Social média könyvajánló: Oszd meg és uralkodj!

Dátum

Megosztás

Kovács Lászlónak, a könyv egyik szerzőjének marketinges karrierjét évek óta figyelemmel kísérem. Már az elején lehetett látni, hogy Laci kreatív Facebook és Instagram posztjaira nagyon fogékonyak a hazai vállalkozók, sőt a szakma is. Ő volt az ország első Instagram szakértője, aki kollégáival közösen megszervezte az Instagram konferenciát és fesztivált. Mára 10 főre bővült ügynökséget alapított, Follow Marketing névvel. A Follow több száz céggel dolgozott már együtt és elképesztő eredményeket érnek el. Bevétel megsokszorozással, márkaismertség-növeléssel, követőszerzéssel írják be magukat a vállalkozások történetébe. Többek között ügyfelük Wolf Gábor, a Thummerer és a Bognár pincészet, a Family Frost, a BioZoo és a Paul Moise. Laci és két munkatársa, Baranyai Örs és Farkas Bálint ezt a több éves és sokrétű tapasztalatot ültette át az Oszd meg és uralkodj! című könyvbe. 

Ha szereted a Minner cikkeket, akkor Laciék könyve is hasznos és élvezetes lesz számodra. A fiúk egy egészen egyedülálló kötetet álmodtak és valósítottak meg, ugyanis a valódi szakmai tudást nagyon szórakoztató köntösbe bújtatták. 

Könnyed stílus, gyakorlatias példák, tesztelt megoldások, izgalmas statisztikák és számtalan kreatív ötlet vár rád a könyv sorai között, mindez unalmas szakzsargonoktól mentesen! 

Kinek érdemes beszereznie a könyvet?

Az Oszd meg és uralkodj!-ot érdemes elolvasnod, ha:

  • elakadtál az értékesítésben. 
  • már régóta érdekel a marketing. 
  • szeretnél változtatni a kommunikációdon.
  • vállalkozóként kezedbe vennéd az irányítást. 
  • új marketingcsatorna bevezetését tervezed – például belevetnéd magad az Instagramba
  • az iskolában tanultakkal úgy érzed, nem mész sokra. 
  • végre kiaknáznád a social media adta lehetőségeket.
  • a 6. kivégzett marketinges könyv elolvasásának sem volt semmi értelme.  

Miben segíthet Neked a könyv? 

A könyv egy fonalat ad a kezedbe, ami kivezet a marketing, gyakran bonyolultnak tűnő labirintusából. Elméleti alapokkal gazdagítja a tudásod, amit segít átvinni a gyakorlatba, mindezt pedig példákkal is illusztrálja! 

A teljesség igénye nélkül a következő témákkal találkozhatsz benne: 

  • Social media stratégia: hogy olyan alapokon nyugodjon a marketinged, amely a későbbiekben bombabiztos segítséget nyújt a későbbiekben! 
  • Általános marketing és kampánymarketing: hogy az uborkaszezonban is rajongjanak a tartalmaidért, a kampányok során pedig rekordokat dönthess! 
  • Vizuális tartalom: hogy a képeid és a videóid az értékesítésed Szent Grálját képezzék!
  • Hirdetési szövegírás: hogy megmelengesd a legkeményebb szíveket és még az online vásárlás tagadóit is konverzióra bírd! 
  • A könnyed tartalomgyártás titkai: hogy ne csak egy legyél a sok közül a piacon, hanem a kreativitás és a minőség megtestesítője! 

Így néz ki egy, a fiúk által hozott példa, vizuális tartalommal szemléltetve:  

Lezárásként mindenképpen szeretném megemlíteni, hogy bár Laci, Örs és Bálint könyve tényleg vérfrissítőként robbant be a marketinges tudástárba, ahogy más szakmai anyagok, ez sem képes csodát tenni. Semmiképp se vedd meg, ha azt reméled, hogy csak annyi lesz a teendőd vele, hogy elolvasod. Ha valódi változásra és nagy növekedésre éhezel, akkor az olvasottakat ki kell jegyzetelned, meg kell tanuld, a saját cégedre kell, hogy formáld és végül, de nem utolsó sorban el is kell kezdened alkalmazni őket. 

Mi a következő lépés?

Vélemények a könyvről

„Türelmetlen vagyok a social media eredményeimmel kapcsolatban, ezért kísérletezés helyett, amikor el akartam indulni az Instagramon, inkább kikértem Laci szakértelmét. A gyors felfutásomat ugyanazoknak a gyakorlatias és hatásos tanácsoknak köszönhetem, amiket ebben a könyvben is találni fogsz. A kérdésem hozzád: Te is türelmetlen vagy, vagy inkább itt hagyod ezt a könyvet, és kísérletezel még egy kicsit?”Wolf Gábor  – Marketing Commando

„Mindig öröm, ha egy volt tanítvány könyvet ír. Hát még, ha tanítványok teszik ezt! Ilyenkor én tanulok tőlük – és ebből a könyvből jó volt tanulni. Mert nemcsak szórakoztató, de ami szerepel benne, az biztosan működik is, hiszen a Follow Marketingnél már kipróbálták, tesztelték. Ha a lehető legkevesebb idő alatt a lehető legtöbbet szeretnéd megtudni arról, hogy mitől lesz hatékony egy-egy szöveg, kép, illetve hirdetés a közösségi média egyes platformjain, akkor javaslom, kezdd el olvasni most!”

Dr. Papp-Váry ÁrpádA Budapesti Metropolitan Egyetem Dékánja, A Magyar Marketing Szövetség Alelnöke, A JPÉ Marketing szerzője 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Értékesítőből cégtulajdonos. Bálint útja az alkalmazotti léttől a milliárdos forgalmú saját cégig

Csereklyei Bálint ma már egy több millárd forint forgalmú céget vezet, ő is a tulajdonos. De a sztorija ott kezdődött, hogy ennek a cégnek...

„Nem merek külföldön értékesíteni, még nem tartok ott” – De miért is nem?

Egy ideje téma már a Minneren, hogy az export nem egy megugorhatatlan dolog egy kisebb cégnek sem. Nem akarunk köntörfalazni, az Everigo szponzori partner...

Hol fogunk a jövőben bankolni? Adócsalásért kapott bírságot az Airbnb. Sminkfilter, mint marketing eszköz? Könyvajánló

A BigTech hozhatja el a pénzügyi forradalmat? A nagy bankok versenytársa a Google és a Microsoft, legalábbis ezt gondolja a bankok 40%-a. 779,5 millió...

Erre a tudásra vágysz szabadúszóként, még ha nem is tudsz róla! A T-típusú vállalkozók

Manapság egyre több olyan munkavállalót keresnek a cégek, akik T-típusúak. Van egy skill, amiben kifejezetten expertek, viszont nem csak abban járatosak, hanem picit mindenhez...

Brandépítés hozza el a céged következő szárnyalását! Márkaépítés lépései, folyamatai

Rengeteg előnye van a márkaépítésnek, de ami a legszembetűnőbb mind közül, hogy nagyobb reklámköltség nélkül is vevőket tudsz szerezni, továbbá sokkal kiszámíthatóbb bevételed lesz....

A LifeTILT dráma vagy egy új kezdet? Exkluzív beszélgetés Balogh Tamással

A napokban belefutottam a LifeTILT legfrissebb posztjába, amiben az új márkatulajdonos leírja, hogy szeretnének visszatérni a LifeTILT korábbi szellemiségéhez, látványvilágához. Nos a kommentelők és úgy...

Tűnj ki a tömegből kézművesként! Kézműves vállalkozó marketing tippek

Kézművesként nem könnyű kitűnni sok száz másik alkotó közül. Főleg, hogy nem is csak velük, de még a tömeggyártott alternatívákkal is versenyzel a lehetséges...

Ajándékozz olyat, ami hasznot termel és az inflációt is kiröhögi

Az ünnepi időszakban is érdemes felnézned a MinnerAkadémiára, mert már ajándékba is vehetsz online üzleti képzést. Garantáljuk, hogy ez az ajándék nem végzi a...

Innovációs csapat létrehozása. Gyorsan növekvő cégek 6. rész

Ha gyorsabban akarunk növekedni, akkor ide bizony új eszközkészlet, új rutinok, új dolgok kellenek. Ehhez elengedhetetlen, sőt már-már magával értetődő, hogy bevonjuk a csapatunkat....