hétfő, január 18, 2021

Szépségszalon weboldal sablonok, weboldal készítés, marketing tippek

Bármilyen szektorról is beszélünk, a digitális jelenlét ma már elengedhetetlen a sikerhez. Nap mint nap boldoggá teszitek azzal az embereket, hogy hozzátok járnak, növelitek a pozitív önképüket, miattatok érzik jól magukat a bőrükben. Meg kell ismerjen titeket a világ! Nem csak a stabilabb vevőkörért! Tapasztalat, hogy aki elkezdi használni jobban a digitális marketing adta lehetőségeket, ő kap egy újabb lendületet, még jobban lelkesedni fog a munkájáért. Akkor is érdemes elolvasnod ezt a cikket, ha úgy érzed, egy nagyobb ugrást szeretnél megtenni, nagyobb növekedést a szalonod életében. Lássuk is, mik a lehetőségeink!

A digitális jelenléthez elengedhetetlen a weboldal. Hogyan?

Lehet azt mondani, hogy a marketinghez akár elég lenne egy Facebook oldal is, de az még sem a sajátod. Sajnos sokszor látjuk, hogy a Facebook megnehezítheti a dolgunkat, például elveszi a FB oldalt, letiltja a hirdetési lehetőségünket és hasonló dolgok. A weboldal megléte egy szépségszalon esetében is elengedhetetlen, és ennek egyik fő oka, hogy az saját, az a tiéd. Te mondod meg hogy nézzen ki, változtathatod, te mondod meg mi legyen rajta, bele lehet vinni az egyediségedet még akkor is, ha például az alábbi sablonok közül választasz (lejjebb). Egy Facebook oldal teljesen más, de a Facebook a marketingedben attól még kell, na de majd erről később.

Hogyan lesz weboldalad és mennyibe kerül?

  • Lehet az, hogy ún. egyedi weboldalad lesz, vagyis programozó készíti. Ez hosszabb időt vesz igénybe és drágább is. Egy bemutatkozó oldal leprogramozása kb. 250-350 000 forintba kerül. Igazából ezt akkor érdemes választanod, ha valami nagyon extra funkciót akarsz leprogramozni (például hűségprogram legyen a weboldaladban – bár utóbbira is vannak megoldások az alábbi mód esetében is).
  • Vagy választod a WordPress weboldal rendszerre épülő weboldalkészítést, ami sokkal olcsóbb és gyorsabban rendelkezésedre áll, sőt ha módosítani kell a weboldalon, akkor nem kell üldöznöd a programozót. Ehhez is kell szakértő, de jó mert sablonokból is tudsz választani, azt is egyedire tudjátok szabni, tehát szükséged lesz egy weboldalkészítőre mutatom lejjebb!). Már 200 000 forint alatti összeggel sokkal színvonalasabb weboldalad lesz.

Az időpontfoglalás online, vagy fizetés online funkció is könnyedén megoldható az előbb említett WordPress megoldással.

Miért kell weboldal?

  • Nem vehetik el tőled, az a te tulajdonod.
  • Van egy központi helye a kommunikációdnak, ajánlataidnak, időtálló. (pl. ha kimenne a Facebook a divatból, nem kell kapkodnod, ez ott lesz akkor is.)
  • A Google-ban nagyobb eséllyel rád találnak.
  • Könnyebb megmutatni egy helyen a szolgáltatásokat, információkat.
  • Bizalmat erősíti az emberekben.
  • Óriási növekedési lehetőség van benne akkor is, ha te egy kis városban üzemeltetsz szalont (lásd lejjebb a statisztikákat).

Weboldal sablonok, itt meg is nézheted online

A Kiszervezettmarketing.hu készített kifejezetten szépségszalonok számára olyan websablonokat, amelyek már jó kiindulási pontok lehetnek számodra. Nézd, például itt van egy minta, néhány részlet egy ilyen weboldalból (kitalált szalon):

Nézd meg élőben ide kattintva!

Hasonló lehet neked is! Sőt időpont foglalót funkciót is bele tudtok tenni! A weboldalon keresztül vedd fel a kapcsolatot a Kiszervezettmarketing csapatával!

Szépségszalon marketing ötletek. Weboldal már van, akkor adjuk el!

Egy korábbi cikkben már szemléltettem, hogy akár egy kerületben, vagy akár egy kisebb város is, vagy mennyi az a kézzelfogható ember, akit el akarhatsz érni. Hozok belőle néhány példát, de a teljes cikket itt találod.

A feladat először, hogy most számold össze, mennyi a havi vendégeid száma, és körülbelül saccold meg a vendégköröd (számát)! Ez kell ahhoz, hogy legyen viszonyítási alapod, tudd, mennyit tudsz még ellátni és helyén kezeld a számokat.

Magyar Facebook statisztikák szépségszalonok számára

Tudd, mekkora a piacod a digitális térben! Forrás: Facebook.com – Minner gyűjtés

Csak a fodrász célcsoportot nézve: 16-55 év közötti magyar Facebook felhasználók száma, az egyes városokban, régiókban, kerületekben:

  • Magyarország: 4 800 000 fő érhető el 16-55 év  között a Facebookon
  • Budapest: 1 400 000 fő összesen (féri/nő), 110 000 házas nő, 81 000 egyedülálló nő. (Ezen kívül még vannak kapcsolatban, párok és hasonló státuszok, na meg persze férfiak is itt vannak).
  • Budapest 2. kerület: 59 000 fő összesen, 5200 házas nő, 2800 egyedülálló nő
  • Budapest 9. kerület: 54 000 fő összesen, 3900 házas nő, 3600 egyedülálló nő
  • Debrecen: 300 000 fő összesen, 32 000 házas nő, 16 000 egyedülálló nő
  • Szeged: 200 000 fő összesen, 20 000 házas nő, 11 000 egyedülálló nő
  • Győr: 240 000 fő összesen, 29 000 házas nő, 11 000 egyedülálló nő

Magyar Google statisztikák szépségszalonok számára

Mennyien keresik a szolgáltatásodat? Forrás: Google, Minner.hu gyűjtés

A feladatot elvégezted? Mennyi a vendégeid száma havonta, évente? Tudod viszonyítási alap!

Itt aztán még könnyebb dolgunk van, hiszen aki keres, az azzal a céllal teszi, mert szüksége van a mi szolgáltatásunkra. Nem arról kell győzködni, hogy váltson, vagy próbálja ki, ő már keres. Mintha szórólapozásnál csak annak adnál szórólapot, aki biztosan akar fodrászhoz menni. Lássuk!

Fodrászszalon, fodrász szolgáltatás Google statisztikák – keresések száma havonta:

A fodrász szóra ennyien keresnek rá az egyes városokban, kerületekben:

  • Magyarország: 72 000 keresés/hó –Wow! Ez nem is rossz szám!
  • Budapest: 50 000 keresés/hó
  • Debrecen: 1 700 keresés/hó
  • Szeged: 1 400 keresés/hó
  • Győr: 1 330 keresés/hó
  • Székesfehérvár: 1 050 keresés/hó

További statisztikák fodrász, kozmetikus, műkörmös vállalkozásoknak ebben a Minner cikkben: Szépségszalon esetében van-e potenciál az online jelenlétben? Számok, statisztikák, példák! Fodrászszalon, kozmetikus, körmös…

A marketing tippek, ötletek szépségszalonoknak

Ahogy a fenti számokban is látod a Google és a Facebook marketinget mindenképpen javasoljuk. Na, de kicsit menjünk bele! Persze mélyebben is lehetne, de most nézzük azokat az alapokat, amiket ha teljesítesz, már új szintre lépsz. Máskülönben olyan hosszú lenne a cikk, hogy elveszne a lényeg!

  • Google marketing:
    • Regisztrálj Google Cégem profilt, töltsd ki, kerülj ki így a Google Térképre! És ha kész a weboldalad, be is tudod linkelni! Tölts fel időnként képet a Google Cégem profilba, gyűjts értékeléseket! Kérj képet a vendégeidtől, töltsenek fel ők is!
    • Használd a Google hirdetést (Google Ads), hirdess lokálisan a fodrász, körmös, kozmetikus fő kulcsszavakra!
    • A weboldaladon legyen annyi információ, amiből a Google már tudja, hogy te hol vagy, milyen szolgáltatásaid vannak, hogy majd a Google első találati oldalára kerülj!
  • Facebook marketing:
    • Szépségszalon tapasztalatok alapján nagyon jól működnek azok a posztok, amikor heti 2-3-szor felteszel egyszerre több képet (5-nél többet) egy posztba. Ömlenek a lájkok, kommentek, megosztások.
    • Készíts kampányokat, azaz csináld azt, hogy 2 hónapon keresztül egy téma, egy szolgáltatás, vagy egy ajánlat köré teszel fel posztokat, hirdetéseket. Például az évszakok mindig adottak, de csinálhatsz csak mondjuk egy színhez kapcsolódó kampányt, vagy egy trendhez, vagy éppen a divathoz! Ugye kapcsolódik hozzá?! Naná!
    • Költs hirdetésre, a posztokat is elég ha hirdeted (állítsd be természetesen a lokációt, a helyet). Már napi 1-2000 forinttal óriási sikered lesz helyi szalonként.
    • Állítsd be a remarketinget, vagyis csinálj olyan hirdetést, amivel eléred azokat, akik már jártak az oldaladon. Erre szintén alig kell fordítani pénzt, elég 2 hetente 3-4 napon keresztül összesen 3-4 000 forintot elkölteni.
  • Gyűjtsd a véleményeket, vendégeitek képeit és posztold ki! A leendő vevőkörödet nagyobb eséllyel megfogod, ha
    • a Google Cégemben (Térkép) gyűjtöd az értékeléseket, sőt a Facebookon is gyűjtöd a véleményeket!
    • És ezeket időnként megosztod Facebookon (pl. képernyőfotó), vagy felteszed a weboldaladra.
  • E-mail marketing: Tereld rá a vendégeidet az e-mail feliratkozáshoz és küldj nekik időnként emlékeztető e-mailt, ha például régen jártak nálad. Ezt is be lehet állítani. De úgy is dönthetsz, hogy havonta küldesz mindenkinek e-mailt.

Na de most először legyen weboldalad! Ide kattintva vedd fel a kapcsolatot a Kiszervezettmarketing csapatával!

Fotó: Envato License

Mándó Milán
Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!

Instant posztok

MinnerInstant

Már január 16 óta Stellantis néven működik tovább az évente 8,1 millió autót gyártó vállalatbirodalom. Befejeződött a Fiat Chrysler és a PSA hosszú egyesülési folyamata. Már az új részvényeivel is lehet kereskedni a tőzsdén. Az egyesülés lezárása sok megtakarítást hoz magával. Évente 6,1 milliárd dollár költséget lesz képes megtakarítani, mégpedig anélkül, hogy egyetlen gyárat is bezárna. A szinergiák 40 százaléka a platformok és hajtásláncok egységesítéséből, a kutatás és fejlesztés optimalizálásából származhat, 35 százaléka a beszerzések racionalizálásából, 7 százalék az értékesítési műveleteken való spórolásból, a többi általános költségcsökkentésekből ered.

Forrás: HVG

MinnerInstant

A nagy márkák is beszálltak már az elmúlt évekbe na CBD piacba, ahogy a Minneren is írtunk már róla. Nos a Facebook és a Google is tiltja a CBD reklámokat, de láthatóan a nagyobb márkák már kenderolaj, vagy hemp néven hirdetik azt engedi mindkét közösségi oldal.

MinnerInstant

A DPD után a DB Schenker is értesítette a partnereit, hogy nem szállít csomagot az Egyesült Királyságba, mert túl sok adminisztrációt von maga után. Ez baj! Főleg a kereskedelemben ez nemsokára jelentkezni fog problémaként. A BREXIT utáni vámeljárások, feladatok az UK-ban részletesen ebben a Minner cikkben.

A DB Schenker levele a partnereknek:

Tisztelt Ügyfelünk,

Kénytelenek vagyunk azonnali hatállyal ideiglenesen felfüggeszteni a kontinentális Európától az Egyesült Királyságba tartó nemzetközi szárazföldi szállítási szolgáltatásokat.

A Brexit-megállapodás alapján elfogadott megegyezések óriási bürokratikus szabályozásokat jelentettek, különösen az Egyesült Királyságban lévő címzettek számára, akike  jelenleg nem tudunk a törvénynek megfelelő módon kezelni. A legtöbb címzett (importőr vagy címzett/ “consignee”) az Egyesült Királyságban még soha nem foglalkozott vámeljárásokkal, és további útmutatásra van szükségük az új szabályozásokkal kapcsolatban (pl. A helyes tízjegyű árukód megerősítése, meghatalmazás készítése).

Ezért azt tanácsoljuk, hogy halassza el az összes szállítást további értesítésig. Továbbá kérjük,  győződjön meg arról is, hogy a vámkezeléshez szükséges összes papír, azaz az export- és behozatali dokumentáció, valamint az összes címzett, azaz minden közvetlen képviseleti levél és HMRC-információ rendelkezésre áll-e a zökkenőmentes vámkezelés érdekében.

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy támogassuk ügyfeleinket mindkét oldalon  a küldő és a fogadó oldalán;; szállítmányozót és a címzetteket, hogy a lehető leghamarabb ismét igénybe tudják venni a  szolgáltatásainkat.

Ha kérdése van, forduljon a helyi DB Schenker csapathoz segítségért  és további információkért.

A DB Schenker csapata

Forrás: Trans.info

MinnerInstant

Ezen biztosan felnevetnek a nagyon hívő bitcoinosok. De minden végletet meg kell vizsgálni. Az Azonnali.hu -n egy átfogó cikket találtam a témában, ami körbe rájra az ellen oldalt. Ebből kiragadok most egy részt:

Eddig legalább nyolc Nobel-díjas közgazdász fejtette ki arról véleményét, hogy a bitcoin egy spekulatív lufi, köztük

A cikket itt tudod teljesen elolvasni.

MinnerInstant

Pearson Prentice Hall kutatásából kiderült, hogy az emberek 65%-a az információt csak akkor tudta teljesen feldolgozni, ha az vizualizálva is volt. Ha csak hanggal, vagy csak szöveggel volt, a figyelmük hamar lankadt, elkalandozott, vagy üveges tekintettel bár nézték, agyuk nem fogott fel semmit.

Az MIT kutatóinak mérései alapján egy szempillantás alatt 8 képet is képesek vagyunk feldolgozni. (13 milliszekundum egy kép feldolgozása, 100 milliszekundum egy pislogás. Ugyanezen kutatás szerint az agyunkba továbbított információ 90% -a vizuális, a fennmaradó 10% pedig az érzékeink többi része között oszlik meg (pl. hallás, tapintás…).  

Látod! A kép nekünk is segített! Irány az a cikk, ami még tovább segít ebben: Amikor a vevőd hülyeséget kérdez, amögött még több száz, sőt akár több ezer elszalasztott…


Megnézem a többi Instant üzleti posztot! 

További friss cikkek