A nem is olyan rég kibocsátott HubSpot marketing cég részvényét a debütálása óta tépegetik, hol fel megy, hol csökken az árfolyama. Tegnap 9%-ot emelkedett, és fontosabb hír nem is jött.
A részvénykibocsátása nem volt olyan bereklámozott, mint az Alibabaé, így a befektetők még csak most ismerik meg. A forgalom beállt napi 300 ezer darabra (ennyi részvény cserél gazdát).
Előző cikkünkben kiemeltem a részvényeket a várakozások mozgatják, a jelentésszezon persze visszaránthatja a részvényárfolyamát, de véleményem szerint a kibocsátás során a befektetők a lehető legtöbb információval rendelkeztek, és most is rendelkeznek. Tehát egy rosszabb negyedéves jelentés se fogja drasztikusan bedönteni az árfolyamot.
Merre tovább? A tőzsde utáni kereskedésben is már 2,68%-ban pluszban van a részvény, tehát már 31 dollár közelében jár. Hamarosan akár további 5-15% is lehet benne és 33 dollárig elmehet, ami a részvénykibocsátási ár felett lesz.
Stopszintnek érdemes használni a 28 és a 26 dolláros szinteket.