -ban, -ben ragokat, illetve a ly és j betűket. Egy-egy elgépelést még elnéznek a promóciókban, cikkekben, posztokban is. Szóval erre érdemes koncentrálnod, hogy átnézd a szövegeidet. Természetesen még így is maradhat benne hiba.

Kiemelek egy hozzászólás-részletet:

“Nem ítélek meg igazából senkit, maximum nem élek a lehetőségével, hiszen ha egy szöveg megírásakor és közzétételekor ennyire figyelmetlen, akkor valószínűleg a szolgáltatás vagy termék körül is zűr lehet (de nem feltétlenül). Hangsúlyozom, a nagyon alapvető helyesírási hibákról beszélek, nem a véletlenül kihagytam egy betűt elütésekről. 
Vannak egyébként kifejezetten erre “szakosodott” helyesírás trollok. Én azt mondom, hogy az vesse ránk az első követ, aki nem hibázott még.” /Fésűs Veronika/

Két dolgot tehetsz

  • Tanulsz. Szerencsére tanulható, én is sokat fejlődtem. Bizony, pont én, a Minner jó példa is vagyok, mert én annyi cikket írok nap mint nap, hogy természetes, hogy a nagy mennyiségben szépen előfordulnak a hibák. De az utóbbi 1 évben azzal foglalkoztam, hogy javítsak ezen, és már kevesebb a hiba. Még többet olvasok, az segít a legjobban.
  • Keresel egy korrektúrázót. Én is nyár óta alkalmazok korrektúrázót, aki a régebbi és az újabb tartalmaimat is javítja (helyesírás, stilisztika…., természetesen a Minner stílust meghagyja). Sokkal magabiztosabban írok, így nem is görcsölök annyira a hibákon, majd kijavítja ő.

Itt van az eb elhantolva

Ha végigolvasod a kommenteket, akkor láthatod, hogy tényleg sokan a helyesírási hibák alapján ítélik meg az embert, terméket, céget, szolgáltatást. Na várjunk csak! Ha kijavítjuk a helyesírási hibákat, akkor kiderül, hogy az egy jó tartalom, termék? Hm…. Tételezzük fel, van benne reklám, akkor a korrektúrázó miatt még a termék/szolgáltatás is jobb lett? 🙂
Oké-oké! Tudom, mire gondolsz! Én is egyetértek, hogy azért ne legyen benne hiba, figyeljünk oda.

Itt a hét kérdése, kattints a hozzászólásokra! Olvasd el a kommenteket, vagy szólj hozzá te is!

Fotó: Demotivalo

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!