Kovács Lászlónak, a könyv egyik szerzőjének marketinges karrierjét évek óta figyelemmel kísérem. Már az elején lehetett látni, hogy Laci kreatív Facebook és Instagram posztjaira nagyon fogékonyak a hazai vállalkozók, sőt a szakma is. Ő volt az ország első Instagram szakértője, aki kollégáival közösen megszervezte az Instagram konferenciát és fesztivált. Mára 10 főre bővült ügynökséget alapított, Follow Marketing névvel. A Follow több száz céggel dolgozott már együtt és elképesztő eredményeket érnek el. Bevétel megsokszorozással, márkaismertség-növeléssel, követőszerzéssel írják be magukat a vállalkozások történetébe. Többek között ügyfelük Wolf Gábor, a Thummerer és a Bognár pincészet, a Family Frost, a BioZoo és a Paul Moise. Laci és két munkatársa, Baranyai Örs és Farkas Bálint ezt a több éves és sokrétű tapasztalatot ültette át az Oszd meg és uralkodj! című könyvbe.
Ha szereted a Minner cikkeket, akkor Laciék könyve is hasznos és élvezetes lesz számodra. A fiúk egy egészen egyedülálló kötetet álmodtak és valósítottak meg, ugyanis a valódi szakmai tudást nagyon szórakoztató köntösbe bújtatták.
Könnyed stílus, gyakorlatias példák, tesztelt megoldások, izgalmas statisztikák és számtalan kreatív ötlet vár rád a könyv sorai között, mindez unalmas szakzsargonoktól mentesen!
Kinek érdemes beszereznie a könyvet?
Az Oszd meg és uralkodj!-ot érdemes elolvasnod, ha:
- elakadtál az értékesítésben.
- már régóta érdekel a marketing.
- szeretnél változtatni a kommunikációdon.
- vállalkozóként kezedbe vennéd az irányítást.
- új marketingcsatorna bevezetését tervezed – például belevetnéd magad az Instagramba
- az iskolában tanultakkal úgy érzed, nem mész sokra.
- végre kiaknáznád a social media adta lehetőségeket.
- a 6. kivégzett marketinges könyv elolvasásának sem volt semmi értelme.
Miben segíthet Neked a könyv?
A könyv egy fonalat ad a kezedbe, ami kivezet a marketing, gyakran bonyolultnak tűnő labirintusából. Elméleti alapokkal gazdagítja a tudásod, amit segít átvinni a gyakorlatba, mindezt pedig példákkal is illusztrálja!
A teljesség igénye nélkül a következő témákkal találkozhatsz benne:
- Social media stratégia: hogy olyan alapokon nyugodjon a marketinged, amely a későbbiekben bombabiztos segítséget nyújt a későbbiekben!
- Általános marketing és kampánymarketing: hogy az uborkaszezonban is rajongjanak a tartalmaidért, a kampányok során pedig rekordokat dönthess!
- Vizuális tartalom: hogy a képeid és a videóid az értékesítésed Szent Grálját képezzék!
- Hirdetési szövegírás: hogy megmelengesd a legkeményebb szíveket és még az online vásárlás tagadóit is konverzióra bírd!
- A könnyed tartalomgyártás titkai: hogy ne csak egy legyél a sok közül a piacon, hanem a kreativitás és a minőség megtestesítője!
Így néz ki egy, a fiúk által hozott példa, vizuális tartalommal szemléltetve:
Lezárásként mindenképpen szeretném megemlíteni, hogy bár Laci, Örs és Bálint könyve tényleg vérfrissítőként robbant be a marketinges tudástárba, ahogy más szakmai anyagok, ez sem képes csodát tenni. Semmiképp se vedd meg, ha azt reméled, hogy csak annyi lesz a teendőd vele, hogy elolvasod. Ha valódi változásra és nagy növekedésre éhezel, akkor az olvasottakat ki kell jegyzetelned, meg kell tanuld, a saját cégedre kell, hogy formáld és végül, de nem utolsó sorban el is kell kezdened alkalmazni őket.
Mi a következő lépés?
- Szerezd be a könyvet ide kattintva!
- Ha még nem tetted, olvasd el a tesztelés fontosságáról szóló közös cikkünket a Minneren: Hogyan tud elérni egy marketingügynökség 10-szeres megtérülést Facebookon és Instagramon?
Vélemények a könyvről
„Türelmetlen vagyok a social media eredményeimmel kapcsolatban, ezért kísérletezés helyett, amikor el akartam indulni az Instagramon, inkább kikértem Laci szakértelmét. A gyors felfutásomat ugyanazoknak a gyakorlatias és hatásos tanácsoknak köszönhetem, amiket ebben a könyvben is találni fogsz. A kérdésem hozzád: Te is türelmetlen vagy, vagy inkább itt hagyod ezt a könyvet, és kísérletezel még egy kicsit?” – Wolf Gábor – Marketing Commando
„Mindig öröm, ha egy volt tanítvány könyvet ír. Hát még, ha tanítványok teszik ezt! Ilyenkor én tanulok tőlük – és ebből a könyvből jó volt tanulni. Mert nemcsak szórakoztató, de ami szerepel benne, az biztosan működik is, hiszen a Follow Marketingnél már kipróbálták, tesztelték. Ha a lehető legkevesebb idő alatt a lehető legtöbbet szeretnéd megtudni arról, hogy mitől lesz hatékony egy-egy szöveg, kép, illetve hirdetés a közösségi média egyes platformjain, akkor javaslom, kezdd el olvasni most!”
Dr. Papp-Váry Árpád –A Budapesti Metropolitan Egyetem Dékánja, A Magyar Marketing Szövetség Alelnöke, A JPÉ Marketing szerzője