Social média könyvajánló: Oszd meg és uralkodj!

Dátum

Megosztás

Kovács Lászlónak, a könyv egyik szerzőjének marketinges karrierjét évek óta figyelemmel kísérem. Már az elején lehetett látni, hogy Laci kreatív Facebook és Instagram posztjaira nagyon fogékonyak a hazai vállalkozók, sőt a szakma is. Ő volt az ország első Instagram szakértője, aki kollégáival közösen megszervezte az Instagram konferenciát és fesztivált. Mára 10 főre bővült ügynökséget alapított, Follow Marketing névvel. A Follow több száz céggel dolgozott már együtt és elképesztő eredményeket érnek el. Bevétel megsokszorozással, márkaismertség-növeléssel, követőszerzéssel írják be magukat a vállalkozások történetébe. Többek között ügyfelük Wolf Gábor, a Thummerer és a Bognár pincészet, a Family Frost, a BioZoo és a Paul Moise. Laci és két munkatársa, Baranyai Örs és Farkas Bálint ezt a több éves és sokrétű tapasztalatot ültette át az Oszd meg és uralkodj! című könyvbe. 

Ha szereted a Minner cikkeket, akkor Laciék könyve is hasznos és élvezetes lesz számodra. A fiúk egy egészen egyedülálló kötetet álmodtak és valósítottak meg, ugyanis a valódi szakmai tudást nagyon szórakoztató köntösbe bújtatták. 

Könnyed stílus, gyakorlatias példák, tesztelt megoldások, izgalmas statisztikák és számtalan kreatív ötlet vár rád a könyv sorai között, mindez unalmas szakzsargonoktól mentesen! 

Kinek érdemes beszereznie a könyvet?

Az Oszd meg és uralkodj!-ot érdemes elolvasnod, ha:

  • elakadtál az értékesítésben. 
  • már régóta érdekel a marketing. 
  • szeretnél változtatni a kommunikációdon.
  • vállalkozóként kezedbe vennéd az irányítást. 
  • új marketingcsatorna bevezetését tervezed – például belevetnéd magad az Instagramba
  • az iskolában tanultakkal úgy érzed, nem mész sokra. 
  • végre kiaknáznád a social media adta lehetőségeket.
  • a 6. kivégzett marketinges könyv elolvasásának sem volt semmi értelme.  

Miben segíthet Neked a könyv? 

A könyv egy fonalat ad a kezedbe, ami kivezet a marketing, gyakran bonyolultnak tűnő labirintusából. Elméleti alapokkal gazdagítja a tudásod, amit segít átvinni a gyakorlatba, mindezt pedig példákkal is illusztrálja! 

A teljesség igénye nélkül a következő témákkal találkozhatsz benne: 

  • Social media stratégia: hogy olyan alapokon nyugodjon a marketinged, amely a későbbiekben bombabiztos segítséget nyújt a későbbiekben! 
  • Általános marketing és kampánymarketing: hogy az uborkaszezonban is rajongjanak a tartalmaidért, a kampányok során pedig rekordokat dönthess! 
  • Vizuális tartalom: hogy a képeid és a videóid az értékesítésed Szent Grálját képezzék!
  • Hirdetési szövegírás: hogy megmelengesd a legkeményebb szíveket és még az online vásárlás tagadóit is konverzióra bírd! 
  • A könnyed tartalomgyártás titkai: hogy ne csak egy legyél a sok közül a piacon, hanem a kreativitás és a minőség megtestesítője! 

Így néz ki egy, a fiúk által hozott példa, vizuális tartalommal szemléltetve:  

Lezárásként mindenképpen szeretném megemlíteni, hogy bár Laci, Örs és Bálint könyve tényleg vérfrissítőként robbant be a marketinges tudástárba, ahogy más szakmai anyagok, ez sem képes csodát tenni. Semmiképp se vedd meg, ha azt reméled, hogy csak annyi lesz a teendőd vele, hogy elolvasod. Ha valódi változásra és nagy növekedésre éhezel, akkor az olvasottakat ki kell jegyzetelned, meg kell tanuld, a saját cégedre kell, hogy formáld és végül, de nem utolsó sorban el is kell kezdened alkalmazni őket. 

Mi a következő lépés?

Vélemények a könyvről

„Türelmetlen vagyok a social media eredményeimmel kapcsolatban, ezért kísérletezés helyett, amikor el akartam indulni az Instagramon, inkább kikértem Laci szakértelmét. A gyors felfutásomat ugyanazoknak a gyakorlatias és hatásos tanácsoknak köszönhetem, amiket ebben a könyvben is találni fogsz. A kérdésem hozzád: Te is türelmetlen vagy, vagy inkább itt hagyod ezt a könyvet, és kísérletezel még egy kicsit?”Wolf Gábor  – Marketing Commando

„Mindig öröm, ha egy volt tanítvány könyvet ír. Hát még, ha tanítványok teszik ezt! Ilyenkor én tanulok tőlük – és ebből a könyvből jó volt tanulni. Mert nemcsak szórakoztató, de ami szerepel benne, az biztosan működik is, hiszen a Follow Marketingnél már kipróbálták, tesztelték. Ha a lehető legkevesebb idő alatt a lehető legtöbbet szeretnéd megtudni arról, hogy mitől lesz hatékony egy-egy szöveg, kép, illetve hirdetés a közösségi média egyes platformjain, akkor javaslom, kezdd el olvasni most!”

Dr. Papp-Váry ÁrpádA Budapesti Metropolitan Egyetem Dékánja, A Magyar Marketing Szövetség Alelnöke, A JPÉ Marketing szerzője 

Mándó Milán
Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartsam a lelkesedésed! 9 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások működését fejlesztem, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!