Több mint 40 millió forintot gyűjtöttek össze közösségi finanszírozással erre az ötletre. Be is indult az üzlet, de a kínaiak…

Tudom mire gondolsz! Nem tudod eldönteni, hogy ez most egy klassz ötlet, vagy valami más… 🙂 Mármint az ingtartó hózentróger. Az NV Holders már nem először hirdette meg közösségi finanszírozás kampányon keresztül a saját fejlesztésű ingtartóit. 2016-ban 58 000 dollárt, míg 2017-ben már egy kicsit “tovább fejlesztett” verziójához már 100 000 dollárt sikerült összegyűjteni. A szlovén cég így több ezer vásárlót szerzett. Miért érdekes ez?

A termékkel egyébként ezt lehet elérni.

holder

Közösségi finanszírozás

Egyre többen indítják el, hirdetik meg ilyen módon az új termékeiket, szolgáltatásaikat. Ahogy már többször is olvashattad a Minneren, valójában elővásárlókat is gyűjtenek, akik előre kifizetik a terméket. Az NV Holdersnek jól is sült el ez a megoldás, mert sikerült a FB követőtáborukat is rövid időn belül 30 000 követőbázisra felvinniük.

A kínai másolat

Feltettem magamban a kérdést, hogy vajon ezt másolták a kínaik már? A képek magukért beszélnek:

Képernyőfelvétel (669)

Írtam már erről cikket, mármint a jelenségről >>> A kínaiak szinte azonnal lemásolják (ellopják az ötlet) a sikeres közösségi finanszírozó kampányok termékeit! (Indiegogo, Kickstarter)
Természetesen pár perc keresés után az Aliexpressen meg is találtam. És nem 10 000 forintba kerül, hanem csak 1300 forintba. Aztán feltettem magamnak a következő kérdést. Ki is a célcsoportja az NV Holders-nek? Fiatalabb 25-45 év közöttiek, tehetősebb, igényesebb férfiak. Szóval persze a kínai oldal elszippant vásárlókat, de ahogy látom sikerült kiépíteni egy komolyabb bázist, akik a minőségibb NV Holders terméket választják. Nem is beszélve arról, hogy még a garanciát is könnyebb érvényesíteni (2 év jár hozzá). Figyelni fogom őket, mert kíváncsi vagyok mennyire jelentkezik náluk ez a kínai hatás. Továbbá azt is, hogy mivel bővítik majd a termékpalettát, mert látva a kínai másolókat érdemes lesz elgondolkodniuk egy kicsit több termékben is.

A hazai képviselet visszajelzése: “Akik megveszik a kínait, azok végül átpártolnak az NV-re, mert sok visszajelzést kaptunk, hogy a kínai kidörzsöli az ember combját, pár hét után rojtosodnak az elasztikus pántok és nyáron abszolút nem tud azon az anyagon keresztül szellőzni a bőr. Szóval mi szeretjük a kínaiakat, mert végül mindenki hozzánk jön, előbb vagy utóbb.”

Ehhez kapcsolódó cikkek: 

2021 -es vállalkozási ötletek! Neked is hasznos, nem csak kezdőknek!

Iratkozz fel, hogy előbb megkapd! Kattints ide! Működő cégek is inspirációt merítenek új termékekhez, szolgáltatásokhoz, üzleti modellhez, vagy éppen marketing ötletet találnak. Újaknak pedig egyenesen kötelező! Tovább a Minner 2021- es ötletekre!!

Azt az üzleti blogot írom, amit én is szívesen olvasnék. A célom, hogy nap mint nap benntartsalak az üzleti flowban, fenntartom a lelkesedésed!. 6 éve foglalkozom azzal, hogy vállalkozások üzleti modelljét alakítom át, újítom meg. Imádom az üzleti statisztikákat, stratégiákat, kutatásokat és ezeket mind összekapcsolni. És ebben segítek neked is a cikkekben, oktatásokban, sőt akár chaten is!