Számít a ruha/öltözködés az üzleti életben?

Megoszlanak a vélemények arról, hogy mennyire fontos az öltözködés az üzleti életben. Sajnos azonban azt kell mondjam, a többség úgy gondolja, hogy igenis számít, főleg itthon Magyarországon. Most le is lőttem a cikk egészét, azért olvasd csak tovább. Te se akarnál olyannal üzletet kötni, aki szakadt ruhában tárgyal. Igaz? Bár az is tény, hogy….

… minél tehetősebb valaki, annál szolídabban öltözik. Ettől még elegánsak, ezt tapasztaltam több ügyfél esetében is. Egyet jegyezz meg: aki el akar valamit adni, annak igenis ki kell öltöznie, legyen bárhol is a világban. Már egy ing is csodákra képes (férfiak esetében). Drága óra? Teheted fel a kérdést magadban. Már egy 30-50 ezres Fossil megfelelő ahhoz, hogy picit a látszatra is hass. Elmesélek egy érdekes történetet (rövid leszek).

Anno, amikor elkezdtem értékesíteni egy cégnél, a vezetőm azt mondta, hogy érdemes öltönyben telefonálni, mert akkor a másik oldalon is jobb a telefonbeszélgetés fogadtatása. Mondtam magamban, hogy ez hülye, mégis hogyan menne át az érzés, hogy öltönyben vagyok. Aztán később rájöttem, sokkal magabiztosabb az ember. Érted? Még csak nem is találkoztam az illetővel, de kiöltözve hívtam fel. Hát igen, mégsem mackónadrágban telefonáltam, az olyan fura lenne. Szóval igen, igaza volt az oktatómnak. Tévhit az, hogy külföldön sem számít az öltözék, sokan az USA-t emlegetik. Több ügyfelem is tárgyal az USA-ban és abszolút más véleménnyel vannak, ott is megkövetelik a jól öltöztöttséget. Fontos! Nem kell vagyonokat költeni rá, mint írtam, egy ing is csodákra képes.

Ne feledd! Október 1. SikerRoadshow! Neked is ott a helyed! Jelentkezz most! 

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!